Typ jij was toch niet die vent met die dikke kop in de Kuip die voor de camera z`n muil wagenwijd open deed en met z`n vuisten zat te zwaaien he?quote:
jij ookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:11 schreef Tjacka het volgende:
Inso is echt een fantastische jongen.
Nee, ik lag kort na het doelpunt ergens op de grond met een of andere gast op me.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Typ jij was toch niet die vent met die dikke kop in de Kuip die voor de camera z`n muil wagenwijd open deed en met z`n vuisten zat te zwaaien he?
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik lag kort na het doelpunt ergens op de grond met een of andere gast op me.
Dus dat denk ik niet.
haha hommoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik lag kort na het doelpunt ergens op de grond met een of andere gast op me.
Dus dat denk ik niet.
Feyenoord in de dying seconds Ajax verslagen in de bekerquote:
kan die goed lerenquote:
Nee?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
is dat een sneer naar die iemand die tegenwoordig in KLB post?
ik kreeg eens 48u omdat ik eens aan een mod vroeg of ze een nsb'er wasquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je nou? Een jood of een nsber?
Ik zit bij het Sonderkommandoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ze hebben niet eens verloren. Insoquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso was iets te hyper met joden aan het schelden. Weer ban
Trouwens nog een keer TR.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hou opquote:
Je wilt me wel heel graag weg hebben hequote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik kreeg eens 48u omdat ik eens aan een mod vroeg of ze een nsb'er was
volgens art 1. van de Grondwet worden allen die zich in Nederland bevinden, in gelijke gevallen gelijk behandeld.
jep, heb Fopje en Kano al geDM't en een TR en PR gezet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wilt me wel heel graag weg hebben he
Gefeliciteerd. Ik ben trots op jequote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
jep, heb Fopje en Kano al geDM't en een TR en PR gezet.
thanksquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ik ben trots op je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |