Klopt stuk beter dan normaal maar tegenover Demi wel een heel "dun" stemmetje, kan het niet echt uitleggen wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:15 schreef Nielsch het volgende:
Hanne zingt in het Engels beter dan in het Nederlands... nog steeds niet heel goed ofzo...
Die rappers zijn veel te dominant dit nummer...
Ik vond hem wel grappig in het publiek tijdens de audities. Nu daar mogen zitten moet haast een droom voor hem zijn.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:11 schreef Banaanhangwagen het volgende:
[..]
Schattige kindjes wel. Dat kutjong moet niet capsones krijgen dat ie interessanter is dan de jury.
Dun slaat juist de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Klopt stuk beter dan normaal maar tegenover Demi wel een heel "dun" stemmetje, kan het niet echt uitleggen wat ik bedoel.
Iets waardoor hij Rhianna en Miley Cyrus niet meer kan uitspreken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:17 schreef amaranta het volgende:
Wat zat er bij Gerard in z'n cola vandaag??!!
Ze werken nu al naar een niet al te pijnlijk afscheid toe lijkt me bijna.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Als ze tegen Demi zeggen dat dit helemaal haar ding is dan snappen ze toch ook wel dat K3 dat dus niet is.
Zei ze dat?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:18 schreef bogtrotter het volgende:
"Dat lunapark valt hier volledig uit elkaar" - karen damen, 2015
bbquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:20 schreef bogtrotter het volgende:
Het enige groepje dat een cover zingt, het enige nummer dat ook van een bestaande fokking artiest afkomstig is.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:22 schreef iBenny het volgende:
Om eerlijk te zijn... Elk van deze optredens vond ik he-le-maal niks
Ja, da's toch een naam die bestaat. Meer zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
bb
Cristina Aguilera staat hierboven
Ik heb wel met veel genoegen naar Marthe en Indra gekeken (vooral naar Marthe)quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:22 schreef iBenny het volgende:
Om eerlijk te zijn... Elk van deze optredens vond ik he-le-maal niks
Wil net zeggen, wat lacht zij hele tijd stom zeg.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:25 schreef showtimer het volgende:
Jindra heeft aan het lachgas gezeten?
met d'r jongenskapselquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:26 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Wil net zeggen, wat lacht zij hele tijd stom zeg.
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:27 schreef Maartel het volgende:
Als ik ze zo zie staan heb ik 't idee dat Klaasje en Lauren elkaar ook binnen 6 maanden de haren uit t hoofd trekken
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:46 schreef iBenny het volgende:
Zweren... Op het hoofd van je kinderen? Zou je dat wel doen Gertje?
Ze straalden niet echt veel sympathie of vriendschap uit samen.quote:
Ok, zou kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:31 schreef bogtrotter het volgende:
[..]
Kalverliefde. Dat duurt niet lang.
Denk zelf ook dat klaasje op termijn wel eens het probleem kan worden. Omdat ze zo graag beroemd wil worden ipv per se k3.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze straalden niet echt veel sympathie of vriendschap uit samen.
Nou vind ik Klaasje al weken akelig en fake, dus daar kan 't ook aan liggen.
https://instagram.com/p/9bhGriAdxN/quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:33 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze straalden niet echt veel sympathie of vriendschap uit samen.
Nou vind ik Klaasje al weken akelig en fake, dus daar kan 't ook aan liggen.
Eens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:30 schreef Koningin het volgende:
Mijn keuze is groep 1.
Vond ze gelijk al het beste.
Ik heb 't echt niet op Klaasje. Net te veel gooisch meisje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:35 schreef nick333 het volgende:
[..]
https://instagram.com/p/9bhGriAdxN/
Bakvisjes die niet met geld om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:35 schreef nick333 het volgende:
[..]
https://instagram.com/p/9bhGriAdxN/
Groep 1 gaat sowieso door, Lauren opnieuw geen solo...
Wie stemt nu ook op dit soort dingen, deze 4 zullen toch in de finale zitten.
Als hij wilde stemmen dan heeft hij dat wel gedaan hoor. Hij wilde denk ik voor de camera niet zeggen wie zn favoriet Is.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:39 schreef jcdragon het volgende:
Hoe kan Jochem nou niet genoeg tijd hebben gehad om te stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |