Dat is best wel herkenbaar . Beetje de boel jinxen als je het mij vraagtquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen keek ik niet, ik zat op de WC. Dit is geen grap. Ik ging net voor het nemen van de vrije trap naar de WC en ik hoorde mensen juichen beneden en ik wist genoeg.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:53 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niet de fietsautist laten zien
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Dankzij positieve discriminatie is er nu eerder "black privilege":
[ afbeelding ]
Leuke plaatjes. Heb je nog meer?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Daar gaat je gezondheidszorg Amerika:
[ afbeelding ]
Wel de tweede keer dat Ajax zich laat in de wedstrijd beet laat nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is best wel herkenbaar . Beetje de boel jinxen als je het mij vraagt
Deze is veelzeggend:quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:54 schreef superniger het volgende:
[..]
[..]
Leuke plaatjes. Heb je nog meer?
Is het tweede seizoen weer genot ja? Ik wacht maar even tot het hele seizoen klaar isquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Deze is veelzeggend:
[ afbeelding ]
Leermomenten dit, datquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel de tweede keer dat Ajax zich laat in de wedstrijd beet laat nemen.
Eerste 2 afleveringen zijn echt geweldigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is het tweede seizoen weer genot ja? Ik wacht maar even tot het hele seizoen klaar is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |