Ik ook, daarom...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Kan me wel een event herinneren met vergieten.
Groot gelijk, die club moet je straal negeren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze nam niet eens een bloemetje aan van Geenstijl.
US / Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Kan me wel een event herinneren met vergieten.
Jij keek toch geen tv?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:15 schreef Typisch het volgende:
nondeju hebben ze een setje lijken opgewarmd voor de tafel vanavond?
Kijk ook eens naar het jasje van Dolf.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:15 schreef Typisch het volgende:
Wees blij dat ze Marcel van Dam niet hebben uitgenodigd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:15 schreef Typisch het volgende:
Van de 19e eeuw?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk he dat Hanneke van de jaren '30 is
Ja, mooie huid zeg, en zo 'kras' ook nog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk he dat Hanneke van de jaren '30 is
het zit iets andersquote:
Daarom zou ik juist verwachten dat ze een gerimpelder/getekender huid zou hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hanneke is flink afgevallen, dat krijg je zo'n lekgeprikte ballonnenhuid.
Misschien rookt Sonja ook wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daarom zou ik juist verwachten dat ze een gerimpelder/getekender huid zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |