quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:49 schreef Revanches het volgende:
Heeft dat snotjong ook nog een smartphone
Dat was haar startsalaris toen ze bij K3 kwamquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:50 schreef megamandy het volgende:
http://www.farfetch.com/n(...)s-item-11100476.aspx Voor diegene die de jurk willen kopen![]()
Hij was $2512.33
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:53 schreef bogtrotter het volgende:
Die gozer zit er ook voor niets bij, hij heeft vast ook door dat die twee aan elkaar genoeg te scharen hebben.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:55 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:
De volgende artiest ........ Jan Smit !!!!!!
Als het Nora/Demi wordt spring ik zodadelijk op m'n fiets en ga ik in Lint effe aankloppen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:58 schreef Jaarsma93 het volgende:
Dan heb je zo dus Nora met lisa/demi 😐 lekker weer...
A Pony is not a hairdo.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Jindra zonder pony, nu zien we waarom niemand een pony moet nemen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:01 schreef Nielsch het volgende:
Ik zou wel eens bier willen gaan drinken met Marthe... lijkt me een relaxte meid...
Allemaal Engels tochquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:03 schreef tralalala het volgende:
Maar één duo mag dus Nederlands zingen? Ook lekker eerlijk
Heb ik gemist dan, wat deed ze met dat manneke?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:05 schreef Maartel het volgende:
Demi is echt een beetje gesaboteerd met dat Kosimo shot.
Knijpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Heb ik gemist dan, wat deed ze met dat manneke?
Haha viel mij ook opquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:05 schreef Maartel het volgende:
Demi is echt een beetje gesaboteerd met dat Kosimo shot.
Hopelijk een stomp gevenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ze werd tijdens juryuitspraken in beeld gebracht terwijl Kosimo haar aandacht trok en zij hem afwijzend gebaarde dat ze even naar de jury aan 't luisteren was. Maar dat ze net dat afwimpelen in beeld brengen is wel een rare keuze.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iets te sensueel nekkusje. En toen zoomden ze in op zijn stijve.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gertje mag dan wel zweren dat k3 intern nog niet bekend is, maar dit soort toevalligheden zijn bijna net zo kwalijk.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:05 schreef bogtrotter het volgende:
Krijgen we Koen Wauters met Hanne en Demi of met Hanne en Lisa?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was dan even jammer in beeld gebracht voor d'r inderdaad. Goed met kids zijn is toch wel een pre.
Ik wel, maar 't was die anderen Maartenfr die een probleem met 'r hadquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:08 schreef livelink het volgende:
Maartel, begin je Marthe al iets aantrekkelijker te vinden?
Schattige kindjes wel. Dat kutjong moet niet capsones krijgen dat ie interessanter is dan de jury.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat was dan even jammer in beeld gebracht voor d'r inderdaad. Goed met kids zijn is toch wel een pre.
Demi redt het toch niet in K3, maar niet helemaal eerlijk inderdaad. Het was wel logisch dat ze liever naar het jury-commentaar wilde luisteren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Oh ja, sorry voor de verwisselingquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 21:10 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik wel, maar 't was die anderen Maartenfr die een probleem met 'r had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |