Wat een god.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:25 schreef supersof het volgende:
[ Bericht % gewijzigd door kanovinnie op 29-10-2015 18:24 ]
yvonnequote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:26 schreef Etsu het volgende:
Geloven en denken dat Yvonne mij ooit nog een DMunban gaat geven
Heb nooit gezegd dat ik nooit iets verkeerd heb gedaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
yvonne
dan doe je echt iets verkeerd
We bespreken ook de tijd dat Inso nog met ons wasquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Bans mogen niet besproken worden. Dat is toch ondertussen wel duidelijk?
Dat beweer ik ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat ik nooit iets verkeerd heb gedaan.
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Helemaal niet. Je liegt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We bespreken ook de tijd dat Inso nog met ons was
goedquote:
Mag je kleur schaamhaar wel besproken worden?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Dar hoor je mij ook niets over zeggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We bespreken ook de tijd dat Inso nog met ons was
Jammer.quote:
Doe eens niet alsof je het braafste jongetje van de klas bentquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:30 schreef Tjacka het volgende:
Ik wil niet stoken ofzo hoor. Maar fokkie komt net van een hele lange ban af en gaat nu alweer de fout in...
Ik wil niet stoken ofzo hoor. Maar fokkie komt net van een hele lange ban af en gaat nu alweer de fout in...
Ik gedraag mij voorbeeldig anders de laatste tijd.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dar hoor je mij ook niets over zeggen.
[..]
Jammer.
[..]
Doe eens niet alsof je het braafste jongetje van de klas bent
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:31 schreef Typisch het volgende:
ik vond tjacka een leukere user toen hij nog niet zo overdreven deed
einde bericht
En ik?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:31 schreef kanovinnie het volgende:
Fokkie is een keilieve, maar ietswat verkeerd begrepen opstandige puber. Een soort boy zonderland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |