Ja, mooie huid zeg, en zo 'kras' ook nog.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk he dat Hanneke van de jaren '30 is
het zit iets andersquote:
Daarom zou ik juist verwachten dat ze een gerimpelder/getekender huid zou hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hanneke is flink afgevallen, dat krijg je zo'n lekgeprikte ballonnenhuid.
Misschien rookt Sonja ook wel?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daarom zou ik juist verwachten dat ze een gerimpelder/getekender huid zou hebben.
Vrouwen altijd met hun complimenten naar geslachtsgenoten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daarom zou ik juist verwachten dat ze een gerimpelder/getekender huid zou hebben.
Ik ben sowieso geobsedeerd met huiden, ook bij mannen. Erg interessant.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vrouwen altijd met hun complimenten naar geslachtsgenoten.
Aha, dat kan ik zeer goed begrijpen. Probeer het ook wel maar sport moet eigenlijk wel live natuurlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
het zit iets anders
ik vermijd vooral reclames en het vast zitten aan op een bepaald tijdstip tv kijken om een programma te zien
nog andere vragen?
Pauw doet Astrid gewoon hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:21 schreef bechirti het volgende:
Wat een karkassen op een hoop. Pauw heeft liever iets jongere vrouwen aan tafel
Geen jong hertje om mee naar huis te nemen vanavond voor Jeroen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:21 schreef bechirti het volgende:
Wie weet is Dolf er voor de afwisselingquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:21 schreef bechirti het volgende:
Astrid is ouder dan Jeroen dus waarschijnlijk niet.quote:
Jawel joh. Mooie vrouw, en Loretta was ook ouder. Jeroen is erg flexibel.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Astrid is ouder dan Jeroen dus waarschijnlijk niet.
Als je kieskeurig bent, kom je niet aan die 200+.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Jawel joh. Mooie vrouw, en Loretta was ook ouder. Jeroen is erg flexibel.
Kun je wellicht teruggaan naar VBL? Denk dat dit allemaal iets te hoog gegrepen voor je is.quote:
Het is dit, of vluchtelingen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |