Ik vind het ook een beetje verdacht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:14 schreef Bartcoah het volgende:
Prettige verhuurder, kan zich amper ''verstaanbaar'' maken. I call scam.
Bedankt voor het denken er vanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:14 schreef Bartcoah het volgende:
Prettige verhuurder, kan zich amper ''verstaanbaar'' maken. I call scam.
Laat iemand anders dan jouw ''advertentie'' schrijven. Geen enkele huurder wilt eerst jouw tekst ontcijferen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Bedankt voor het denken er van
Helaas ik ben dyslecties en school ook voor geen meter gehad
Het is gewoon een koop woning en als iemand twijfelt
Zal ik tegen die tijd de notaris papieren laten zien
Verder er komt gewoon een netjes een nu wonen contract er bij
En hun controleren dat of ik inderdaad de eigenaar ben
Is een beetje aardig zijn tegen mensen nu ook al zo moeilijk. Als het waar is wat TS zegt vindt ik dat hij het netjes doet. Succes met de verhuur! Ben wel benieuwd naar de foto's!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Laat iemand anders dan jouw ''advertentie'' schrijven. Geen enkele huurder wilt eerst jouw tekst ontcijferen.
Dit.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:53 schreef Elementary het volgende:
[..]
Is een beetje aardig zijn tegen mensen nu ook al zo moeilijk. Als het waar is wat TS zegt vindt ik dat hij het netjes doet. Succes met de verhuur! Ben wel benieuwd naar de foto's!
Och, op het begin dacht ik ook; 'wat een vreemde manier van een zin formuleren'. Maar ik begreep in ieder geval al vanaf het begin waar de woning stond / grootte / kosten etc. dus heel veel ontcijferen was er niet aan. Je gaat toch eerst naar de woning toe, gaat akkoord met een overeenkomst (of niet) voordat je er daadwerkelijk gaat huren en nu legt TS inderdaad uit dat het om dyslexie gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 22:37 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Laat iemand anders dan jouw ''advertentie'' schrijven. Geen enkele huurder wilt eerst jouw tekst ontcijferen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |