quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik beticht Ferry Mengelen van het hebben van een plastic Lego kapsel.
Iedere morgen schuift hij het op zijn hoofd.
[ afbeelding ]
Bekijk het van de andere kant. We hebben de treinbouwmensen lekker zitten spekken en tijdelijk wat werkgelegenheid gecreëerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
10 miljard door het afvoerputje. Wat een kneuzenkermis is het toch ook.
Kut Italianen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bekijk het van de andere kant. We hebben de treinbouwmensen lekker zitten spekken en tijdelijk wat werkgelegenheid gecreëerd.
en we hebben straks wat vluchtelingen die aan het spoor kunnen werken....quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Bekijk het van de andere kant. We hebben de treinbouwmensen lekker zitten spekken en tijdelijk wat werkgelegenheid gecreëerd.
zou mijn cavia's ervan af trappenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Madeleine van Toorenburg. Jongens, zeg het maar.
Dat is het slechtst bewaarde geheim van Hilversum.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik beticht Ferry Mengelen van het hebben van een plastic Lego kapsel.
Iedere morgen schuift hij het op zijn hoofd.
[ afbeelding ]
Na 2 glaasjes limonade, misschien.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:19 schreef marcodej het volgende:
Madeleine van Toorenburg. Jongens, zeg het maar.
Ik kan mij Ferry niet voorstellen zonder toupet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is het slechtst bewaarde geheim van Hilversum.
Geen vluchtelingen vanavond.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:19 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en we hebben straks wat vluchtelingen die aan het spoor kunnen werken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |