quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
In verschillende subfora op Fok kun je een aardig beeld krijgen van hoe zo'n wereld eruit zou zien.
quote:Kamer van Koophandel weigert 'Kerk van het Vliegend Spaghettimonster'
De poging om ‘De Kerk van het Vliegend Spaghettimonster’ in Nederland als rechtspersoon te laten registeren is deze week mislukt. De Kamer van Koophandel weigert de satirische kerk op te nemen in het handelsregister – wat sinds 2008 verplicht is voor kerken – omdat ‘pastafarians’ niet serieus zouden zijn. Dat bestrijden oprichter Dirk Jan Dijkstra en bestuurslid Alex Ringeling. De kerk kenmerkt zich door het dragen van een piratenpak en je op officiële documenten vast te laten leggen met een vergiet op je hoofd.
Daar zou het OM werk van moeten maken ipv onze Geertquote:
Ik vind alleen Sibbel solo wel goed.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Samen met Sibbel was er helemaal niks mis met Dolf.
Verassend.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
Ik kijk 5 seconden die show van Raymann en het was al verschrikkelijk.
Vergeleken met die Kanniewaarzijn-show valt het wel mee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
Ik keek die show over buitenlanders die Nederlands gaan leren, voice-over van Pauw. De Syrische asielzoeker was natuurlijk weer architect.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
Al die Syriërs zijn hooggeleid gquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik keek die show over buitenlanders die Nederlands gaan leren, voice-over van Pauw. De Syrische asielzoeker was natuurlijk weer architect.
We kunnen niet genoeg architecten, chirurgen en ict'ers hebben.
Denk dat ze voldoende zelfspot heeft om daar om te lachen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben benieuwd naar de mening van Hanneke over de Lucky van vandaag
Dat lijkt mij ook wel ja, zou ook het beste zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat ze voldoende zelfspot heeft om daar om te lachen.
Staat beter dan een hoofddoek, tulband of keppeltje.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Daar zit je dan met een vergiet om je statement te maken.
Kan die beter Jezus pijpen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Daar zit je dan met een vergiet om je statement te maken.
Nou, nee.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Staat beter dan een hoofddoek, tulband of keppeltje.
Uitgekookte types.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee dit zijn gewoon attentiehoeren
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat ze voldoende zelfspot heeft om daar om te lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |