Wel, ik zal maar met de deur in huis vallen, maar ik ben de laatste tijd een ongelofelijke sloerie. En ik lig echt met mezelf in de knoop, want dit is niet wie ik wil zijn. Ik was altijd best preuts en braaf, alhoewel ik steeds veel uitga en altijd al wel veel dronk (ik ben 20-jarige studente, btw). En sinds een maand lijk ik helemaal ontspoord.
Er zijn 2 'vaste' jongens, alhoewel we geen relatie hebben, en zij blijven wel zowat elke week een keer bij mij slapen of omgekeerd. Jongen A weet van jongen B, maar jongen B niet van A. Ze kennen elkaar, het zijn vrienden. Ze hebben allebei gevoelens voor mij, maar jongen A heeft zelf een vriendin (dus bij hem is het nogal geheim). Hier voel ik me ook superslecht over, want hij bedriegt z'n vriendin met mij, terwijl ik altijd principieel ertegen was om met iemand met een vriendin iets te doen. Erger zelfs, ik verachte steeds meisjes die met hun poten niet van iemands lief kunnen blijven, en kijk me nu..? Ik snap mezelf oprecht niét. Hij zegt dat ik me er niks van moet aantrekken, doet hij namelijk ook niet.
Ik lig hierdoor best met mezelf in de knoop. Ik vind het ook walgelijk tegenover jongen B, die denkt dat we stilaan iets serieus krijgen en me echt wil, hij wijst anderen af voor mij enzo. Moet ik me schuldig voelen tegenover hem, want we hebben niks officieel? Maar ik kwets hem waarschijnlijk wel. Moet ik het gewoon vertellen? Hij weet wel dat als ik in m'n studentenstad uitga dat ik op niks let (ik citeer hem: 'doe wat je wil dan, maar ik hoef het niet te weten want dan word ik gek'), maar ik denk niet dat hij beseft hoe ver ik ga.
Volgens mij ben ik gewoon op zoek naar een soort van zelfbevestiging en doe ik dit op de totaal foute manier, want ik geniet wel van hun aandacht. Ik durf toch geen relatie aan denk ik. Ik voel me alsof ik me laat gebruiken door die jongen met een relatie, maar dan kruip ik weer in de slachtofferrol terwijl ik toch ook veel fouten maak in deze situatie. Buiten deze 2 jongens zijn er trouwens nog wel, maar dat gaat minder ver, is meer gewoon wat zoenen tijdens uitgaan zonder af te spreken enz.
Wat moet ik doen? Gewoon overal mee ophouden, of gewoon genieten van het leven en minder nadenken (want ik ben pro in overanalyseren). Ik weet zelf gewoon echt niet meer wat te denken, wat wil ik wel en niet, ik heb geen idee meer