Nou, zo goed dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik mis verschillende kazen hoor. Blauwaderkaas bijvoorbeeld.
Niets kan tippen aanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik mis verschillende kazen hoor. Blauwaderkaas bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Dat dan je vriendin in SG is en naar Little India gaat met je "vriendje", samen gaat eten en drinken en zo, knus.
Dat ze dan al 3,5 week een kadootje van mij voor hem in haar backpack draagt.
Dat ze dan gisteren nog zegt "Het is nog steeds heel! Ga het morgen geven!"
Dat ze dan vandaag vergeet het af te geven..........................
#jeverzinthetniet
Goatcheesequote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niets kan tippen aanGeitenkaas
Of twijfelaar, maar die heb je alleen bij de AH (is koe, schaap en geit gemixt)
Ze heeft t afgegeven bij de hotel lobby (ze zit inmiddels in t vliegtuig terug) en hij is onderweg om t op te halen nuquote:
Zo lekkerquote:
Op een bruin afbakbroodjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo lekker
Met honing, met knoflook, puur, jong, oud, don't care!
Ben niet zo'n loempia fan. Tauge is the most overrated veggie EVER en ik vind t deeg niet zo lekker, plus ze zuigen zich vol met vet. Maar..... dit is het overwegen waard!quote:
Met walnoten en zo.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft t afgegeven bij de hotel lobby (ze zit inmiddels in t vliegtuig terug) en hij is onderweg om t op te halen nu
Is gewoon een loempia gevuld met enkel geitenkaas.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben niet zo'n loempia fan. Tauge is the most overrated veggie EVER en ik vind t deeg niet zo lekker, plus ze zuigen zich vol met vet. Maar..... dit is het overwegen waard!
Voor mijn 37 jaar ben ik nog best vers jaquote:
Naaah... er zit vast wel wat eelt op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mijn 37 jaar ben ik nog best vers ja
Ja op m'n handen ja, omdat ik weiger van die stomme fitness handschoentjes aan te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naaah... er zit vast wel wat eelt op.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op m'n handen ja, omdat ik weiger van die stomme fitness handschoentjes aan te doen
Goede smaak.quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Hier zijn wat zondagmiddagmannen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 4 to go pls.quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver, die eerste en vijfde.quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij om te horen dat ik een mooie aanvulling ben op deze SC.quote:Op zondag 1 november 2015 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hmm, ja die is misschien zelfs wel de allerleukste. Je maakt het ook niet makkelijk.
Daten?quote:Op zondag 1 november 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blij om te horen dat ik een mooie aanvulling ben op deze SC.
Ik ben een Rotterdammert.quote:Op zondag 1 november 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Noem een tijd en een plaats, en ik ben er.
En niet in Leiden, wat een grafstad is dat.
Wat toevallig. Ik heb 3 jaar bij de AH in Alexandrium gewerkt, misschien heb je me ooit gespot.quote:
Sowieso niet, want dan had ik je direct meegenomen als je dat bent op die foto.quote:Op zondag 1 november 2015 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik heb 3 jaar bij de AH in Alexandrium gewerkt, misschien heb je me ooit gespot.
Hahaha, nee. Dat isquote:Op zondag 1 november 2015 17:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sowieso niet, want dan had ik je direct meegenomen als je dat bent op die foto.
Dus andersom zie je een date wel zitten terwijl je nog geen idee hebt hoe ik eruit zie?quote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Dat isMax
Thieriot
![]()
Ik heb wel een baardje en ik rook, maar een heel ander kapsel.
Durf je nog?
quote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Dat isMax
Thieriot
![]()
Ik heb wel een baardje
quote:ik rook,
quote:maar een heel ander kapsel.
Oh, Kaas.quote:Durf je nog?
Wat ik in al die jaren heb geleerd, is dat het om innerlijkheid ging, niet om uiterlijkheid. Ik heb behoorlijk ook wat mankementen, en ik snap niet waarom ik daarop iemand zou oordelen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus andersom zie je een date wel zitten terwijl je nog geen idee hebt hoe ik eruit zie?
quote:Op zondag 1 november 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik in al die jaren heb geleerd, is dat het om innerlijkheid ging, niet om uiterlijkheid. Ik heb behoorlijk ook wat mankementen, en ik snap niet waarom ik daarop iemand zou oordelen.
Nah, laten we eens bij jou beginnen. Heb jij ook een baardje?quote:
Al een tijdje worstelende om te stoppen, lukt tot nu toe niet, maar komt ooit wel goed.quote:[..]![]()
En mijn innerlijk is prachtig, heb je al geconcludeerd?quote:Op zondag 1 november 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik in al die jaren heb geleerd, is dat het om innerlijkheid ging, niet om uiterlijkheid. Ik heb behoorlijk ook wat mankementen, en ik snap niet waarom ik daarop iemand zou oordelen.
Alsnog. Ik ben zwaar gehandicapt, en ik verwacht van mijn vriend/man dat hij daarmee rekening houdt, zoals ik dat ook bij hem doe. Lijkt me logisch toch?quote:Op zondag 1 november 2015 17:31 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]![]()
Zoals Helga ooit zei, als innerlijk belangrijker was dan uiterlijk, dan had God ons wel binnenstebuiten geschapen.
Ik heb ook een handicap volgens mijn opa en oma, mijn geaardheid hihi.quote:Op zondag 1 november 2015 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsnog. Ik ben zwaar gehandicapt, en ik verwacht van mijn vriend/man dat hij daarmee rekening houdt, zoals ik dat ook bij hem doe. Lijkt me logisch toch?
Allang. Anders ging ik niet in op je voorstel om te daten. Hihi.quote:Op zondag 1 november 2015 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En mijn innerlijk is prachtig, heb je al geconcludeerd?
Hihihihi.quote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ook een handicap volgens mijn opa en oma, mijn geaardheid hihi.
Ja, en nu? Maakt Leiden nog geen grafstad.quote:Op zondag 1 november 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker emogiffen terwijl wij nog hebben gedate. Achterlijk kreng.
Jawel. In Groningen waren we in 5 minuten in een cafeetje ergens een broodje eten, in Leiden deden we er 20 minuten over.quote:Op zondag 1 november 2015 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en nu? Maakt Leiden nog geen grafstad.
Ja, kon ook gewoon op het station, maar wie wil dat nou? Net alsof het station van Groningen in het centrum ligt.quote:Op zondag 1 november 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. In Groningen waren we in 5 minuten in een cafeetje ergens een broodje eten, in Leiden deden we er 20 minuten over.
Maar meneer woont/kent Leiden en zijn date ging er van uit dat hij wist wat hij deed, en eindelijk na 3 uur zat jij aan je broodje warme beenham.quote:Op zondag 1 november 2015 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kon ook gewoon op het station, maar wie wil dat nou? Net alsof het station van Groningen in het centrum ligt.
Leiden is dan ook een prachtige stad om doorheen te lopen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar meneer woont/kent Leiden en zijn date ging er van uit dat hij wist wat hij deed, en eindelijk na 3 uur zat jij aan je broodje warme beenham.
Groningen ook. Mooier zelfs.quote:Op zondag 1 november 2015 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden is dan ook een prachtige stad om doorheen te lopen.
Nee. Soms wat scruffy stoppelig, maar nooit een baard.quote:Op zondag 1 november 2015 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, laten we eens bij jou beginnen. Heb jij ook een baardje?
Nee maar jij.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 17:53 schreef Renesite het volgende:
Heee twinkies aan het praten. Even lezen.
Als ik een twink ben zijn alle figuren van Helix nog kleine koters.quote:Op zondag 1 november 2015 17:53 schreef Renesite het volgende:
Heee twinkies aan het praten. Even lezen.
Inderdaad. Wat dachten wij?quote:Op zondag 1 november 2015 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee maar jij.Nooit gesnapt waarom jij mijn date was (en dat zal vast wederzijds zijn geweest).
Ja. Je hebt gelijk, even een steen gooien over de diepenring en voila centrum.quote:Op zondag 1 november 2015 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kon ook gewoon op het station, maar wie wil dat nou? Net alsof het station van Groningen in het centrum ligt.
Ik ben kaas niet.quote:Op zondag 1 november 2015 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gelijk, even een steen gooien over de diepenring en voila centrum.
Ja, geen FOK!kers meer daten.quote:Op zondag 1 november 2015 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
We waren allebei gewoon wanhopig en ik kan er achteraf om lachen. Weer een ervaring rijker.
Maar ik ga toch niet zomaar daten met iemand van wie ik niks weet en die ik nog nooit gesproken heb of niets? 🙈 😳 For all I know ben je 60 ofzo. Als ik dan zeg van ja vanavond meeten in centrum Rotterdam is het alleen om te laten zien dat ik dat durf.quote:Op zondag 1 november 2015 17:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allang. Anders ging ik niet in op je voorstel om te daten. Hihi.
[..]
Hihihihi.
Oh, ben getrouwd (semi) met eentje. Maar niet iedereen is zo fortuinlijk.quote:
Goed idee.quote:
Ik snapte je post eigenlijk niet.quote:Op zondag 1 november 2015 17:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan niet gooien? Ik quote je toch.
Ik heb een jongen op het oog van mijn studie.quote:Op zondag 1 november 2015 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed idee.
Nu heb ik een boy in Schotland zitten en het is wachten tot die weer naar Nederland komt. Woehoe.
Was je serieus dan?quote:Op zondag 1 november 2015 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ik ga toch niet zomaar daten met iemand van wie ik niks weet en die ik nog nooit gesproken heb of niets? 🙈 😳 For all I know ben je 60 ofzo. Als ik dan zeg van ja vanavond meeten in centrum Rotterdam is het alleen om te laten zien dat ik dat durf.
Is hij raakbaar?quote:Op zondag 1 november 2015 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb een jongen op het oog van mijn studie.
"CS zit niet in Groningen centrum"quote:
Ja, duh, anders had ik hem toch niet op het oog? Ben toch niet blind!quote:
Oh, ik had de quote niet gelezen, dacht dat het over die twinkies ging.quote:Op zondag 1 november 2015 17:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
"CS zit niet in Groningen centrum"
Ik "Nee joh, alleen een steen gooien over de diepenring (gracht, in Groningen heten die diep) en je zit in het centrum."
Ik lach je eigenlijk uit.
JIJ HEBT EEN VRIEND DUDE!quote:Op zondag 1 november 2015 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar ik ga toch niet zomaar daten met iemand van wie ik niks weet en die ik nog nooit gesproken heb of niets? 🙈 😳 For all I know ben je 60 ofzo. Als ik dan zeg van ja vanavond meeten in centrum Rotterdam is het alleen om te laten zien dat ik dat durf.
Ja maar jouw smaak...quote:Op zondag 1 november 2015 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, duh, anders had ik hem toch niet op het oog? Ben toch niet blind!
Ja, maar enkel door mijn hond vermoed ik zo.quote:
Ik ben een tijdje geleden "Peter" genoemd. Is dat iets goeds?quote:Op zondag 1 november 2015 18:00 schreef Peter het volgende:
Ik heb ook een FOK!ker, en Renesite dus, en Gellarboy/dirk. nog meer eigenlijk?
Nouja, ik zal je dan maar vertellen dat het 3 jaar heeft geduurd voordat ik met Rezania ging daten, dus ik denk dat je beter je best moet doen wil je met mij daten.quote:Op zondag 1 november 2015 18:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben opportunistisch, mijn serieusheid verschilt van post tot post.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was inderdaad erg tegenvallend.
Oeiiiii bitches!!!quote:
Volgens mij was je dronken toen we appten.quote:Op zondag 1 november 2015 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was inderdaad erg tegenvallend.
Wanneer niet?quote:Op zondag 1 november 2015 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij was je dronken toen we appten.
En die drie jaar waren nog meer op en neer dan de gemiddelde achtbaan in Six Flags.quote:Op zondag 1 november 2015 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik zal je dan maar vertellen dat het 3 jaar heeft geduurd voordat ik met Rezania ging daten, dus ik denk dat je beter je best moet doen wil je met mij daten.
Oke.quote:Op zondag 1 november 2015 18:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, ik zal je dan maar vertellen dat het 3 jaar heeft geduurd voordat ik met Rezania ging daten, dus ik denk dat je beter je best moet doen wil je met mij daten.
Heb je je huidige niet net een jaartje?quote:Op zondag 1 november 2015 18:02 schreef Renesite het volgende:
Wij zitten nu te fundaën om te orriënteren op een ander huis.
Euh... error en Fulco? Maar ik weet niet of die nog bij elkaar zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 18:00 schreef Peter het volgende:
Ik heb ook een FOK!ker, en Renesite dus, en Gellarboy/dirk. nog meer eigenlijk?
Ik vind van welquote:Op zondag 1 november 2015 18:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden "Peter" genoemd. Is dat iets goeds?
2 jaar en 8 dagen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:03 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je je huidige niet net een jaartje?
http://www.funda.nl/koop/(...)-steenbergen-6-en-8/quote:Op zondag 1 november 2015 18:02 schreef Renesite het volgende:
Wij zitten nu te fundaën om te orriënteren op een ander huis.
Ja maar homofielen he.quote:Op zondag 1 november 2015 18:03 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Euh... error en Fulco? Maar ik weet niet of die nog bij elkaar zijn.
En dan is er nog een reeks Fok'ers die wel een relatie met elkaar hebben gehad.
Het was een ramp.quote:Op zondag 1 november 2015 18:03 schreef Kaas- het volgende:
Jullie zijn wel gemeen over elkaar, als het echt is en ik niet alle incrowd jokes mis.
Het is heel simpel: Rezania en ik liepen sinds 2011 te kutten met wel/niet contact en in 2013/2014 hebben we toch besloten toch voor elkaar te gaan en gingen we in april 2014 in Leiden daten, maar dat werd helemaal niks en sindsdien gaat het zo.quote:Op zondag 1 november 2015 18:03 schreef Kaas- het volgende:
Jullie zijn wel gemeen over elkaar, als het echt is en ik niet alle incrowd jokes mis.
Het zijn wel sissies inderdaad. Handtasmateriaal.quote:Op zondag 1 november 2015 18:05 schreef Peter het volgende:
[..]
2 bottems aan het daten? Tja, dan krijg je dat..![]()
quote:Op zondag 1 november 2015 18:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het zijn wel sissies inderdaad. Handtasmateriaal.
Ik ben top.quote:Op zondag 1 november 2015 18:05 schreef Peter het volgende:
[..]
2 bottems aan het daten? Tja, dan krijg je dat..![]()
Ja... en ze zijn allemaal monogaam gebleken of?quote:Op zondag 1 november 2015 18:06 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ja, een hele reeks Fok-[homo]'s die met elkaar hebben gedate.
Moet dat dan?quote:Op zondag 1 november 2015 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... en ze zijn allemaal monogaam gebleken of?
Ik ook.quote:Op zondag 1 november 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben tenminste zeker over mezelf. Dus stop maar weer.
Ik begrijp niet wat je bedoeld.quote:Op zondag 1 november 2015 18:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... en ze zijn allemaal monogaam gebleken of?
Zijn ze van jetje gegaan?quote:Op zondag 1 november 2015 18:07 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoeld.
Ik ben geen twink.quote:Op zondag 1 november 2015 18:08 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Jezus, Twinkjes, gedaag jullie. Niet zo bitchen.
Weet ik veel.quote:
We knuffelen alleen maar.quote:Op zondag 1 november 2015 18:09 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Maar lijkt me wel he. Als twee homo's een relatie met elkaar hebben. Of is dat anders in Groningen?
Hoef je toch niet zo op elkaar te schelden?quote:Op zondag 1 november 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is heel simpel: Rezania en ik liepen sinds 2011 te kutten met wel/niet contact en in 2013/2014 hebben we toch besloten toch voor elkaar te gaan en gingen we in april 2014 in Leiden daten, maar dat werd helemaal niks en sindsdien gaat het zo.
Oh, ik doe juist altijd geen foto = ouwe bear.quote:
Na onze date heb ik mezelf kritisch bekeken en ik zie er nu veel beter uit, en niet zoals een twink/jij. Zelfs zoveel beter dat je weer op me zou kunnen vallen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik een twink ben ben jij dat ook hè.
Daar zit eigenlijk ook wel iets in.quote:Op zondag 1 november 2015 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik doe juist altijd geen foto = ouwe bear.
Ik wil echt heel graag nog eens alle details over deze date!quote:Op zondag 1 november 2015 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben tenminste zeker over mezelf. Dus stop maar weer.
Want ik heb drie jaar stilgestaan qua uiterlijk, tuurlijk.quote:Op zondag 1 november 2015 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na onze date heb ik mezelf kritisch bekeken en ik zie er nu veel beter uit, en niet zoals een twink/jij. Zelfs zoveel beter dat je weer op me zou kunnen vallen.
Tja, stel enkel feiten. Janken.quote:Op zondag 1 november 2015 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afdoen op een ander maar zelf niks tonen. Sneu.
Rezania en ik snappen elkaar, dat is alles. Verder heb ik geen kwaad bloed in me over hem. Het zal allemaal wel.quote:Op zondag 1 november 2015 18:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoef je toch niet zo op elkaar te schelden?Sommige dates zijn succesvol, sommige niet. Nu lijken jullie allebei onaardig.
quote:Op zondag 1 november 2015 17:31 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]![]()
Zoals Helga ooit zei, als innerlijk belangrijker was dan uiterlijk, dan had God ons wel binnenstebuiten geschapen.
Feit? Nope. Multi-interpretabel.quote:Op zondag 1 november 2015 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Want ik heb drie jaar stilgestaan qua uiterlijk, tuurlijk.
[..]
Tja, stel enkel feiten. Janken.
Komt ooit wel als ik ga trouwen en achteraf hardop kan lachen om al mijn jongens/dates/liefdesleven.quote:Op zondag 1 november 2015 18:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wil echt heel graag nog eens alle details over deze date!
"Ooooooit"quote:Op zondag 1 november 2015 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt ooit wel als ik ga trouwen en achteraf hardop kan lachen om al mijn jongens/dates/liefdesleven.
Oké, vanuit mijn optiek is Pax een twink, nu blij?quote:
Ben blij dat we dit gedoe dan achter ons kunnen laten.quote:Op zondag 1 november 2015 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rezania en ik snappen elkaar, dat is alles. Verder heb ik geen kwaad bloed in me over hem. Het zal allemaal wel.
Euh. Blij? Je kan nu tenminste jezelf in de spiegel aankijken.quote:Op zondag 1 november 2015 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, vanuit mijn optiek is Pax een twink, nu blij?
Jij bent wel echt een makkelijk sletje hè?quote:Op zondag 1 november 2015 18:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil nu wel met beide daten, gewoon om mijn interesse in wat daar zo kut aan moet zijn te bevredigen.
Allang hoor, maar ik moest laatst een beetje grinniken toen ik zag dat je me had geblokt.quote:Op zondag 1 november 2015 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben blij dat we dit gedoe dan achter ons kunnen laten.
Eén ding is nu duidelijk: jullie zijn wel allebei van de nichterige soort. Anders heb je dit soort gebitch niet.quote:Op zondag 1 november 2015 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ben blij dat we dit gedoe dan achter ons kunnen laten.
Dat kon ik sowieso al, mijn hoofd is geen zwart gat.quote:Op zondag 1 november 2015 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh. Blij? Je kan nu tenminste jezelf in de spiegel aankijken.
Met dat heen en weer gekut lijken het wel twee bejaarden.quote:Op zondag 1 november 2015 18:15 schreef Kaas- het volgende:
Ik wil nu wel met beide daten, gewoon om mijn interesse in wat daar zo kut aan moet zijn te bevredigen.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Met dat heen en weer gekut lijken het wel twee bejaarden.
Dat is al jaren zo.quote:Op zondag 1 november 2015 18:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Allang hoor, maar ik moest laatst een beetje grinniken toen ik zag dat je me had geblokt.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eén ding is nu duidelijk: jullie zijn wel allebei van de nichterige soort. Anders heb je dit soort gebitch niet.
Allemaal interpretatie van jou, daten staat voor mij niet gelijk aan met elkaar het bed in duiken ofzo.quote:Op zondag 1 november 2015 18:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een makkelijk sletje hè?
Ik ben ook al heel oud ja.quote:Op zondag 1 november 2015 18:17 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Met dat heen en weer gekut lijken het wel twee bejaarden.
Neee joh. Ze zwiepten wat, krabten wat en trokken wat aan elkaars haren. Maar meer niet.quote:
Noem het dan gewoon meeten joh.quote:Op zondag 1 november 2015 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal interpretatie van jou, daten staat voor mij niet gelijk aan met elkaar het bed in duiken ofzo.
Ik ben al jaren trouw aan mijn vriend.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lul niet. Van de zomer zag ik jouw profielfoto nog.
Op WA.quote:
Oh. Nou ja, heb ik niet expres verwijderd, misschien was het er nooit om mee te beginnen, idk.quote:
Technisch correct best correct.quote:Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Allemaal technische details, je weet dat ik die iets minder strict neem.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
/TLDR
Etsu is een rokende baard. Rezania is een bejaarde twink. Kaas durft niet.
Nee, van een beta dan?quote:Op zondag 1 november 2015 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technisch correct best correct.Maar ja, wat verwacht je van een alfa.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:21 schreef sebastiansdrawings het volgende:
/TLDR
Etsu is een rokende baard. Rezania is een bejaarde twink. Kaas durft niet.
Dat zeg iedere niet obvious nicht van zichzelf.quote:Op zondag 1 november 2015 18:21 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet zeggen dat ik tijdens zo'n discussie wel merk dat ik toch wel een gay ben. Ik vroeg me altijd al af wat mijn gay-eigenschappen nou zijn. want die heb ik eigenlijk niet. Maar als twee homo's tegen elkaar lopen te rellen zoals hierboven vind ik dat vanuit roddeloogpunt toch wel interessant, dus dat zal die ene eigenschap wel zijn dan.
Grindrquote:Op zondag 1 november 2015 18:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wacht, heeft Kaas een vriend? Hoe is dat zo gebeurd? Ik dacht die juist Erg Zoekende was.
Dat vind ik echt zo vies hè, ouwe mannen, bah.quote:
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op zondag 1 november 2015 18:23 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Wacht, heeft Kaas een vriend? Hoe is dat zo gebeurd? Ik dacht die juist Erg Zoekende was.
Ben benieuwd. Heb wel zin in heerlijk leesvoer.quote:Op zondag 1 november 2015 18:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga misschien later een verzonnen verslag typen hier van de date tussen Rezania en Etsu, gewoon een beetje vanuit mijn fantasie. Misschien kunnen jullie erom lachen.
It involves lots of lube and screaming?quote:Op zondag 1 november 2015 18:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga misschien later een verzonnen verslag typen hier van de date tussen Rezania en Etsu, gewoon een beetje vanuit mijn fantasie. Misschien kunnen jullie erom lachen.
Ja, nee, nu moet je het doen ook.quote:Op zondag 1 november 2015 18:23 schreef Kaas- het volgende:
Kaas is natuurlijk ook een schimmel, en dat kan zich zo maar opeens uitbreiden zonder dat je het door hebt.quote:
Weet ik nog niet. Straks even alles teruglezen hier en mijn creatieve interpretatie z'n gang laten gaan met alle kleine details die gedeeld zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
It involves lots of lube and screaming?
Kaas is geen schimmel, schimmel groeit op sommige kazen. #technischcorrectquote:Op zondag 1 november 2015 18:24 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Kaas is natuurlijk ook een schimmel, en dat kan zich zo maar opeens uitbreiden zonder dat je het door hebt.
Echt?quote:Op zondag 1 november 2015 18:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kaas is geen schimmel, schimmel groeit op sommige kazen. #technischcorrect
Je hoopte het gewoon, krijg je dat.quote:Op zondag 1 november 2015 18:25 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Geen idee.
Misschien kwam je gewoon zo over.
We zijn geëindigd in een pannenkoekenhuis en toen hadden we haast om de trein te halen en toen niks.quote:Op zondag 1 november 2015 18:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Straks even alles teruglezen hier en mijn creatieve interpretatie z'n gang laten gaan met alle kleine details die gedeeld zijn.
Meeste kazen zijn een product van bacteriën.quote:
Niet niks, toen drama.quote:Op zondag 1 november 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn geëindigd in een pannenkoekenhuis en toen hadden we haast om de trein te halen en toen niks.
Misschien helpt dit je aan een mooi eind.
Ja godver, nu valt er weinig meer te verzinnen voor mij.quote:Op zondag 1 november 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
We zijn geëindigd in een pannenkoekenhuis en toen hadden we haast om de trein te halen en toen niks.
Misschien helpt dit je aan een mooi eind.
Oh ja, want jij ben echt totaal geen dramaqueen voor de rest hè!quote:
Ik weet 99,99% zeker dat jij ook zo zou gedragen/doen als je achterkwam dat je aan het lijntje werd gehouden en je voor de gek werd gehouden.quote:Op zondag 1 november 2015 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, want jij ben echt totaal geen dramaqueen voor de rest hè!
quote:Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Jullie missen elkaar gewoon nog. Geef nou maar toe.
Hier kan ik iets mee.quote:Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet 99,99% zeker dat jij ook zo zou gedragen/doen als je achterkwam dat je aan het lijntje werd gehouden en je voor de gek werd gehouden.
Ik ga niet weer deze discussies voeren.quote:Op zondag 1 november 2015 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet 99,99% zeker dat jij ook zo zou gedragen/doen als je achterkwam dat je aan het lijntje werd gehouden en je voor de gek werd gehouden.
Omdat ik gelijk heb.quote:Op zondag 1 november 2015 18:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga niet weer deze discussies voeren.
Het was zo stil hier, dus ik dacht, goh, ik post wat foto's van mannen. Wist ik veel dat dit zo veel Onverwerkt Leed zou losmaken.quote:
Maar het is nu eigenlijk wel obvious, haast niet meer nodig om nog uit te typen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk heb.
Nou, Kaas, kom maar op.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:29 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Het w
[..]
Het was zo stil hier, dus ik dacht, goh, ik post wat foto's van mannen. Wist ik veel dat dit zo veel Onverwerkt Leed zou losmaken.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omdat ik gelijk heb.
Nou, Kaas, kom maar op.
Het zit nog veel ingewikkelder in elkaar, geloof me.quote:Op zondag 1 november 2015 18:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar het is nu eigenlijk wel obvious, haast niet meer nodig om nog uit te typen.
Ik ben nog steeds blij dat je 1, 3 en 5 hebt gepost hoor. Best wel nice. 4 ook. Alleen 2 ietsje minder.quote:Op zondag 1 november 2015 18:29 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Het w
[..]
Het was zo stil hier, dus ik dacht, goh, ik post wat foto's van mannen. Wist ik veel dat dit zo veel Onverwerkt Leed zou losmaken.
Eén enkele date kan helemaal niet ingewikkeld zijn.quote:Op zondag 1 november 2015 18:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het zit nog veel ingewikkelder in elkaar, geloof me.
Ik weet zeker dat als ik voor je zou staan, dat je kontje vanzelf open gaat.quote:
Het was niet enkel een date. Veel succes met schrijven!quote:Op zondag 1 november 2015 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eén enkele date kan helemaal niet ingewikkeld zijn.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Eén enkele date kan helemaal niet ingewikkeld zijn.
Dit.quote:Op zondag 1 november 2015 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was niet enkel een date. Veel succes met schrijven!
Tenzij jij die leuke jongen van mijn studie bent, uh, nee.quote:Op zondag 1 november 2015 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik voor je zou staan, dat je je kontje vanzelf open gaat.
Wat is er met je gebeurd?quote:Op zondag 1 november 2015 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tenzij jij die leuke jongen van mijn studie bent, uh, nee.
Armen.quote:Op zondag 1 november 2015 18:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij heeft haar op z'n benen en dat is het wel.
Tja, dat heeft iemand met donker haar al gauw dat het zo lijkt.quote:
Ik was nooit een makkelijk sletje om mee te beginnen hoor.quote:
Ontluikendquote:Op zondag 1 november 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Etsu wilde van bil. Rezania niet. Maar volgens Etsu gaf Rezania wel signalen 'van wel'. Dus Etsu boos. Awkward moment. Nu nog steeds boos op elkaar.
Best wel obvious allemaal inmiddels.
Sportshirt, ja.quote:
3/10, had epos verwacht.quote:Op zondag 1 november 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Etsu wilde van bil. Rezania niet. Maar volgens Etsu gaf Rezania wel signalen 'van wel'. Dus Etsu boos. Awkward moment. Nu nog steeds boos op elkaar.
Kan ik niet in inleven.quote:Op zondag 1 november 2015 18:51 schreef Renesite het volgende:
Ik voel me alsof ik op de middelbare school ben. VMBO.
Nee, maar ik vind dat niet zo.quote:Op zondag 1 november 2015 18:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tja, dat heeft iemand met donker haar al gauw dat het zo lijkt.Moet zo iemand dan z'n armen scheren?
Oh nee?quote:Op zondag 1 november 2015 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was nooit een makkelijk sletje om mee te beginnen hoor.
quote:Op zondag 1 november 2015 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Nee, blijf. Je bent de eerste niet en anders wordt het weer saai.quote:Op zondag 1 november 2015 19:14 schreef Etsu het volgende:
Ik denk dat ik maar kan beter vertrekken uit dit topic, nu ik al 2 users kan noemen met wie ik een verleden heb.
Lol.
quote:Op zondag 1 november 2015 19:18 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Nee, blijf. Je bent de eerste niet en anders wordt het weer saai.
Dat valt nog wel mee.quote:Op zondag 1 november 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb, sinds ik hier zit, 3/4 ervaringen met homo's die hier zitten.![]()
FOK! is te slecht voor me.
quote:Op zondag 1 november 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat niet zo.Liever gewoon weinig behaard.
[..]
Oh nee?
[..]Nee. Gewoon. Nee.
Nja, 3/4 is minder dan 1 he.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 19:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, Rez. Gelukkig weten we allebei beter dan dat jij je hier voordoet.
Vertel.quote:Op zondag 1 november 2015 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Boys, stop fighting, ik zal straks een einde aan de discussie breien door de Waarheid te vertellen over jullie date.
quote:Op zondag 1 november 2015 19:26 schreef Kaas- het volgende:
Boys, stop fighting, ik zal straks een einde aan de discussie breien door de Waarheid te vertellen over jullie date.
Leuk dat ik mag blijven dan.quote:Op zondag 1 november 2015 19:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als het gebruikelijk is om weg te blijven nadat je het met twee of meer andere Fokhomo's hebt gedaan, dan verklaart dat wel waarom het hier zo rustig is geworden.
quote:Op zondag 1 november 2015 19:55 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Als het gebruikelijk is om weg te blijven nadat je het met twee of meer andere Fokhomo's hebt gedaan, dan verklaart dat wel waarom het hier zo rustig is geworden.
Dit vinden Rezania en ik echt niet leuk en we hopen dat je ooit nog eens je verhaal kan hertypen, nou ben ik wel benieuwd. 10 alinea's. Whut.quote:Op zondag 1 november 2015 20:21 schreef Kaas- het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik had echt al een verhaal getypt van 10 alinea's ofzo en toen klikte ik ergens op en toen ik op vorige klikte was het hele fucking verhaal weg
quote:Op zondag 1 november 2015 20:24 schreef Kaas- het volgende:
Wat stom zeg.Nu heb ik ook niet echt zin in hertypen.
Please.quote:Op zondag 1 november 2015 20:24 schreef Kaas- het volgende:
En ik had in mijn verhaal nog wel enkele mysteries opgelost.
he?quote:Op zondag 1 november 2015 20:29 schreef Etsu het volgende:
Beter doe je het in Word en dan copy/paste.
Zoals ik ook altijd doe als ik in gezeik zit met een jongen en weer eens iets moet mailen
quote:Op zondag 1 november 2015 20:29 schreef Renesite het volgende:
Hertypen. Krijg je een zoete witte wijn van me in de toekomst.
Neh.. gun het je wel, een goed leven. Maar vind het wel koddig.quote:
gun me pat danquote:Op zondag 1 november 2015 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neh.. gun het je wel, een goed leven. Maar vind het wel koddig.
dat is de reden waarom ik jou niet magquote:
Niet zo naief. Pat houdt van cubjes. Niet de bolle variant thoquote:Op zondag 1 november 2015 20:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat is de reden waarom ik jou niet mag
egoist en alles
jij en ik weten dat pat mij leuk vond toen we meeten in de trein, maar jij wilde de waarheid niet inzien
Noem je Etsu dik?quote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zo naief. Pat houdt van cubjes. Niet de bolle variant thom
blijkbaar is pat niet helemaal eerlijk tegen jequote:Op zondag 1 november 2015 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet zo naief. Pat houdt van cubjes. Niet de bolle variant thom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |