Nee. Baggernummer is hetquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:19 schreef Bronson het volgende:
Beter hadden ze dit MH gemaakt. Gezien ze zo graag de Nederlandse act willen supporten.
Is dat jouw mokkel?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
R&P / Hartelijk dank voor mijn huidige relatie, fok!
Christus te paard, waarom zoveel smilies in de OP?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:19 schreef wolfrolf het volgende:
R&P / Hartelijk dank voor mijn huidige relatie, fok!
Emotie, CG!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Christus te paard, waarom zoveel smilies in de OP?
Ja, ok. Maar je kan ook overdrijven.quote:
Overdrijven doe eens niet zo gekquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar je kan ook overdrijven.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overdrijven doe eens niet zo gekSmiileys zijn leuk
laten fijn zien hoe men zicht voelt
Zelf ben ik gek op smileys
KusjeKroel
Ik geloof dat ik emotie.quote:
Oei, lees je dit minthy?! effe maatregelen nemen!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:56 schreef pvdplanet het volgende:
Hij kan ook meekijken met de camera in je laptop. Snel afplakken
Ik zet m'n aluhoedje weer op.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oei, lees je dit minthy?! effe maatregelen nemen!
Nee valt reuze meequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Man wat moet jij ondertussen een schrale anus hebben.
ftfyquote:
Verdomme!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oei, lees je dit minthy?! effe maatregelen nemen!
Zou ze een streepje voor hebben?quote:
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang ik maar in het midden mag
Dat idee had ik al.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er valt ook niets te snappen.
In elk geval wel een bos houtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zou ze een streepje voor hebben?
Pizza van Domino's.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
Straks de Pizza Nacho Speciaal van Domino's eten
Lekkah lekkah
Jimmy, dat is echt heel erg lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:
Zet je vrouw eens aan het koken!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jimmy, dat is echt heel erg lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik moet overwerken en ben niet thuis, suffie!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zet je vrouw eens aan het koken!
Ze faalt wel als je thuis komt en ze heeft geen zelf gekookte maaltijd op tafel staan.
Dat weet ik toch niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moet overwerken en ben niet thuis, suffie!
Het is morgen:quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet?![]()
Dan eetze voor straks en geniet van je faxen morgen.
Ik zal morgen eens kijken of ik mijn scanner kan aanslingeren.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is morgen:
"Fax je reet naar je date"-dag. Dus ff faxen naar Jimmy!
[ afbeelding ]
Zo, print ze die op a2?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is morgen:
"Fax je reet naar je date"-dag. Dus ff faxen naar Jimmy!
[ afbeelding ]
A0quote:
Logisch, anders worden ze heel snel slof! Nu blijven ze langer knapperigquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:06 schreef wolfrolf het volgende:
De nacho pizza is![]()
Alleen krijg je die nacho's in een los zakje erbij
Slofquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Logisch, anders worden ze heel snel slof! Nu blijven ze langer knapperig
Wat hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Logisch, anders worden ze heel snel slof! Nu blijven ze langer knapperig
Spaanse sloffen. Verdomme zegquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat hebbenspaanse sloffen
hiermee te maken?
Ja.quote:
Het was een vergissingquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je tot inkeer bent gekomen.
Je bent een skattie!!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
Oh je doelt op dat ik die vergissing al heb gecorrigeerd?
Jezus, ik kap maar even met posten en tweeten vandaag
quote:
Winampquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:45 schreef wolfrolf het volgende:
w000t
random in Winamp ineens deze
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De MP3 die ik heb vind ik wel beter dan deze clip maarja die is net te vinden
Winamp is voor bazen.quote:
Playlist van een weekendje F1 met m'n broertje. Dan doet die handel het goed, kan ik je melden.quote:
Mijn hoofd ging vanquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Playlist van een weekendje F1 met m'n broertje. Dan doet die handel het goed, kan ik je melden.
quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 08:54 schreef wolfrolf het volgende:
It really whips the lama's ass!!!!!!!
Zeker, 2 stuks al, niet eens vegers, ook geen single-whipes, maar ergens ertusseninquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |