Bedankt voor je heldere, ondersteunende bijdrage aan de problematiek. Wij waarderen je input ten zeerste.quote:
M2? In- of exclusief? En 600 is dan alsnog duur.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:20 schreef Hippocratos het volgende:
3 vriendinnen van me betalen 1800 (dus 600 pp) per maand, dicht bij centrum, prima buurt & incl. persoonlijke parkeerplek
ja het voer is nog het meeste waar je aan kwijt bentquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:21 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ben voor mijn harem in Amsterdam nog geen ¤450,- kwijt, fantastisch!
Ik heb geen idee hoeveel m2, maar groot genoeg voor hun drieën en ook als ze feestje geven groot genoeg voor genoeg gasten. Tja, 600 is voor de een wat meer dan de ander, maar veel goedkoper krijg je ook niet in amsterdam hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
M2? In- of exclusief? En 600 is dan alsnog duur.
My point exactly.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:23 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel m2, maar groot genoeg voor hun drieën en ook als ze feestje geven groot genoeg voor genoeg gasten. Tja, 600 is voor de een wat meer dan de ander, maar veel goedkoper krijg je ook niet in amsterdam hoor
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
My point exactly.
Nogmaals, wederom bedankt voor uw ondersteuning. Zonder uw hulp redden we het niet!
Met vriendelijke groet, ook namens de rest van ons team, in het bijzonder Meloewschka van het secretariaat,
MAHL
Weinig echte ras-Amsterdammers. Veellal hipsters, toeristen, goudtand gregory´s en people from abroad.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:37 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Mooie stad hoor, jammer dat er Amsterdammers wonen alleen.
Normale reacties verwachten in KLB op FOK!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:45 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Lastig he, feiten? Kan je spontaan niet meer normaal reageren.
Vaak genoeg gekregen, maar ben vergeten dat er kids van jou niveau hier zittenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:48 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Normale reacties verwachten in KLB op FOK!
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:20 schreef Dingflofbips het volgende:
Patatland immer terechte klakt. Kijkt u eens aan
fixquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:21 schreef Gary_Oak het volgende:
Daarom Amsterdam.Geen last van PVV'ers, calimeros, junks of Feyenoorders hier.
'jou'quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:49 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Vaak genoeg gekregen, maar ben vergeten dat er kids van jou niveau hier zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |