abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157113446
Wel, ik zal maar met de deur in huis vallen, maar ik ben de laatste tijd een ongelofelijke sloerie. En ik lig echt met mezelf in de knoop, want dit is niet wie ik wil zijn. Ik was altijd best preuts en braaf, alhoewel ik steeds veel uitga en altijd al wel veel dronk (ik ben 20-jarige studente, btw). En sinds een maand lijk ik helemaal ontspoord.
Er zijn 2 'vaste' jongens, alhoewel we geen relatie hebben, en zij blijven wel zowat elke week een keer bij mij slapen of omgekeerd. Jongen A weet van jongen B, maar jongen B niet van A. Ze kennen elkaar, het zijn vrienden. Ze hebben allebei gevoelens voor mij, maar jongen A heeft zelf een vriendin (dus bij hem is het nogal geheim). Hier voel ik me ook superslecht over, want hij bedriegt z'n vriendin met mij, terwijl ik altijd principieel ertegen was om met iemand met een vriendin iets te doen. Erger zelfs, ik verachte steeds meisjes die met hun poten niet van iemands lief kunnen blijven, en kijk me nu..? Ik snap mezelf oprecht niét. Hij zegt dat ik me er niks van moet aantrekken, doet hij namelijk ook niet.

Ik lig hierdoor best met mezelf in de knoop. Ik vind het ook walgelijk tegenover jongen B, die denkt dat we stilaan iets serieus krijgen en me echt wil, hij wijst anderen af voor mij enzo. Moet ik me schuldig voelen tegenover hem, want we hebben niks officieel? Maar ik kwets hem waarschijnlijk wel. Moet ik het gewoon vertellen? Hij weet wel dat als ik in m'n studentenstad uitga dat ik op niks let (ik citeer hem: 'doe wat je wil dan, maar ik hoef het niet te weten want dan word ik gek'), maar ik denk niet dat hij beseft hoe ver ik ga.

Volgens mij ben ik gewoon op zoek naar een soort van zelfbevestiging en doe ik dit op de totaal foute manier, want ik geniet wel van hun aandacht. Ik durf toch geen relatie aan denk ik. Ik voel me alsof ik me laat gebruiken door die jongen met een relatie, maar dan kruip ik weer in de slachtofferrol terwijl ik toch ook veel fouten maak in deze situatie. Buiten deze 2 jongens zijn er trouwens nog wel, maar dat gaat minder ver, is meer gewoon wat zoenen tijdens uitgaan zonder af te spreken enz.

Wat moet ik doen? Gewoon overal mee ophouden, of gewoon genieten van het leven en minder nadenken (want ik ben pro in overanalyseren). Ik weet zelf gewoon echt niet meer wat te denken, wat wil ik wel en niet, ik heb geen idee meer :')
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:22:38 #2
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_157113592
A dumpen, vreemdgaan supporten is slecht. Met B verder gaan mits alles opgebiecht en zorgen dat je goed aan je trekken komt.

Of A zijn vriendin laten dumpen, aansloeren, B vertellen, aansloeren en gewoon plezier hebben.

Duidelijk zijn is de key.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_157113607
Jongen A is een kneus en jij een trut. But who cares. Doe waar jij je goed bij voelt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157113754
Misschien is het dan eens tijd om dit even stil te zetten en te kijken naar wat je echt wil en je gelukkig maakt. Misschien dat je dan alsnog terug gaat naar deze situatie, maar dan wel met de overtuiging dat je er wel happy van wordt, er eerlijk over bent en die twee dudes lekker zelf laat verantwoording laat nemen om in zo een situatie te blijven zitten..
pi_157113782
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:23 schreef dimmak het volgende:

Doe waar jij je goed bij voelt.
dit zou ik toestemmen als daar niet die jongen B was, die kennelijk verliefd op TS is , maar niet weet dat een (goede) vriend van hem, die tevens een vriendin heeft, met TS evengoed sex met haar heeft.

Waar mensen gewoon zelf dingen doen binnen hun eigen keuze, en zolang ze volledige kennis hebben is dat hun verantwoordelijkheid en keuze..
rondom die jongen B heb ik echter het idee dat hij gewoonweg niet alles weet en als hij de volledige kennis zou hebben over TS, hij misschien een andere keuze zou maken hoe verder met haar te gaan...

Wat betreft die omgang met jongen B denk ik wel dat TS iig daar wat 'eerlijkheid' moet brengen..
of die jongen beter op de hoogte stellen wat betreft haar gedrag met andere jongens,
en geen 'geheimen' voor hem ophouden..

Als het kennelijk te gevoelig ligt, als jongen A bang is dat zijn vreemdgaan geopenbaart wordt en ook diens vriendin er mogelijk over zou kunnen ervaren.. als het verghaal in de vriendenkring de ronde kan gaan doen, is het ook een optie verder alles geheim te houden, en de relatie met B 'gewoon' te verbreken..

Ik vermoed overigens dat vroeger of later het vreemdgaan van A gewoon uitkomt.. en TS moet afwegen hoe groot de kans is dat ook anderen in die vriendenkring haar (deels) verantwoordelijk gaan houden voor het vreemdgaan van A, en welke sociale gevolgen dat gaat hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_157113811
Je bent gewoon gek op piemels, niets mis mee toch?
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:43:59 #7
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157114077
Dit is gewoon de natuur.

Je hebt een natte gleuf en die moet gevuld worden. Of, minder plat, je bevind je in de vruchtbare periode van je leven. Onder normale natuurlijke omstandigheden was je allang zwanger geweest, en dat was het probleem vanzelf opgehouden.

Nu kun je dankzij de pil je iedere dag door een andere kerel laten palen, zonder dat dit grote gevolgen heeft. Hoewel er natuurlijk wel het risico bestaat op rare bultjes op je muts of achter in je keel.
pi_157114132
:r

Arme B
  maandag 26 oktober 2015 @ 16:51:01 #9
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157114190
Een maandje, twee jongens. Valt op zich nog best mee. 5,5 op de schaal van sletje. met de hakken over de sloot zeg maar. Maar nu even iets serieuzer, als je ermee zit dan zou ik er wel stappen op ondernemen. De vreemdganger laat je los en ik zou jongen B ook gewoon laten gaan eerlijk gezegd. Als A en B vrienden zijn dan kan dit nooit echt helemaal goed blijven gaan. Gezien dronken momenten en dergelijken, ook als je alles opbiecht en Mr. B het accepteert. (Zegt ook genoeg dat je hem B noemt en niet A B-) ).

Je hebt je sletmoment gehad, de meest hebben dit wel eens ergens in hun leven dat de samenloop van omstandigheden een perfecte situatie voor vrijzinnige seks creëert zonder dat je het bewust hebt opgezocht.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157114202
-nee-

[ Bericht 51% gewijzigd door Copycat op 26-10-2015 20:37:01 ]
  maandag 26 oktober 2015 @ 17:20:48 #11
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_157114613
Wat houdt je tegen om wel degene te zijn die je wilt zijn? Want afgaande op je tweede zin, heb je wel een beeld van wie je wilt zijn.
  maandag 26 oktober 2015 @ 17:23:16 #12
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157114664
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Hier verschillen onze meningen. Als je op maandag A pijpt, dinsdag B rimt, woensdag A weer je in je kont laten neuken, donderdag je door B laat beplassen, vrijdag door A wordt gevuistneukt, zaterdag je door B weer laat volspuiten, dan noem ik dat gewoon een slet, hoor.
En dat heeft ze dus niet gedaan of laten doen :'). Misschien wel binnen eenzelfde periode seks gehad met meer dan één persoon maar dat is alles wat we zeker weten. En zolang het geen 'routine' is vind ik het de benoeming 'slet' niet waard. Gewoon ff een wilde uitspatting.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157114744
Alle vrouwen zijn sletten dus maak je geen zorgen. Is juist een mooie titel
Moeten zij weten
pi_157114785
Op je twintigste met volle teugen van het studentenleven genieten is het mooiste wat er is. *O*

Moet alleen niet zo zijn dat andere mensen daar last van hebben. Op dit moment gebruik je minimaal 1 persoon en dat is wel fout. Dat zou ik veranderen als ik jou was.
Dit, dus.
pi_157115115
Herkenbare schrijfstijl, je bent iemand die hier vaker sterke verhalen schrijft.

Desalniettemin herkenbaar verhaal.
pi_157115314
TS, het lijkt er iig op dat je zelf al weet waar het probleem ligt.

Nu er nog naar handelen .. maar volgens mij ga je daar ook wel uit komen. Succes iig.

quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 16:29 schreef Scary_Mary het volgende:
Misschien is het dan eens tijd om dit even stil te zetten en te kijken naar wat je echt wil en je gelukkig maakt. Misschien dat je dan alsnog terug gaat naar deze situatie, maar dan wel met de overtuiging dat je er wel happy van wordt, er eerlijk over bent en die twee dudes lekker zelf laat verantwoording laat nemen om in zo een situatie te blijven zitten..
Dit dus. Open kaart spelen en aan jezelf werken zonder dat steeds bij anderen te zoeken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_157115333
En erg jammer dat dit topic nu weer moet gaan over de vraag of TS een slet is. Want dat is toch echt niet haar hulpvraag.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:07:03 #18
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157115345
Ah ja, je vindt het wel lullig (hihi) voor diegene, want vreemdgaan ben je echt op tegen. Maar ondertussen ben je een slappe zak (hihi) dat je gewoon doorgaat. Die gozer is een eikel (hihi) en jij moet meer ballen (hihi) tonen door gewoon te kappen met hem te laten vreemdgaan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157115365
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Ah ja, je vindt het wel lullig (hihi) voor diegene, want vreemdgaan ben je echt op tegen. Maar ondertussen ben je een slappe zak (hihi) dat je gewoon doorgaat. Die gozer is een eikel (hihi) en jij moet meer ballen (hihi) tonen door gewoon te kappen met hem te laten vreemdgaan.
Het is ook niet haar probleem.
pi_157115372
Weer zo'n typisch geval. Keihard roepen dat andere fout bezig zijn en dan vervolgens hetzelfde doen. Je klinkt net zoals veel meiden die ik ken, gewoon lekker foute dingen doen en er stiekem wel van genieten maar daarna weer gaan huilie-huilie doen omdat het slecht was, probeer je jezelf nu goed te praten of zo?

[ Bericht 51% gewijzigd door nintjedeboz op 26-10-2015 18:17:22 ]
"Because we’re FRIENDS! There is no need for another reason" - Bon Kurei (Bon Clay)
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:13:45 #21
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157115456
quote:
6s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:07 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Het is ook niet haar probleem.
Ik vind iemand vreemd laten gaan net zo triest. Waar is je zelfrespect dan gebleven vraag ik me dan af. Totaal geen empathisch vermogen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157115520
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:08 schreef nintjedeboz het volgende:
Weer zo'n typisch geval. Keihard roepen dat andere fout bezig zijn en dan vervolgens hetzelfde doen.
Zou TS niet eerst een relatie moeten hebben om hetzelfde te kunnen doen?
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:19:18 #23
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157115553
quote:
10s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:23 schreef jogy het volgende:

[..]

En dat heeft ze dus niet gedaan of laten doen :'). Misschien wel binnen eenzelfde periode seks gehad met meer dan één persoon maar dat is alles wat we zeker weten. En zolang het geen 'routine' is vind ik het de benoeming 'slet' niet waard. Gewoon ff een wilde uitspatting.
Ja, ik heb er een beetje een praktische invulling aan gegeven. Zelf heeft ze het alleen over slápen, maar dat geloof ik dan weer niet.
  maandag 26 oktober 2015 @ 18:20:53 #24
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_157115581
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 17:21 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En hoe noem je een man die op maandag zich door A laat pijpen, dinsdag door B gerimd wordt, woensdag A weer in haar kont neuken, donderdag B beplast, vrijdag A vuistneukt, zaterdag B weer volspuit?
Die noem ik Berlusconi.
pi_157115589
quote:
7s.gif Op maandag 26 oktober 2015 18:13 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik vind iemand vreemd laten gaan net zo triest. Waar is je zelfrespect dan gebleven vraag ik me dan af. Totaal geen empathisch vermogen.
Aandacht/seks, sommige mensen maakt het niet zoveel uit. Het is zijn probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')