Nou, zo goed dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik mis verschillende kazen hoor. Blauwaderkaas bijvoorbeeld.
Niets kan tippen aanquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:27 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik mis verschillende kazen hoor. Blauwaderkaas bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:21 schreef Ang3l het volgende:
Dat dan je vriendin in SG is en naar Little India gaat met je "vriendje", samen gaat eten en drinken en zo, knus.
Dat ze dan al 3,5 week een kadootje van mij voor hem in haar backpack draagt.
Dat ze dan gisteren nog zegt "Het is nog steeds heel! Ga het morgen geven!"
Dat ze dan vandaag vergeet het af te geven..........................
#jeverzinthetniet
Goatcheesequote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niets kan tippen aanGeitenkaas
Of twijfelaar, maar die heb je alleen bij de AH (is koe, schaap en geit gemixt)
Ze heeft t afgegeven bij de hotel lobby (ze zit inmiddels in t vliegtuig terug) en hij is onderweg om t op te halen nuquote:
Zo lekkerquote:
Op een bruin afbakbroodjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo lekker
Met honing, met knoflook, puur, jong, oud, don't care!
Ben niet zo'n loempia fan. Tauge is the most overrated veggie EVER en ik vind t deeg niet zo lekker, plus ze zuigen zich vol met vet. Maar..... dit is het overwegen waard!quote:
Met walnoten en zo.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze heeft t afgegeven bij de hotel lobby (ze zit inmiddels in t vliegtuig terug) en hij is onderweg om t op te halen nu
Is gewoon een loempia gevuld met enkel geitenkaas.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben niet zo'n loempia fan. Tauge is the most overrated veggie EVER en ik vind t deeg niet zo lekker, plus ze zuigen zich vol met vet. Maar..... dit is het overwegen waard!
Voor mijn 37 jaar ben ik nog best vers jaquote:
Naaah... er zit vast wel wat eelt op.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mijn 37 jaar ben ik nog best vers ja
Ja op m'n handen ja, omdat ik weiger van die stomme fitness handschoentjes aan te doenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 11:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naaah... er zit vast wel wat eelt op.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja op m'n handen ja, omdat ik weiger van die stomme fitness handschoentjes aan te doen
Goede smaak.quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Hier zijn wat zondagmiddagmannen.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nummer 4 to go pls.quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godver, die eerste en vijfde.quote:Op zondag 1 november 2015 16:50 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blij om te horen dat ik een mooie aanvulling ben op deze SC.quote:Op zondag 1 november 2015 17:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hmm, ja die is misschien zelfs wel de allerleukste. Je maakt het ook niet makkelijk.
Daten?quote:Op zondag 1 november 2015 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blij om te horen dat ik een mooie aanvulling ben op deze SC.
Ik ben een Rotterdammert.quote:Op zondag 1 november 2015 17:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Noem een tijd en een plaats, en ik ben er.
En niet in Leiden, wat een grafstad is dat.
Wat toevallig. Ik heb 3 jaar bij de AH in Alexandrium gewerkt, misschien heb je me ooit gespot.quote:
Sowieso niet, want dan had ik je direct meegenomen als je dat bent op die foto.quote:Op zondag 1 november 2015 17:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat toevallig. Ik heb 3 jaar bij de AH in Alexandrium gewerkt, misschien heb je me ooit gespot.
Hahaha, nee. Dat isquote:Op zondag 1 november 2015 17:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Sowieso niet, want dan had ik je direct meegenomen als je dat bent op die foto.
Dus andersom zie je een date wel zitten terwijl je nog geen idee hebt hoe ik eruit zie?quote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Dat isMax
Thieriot
![]()
Ik heb wel een baardje en ik rook, maar een heel ander kapsel.
Durf je nog?
quote:Op zondag 1 november 2015 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hahaha, nee. Dat isMax
Thieriot
![]()
Ik heb wel een baardje
quote:ik rook,
quote:maar een heel ander kapsel.
Oh, Kaas.quote:Durf je nog?
Wat ik in al die jaren heb geleerd, is dat het om innerlijkheid ging, niet om uiterlijkheid. Ik heb behoorlijk ook wat mankementen, en ik snap niet waarom ik daarop iemand zou oordelen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dus andersom zie je een date wel zitten terwijl je nog geen idee hebt hoe ik eruit zie?
quote:Op zondag 1 november 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik in al die jaren heb geleerd, is dat het om innerlijkheid ging, niet om uiterlijkheid. Ik heb behoorlijk ook wat mankementen, en ik snap niet waarom ik daarop iemand zou oordelen.
Nah, laten we eens bij jou beginnen. Heb jij ook een baardje?quote:
Al een tijdje worstelende om te stoppen, lukt tot nu toe niet, maar komt ooit wel goed.quote:[..]![]()
En mijn innerlijk is prachtig, heb je al geconcludeerd?quote:Op zondag 1 november 2015 17:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat ik in al die jaren heb geleerd, is dat het om innerlijkheid ging, niet om uiterlijkheid. Ik heb behoorlijk ook wat mankementen, en ik snap niet waarom ik daarop iemand zou oordelen.
Alsnog. Ik ben zwaar gehandicapt, en ik verwacht van mijn vriend/man dat hij daarmee rekening houdt, zoals ik dat ook bij hem doe. Lijkt me logisch toch?quote:Op zondag 1 november 2015 17:31 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]![]()
Zoals Helga ooit zei, als innerlijk belangrijker was dan uiterlijk, dan had God ons wel binnenstebuiten geschapen.
Ik heb ook een handicap volgens mijn opa en oma, mijn geaardheid hihi.quote:Op zondag 1 november 2015 17:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsnog. Ik ben zwaar gehandicapt, en ik verwacht van mijn vriend/man dat hij daarmee rekening houdt, zoals ik dat ook bij hem doe. Lijkt me logisch toch?
Allang. Anders ging ik niet in op je voorstel om te daten. Hihi.quote:Op zondag 1 november 2015 17:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En mijn innerlijk is prachtig, heb je al geconcludeerd?
Hihihihi.quote:Op zondag 1 november 2015 17:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb ook een handicap volgens mijn opa en oma, mijn geaardheid hihi.
Ja, en nu? Maakt Leiden nog geen grafstad.quote:Op zondag 1 november 2015 17:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lekker emogiffen terwijl wij nog hebben gedate. Achterlijk kreng.
Jawel. In Groningen waren we in 5 minuten in een cafeetje ergens een broodje eten, in Leiden deden we er 20 minuten over.quote:Op zondag 1 november 2015 17:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en nu? Maakt Leiden nog geen grafstad.
Ja, kon ook gewoon op het station, maar wie wil dat nou? Net alsof het station van Groningen in het centrum ligt.quote:Op zondag 1 november 2015 17:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jawel. In Groningen waren we in 5 minuten in een cafeetje ergens een broodje eten, in Leiden deden we er 20 minuten over.
Maar meneer woont/kent Leiden en zijn date ging er van uit dat hij wist wat hij deed, en eindelijk na 3 uur zat jij aan je broodje warme beenham.quote:Op zondag 1 november 2015 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kon ook gewoon op het station, maar wie wil dat nou? Net alsof het station van Groningen in het centrum ligt.
Leiden is dan ook een prachtige stad om doorheen te lopen.quote:Op zondag 1 november 2015 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar meneer woont/kent Leiden en zijn date ging er van uit dat hij wist wat hij deed, en eindelijk na 3 uur zat jij aan je broodje warme beenham.
Groningen ook. Mooier zelfs.quote:Op zondag 1 november 2015 17:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden is dan ook een prachtige stad om doorheen te lopen.
Nee. Soms wat scruffy stoppelig, maar nooit een baard.quote:Op zondag 1 november 2015 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, laten we eens bij jou beginnen. Heb jij ook een baardje?
Nee maar jij.quote:
quote:Op zondag 1 november 2015 17:53 schreef Renesite het volgende:
Heee twinkies aan het praten. Even lezen.
Als ik een twink ben zijn alle figuren van Helix nog kleine koters.quote:Op zondag 1 november 2015 17:53 schreef Renesite het volgende:
Heee twinkies aan het praten. Even lezen.
Inderdaad. Wat dachten wij?quote:Op zondag 1 november 2015 17:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee maar jij.Nooit gesnapt waarom jij mijn date was (en dat zal vast wederzijds zijn geweest).
Ja. Je hebt gelijk, even een steen gooien over de diepenring en voila centrum.quote:Op zondag 1 november 2015 17:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, kon ook gewoon op het station, maar wie wil dat nou? Net alsof het station van Groningen in het centrum ligt.
Ik ben kaas niet.quote:Op zondag 1 november 2015 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Je hebt gelijk, even een steen gooien over de diepenring en voila centrum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |