Dit zijn tekstenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:25 schreef xzaz het volgende:
Leuk voor fey maar tegen VV Capelle maken ze geen kans.
Ook een matig pokeraar.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
John de Wolf is een matige analist.
Die parasiteert alleen op zijn tijd bij Monaco.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die parasiteert alleen op zijn tijd bij Monaco.
Daar gaat het me helemaal niet omquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof Stijn degene is die je moet hebben
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Zingen ze nou helemaal niets in Amsterdam?
Wat dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar gaat het me helemaal niet om
5-3 moet je zienquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Max23 het volgende:
Ik zit even niet te kijken en ineens van 3-3 naar 5-3![]()
Gifje van de laatste 2 goals?
Gwn het typische geblunder de 4-3, wil je niet zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Max23 het volgende:
Ik zit even niet te kijken en ineens van 3-3 naar 5-3![]()
Gifje van de laatste 2 goals?
madquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gwn het typische geblunder de 4-3, wil je niet zien.
Ik vroeg het me af, deze wedstrijd had hij niet willen missen. Maar ga je nou Stijn lopen beschermen ofzo? Ik heb em hoog zitten hoor.quote:
twitter:Marazijn twitterde op woensdag 28-10-2015 om 22:58:58#utrgro ondertussen op de tribune na de 5-3 van Utrecht tegen Groningen...
https://t.co/c8i82UKXbL reageer retweet
Ik vraag me af waarom je zoekt naar 1 van de weinige figuren hier op fok die vol kritisch naar zijn club kijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af, deze wedstrijd had hij niet willen missen. Maar ga je nou Stijn lopen beschermen ofzo? Ik heb em hoog zitten hoor.
Oke man. Je legt er iets in wat totaal niet speelt en Stijn is inderdaad een prima user. Het ging me vooral om Utrecht-Groningen nu.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je zoekt naar 1 van de weinige figuren hier op fok die vol kritisch naar zijn club kijkt.
Beschermen van iemand op internet? Doe normaal joh.
idd stand eredivisie verteld een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Uitgeschakeld door Utrecht, moet niet beschamender worden zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verteltquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:13 schreef blup het volgende:
[..]
idd stand eredivisie verteld een heel ander verhaal.
Samenvatting Feyenoord-Ajax wel op SBS6 nuquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:58 schreef onlogisch het volgende:
Is er op FOX al een samenvatting geweest van Feyenoord - Ajax?
Begreep ik je verkeerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke man. Je legt er iets in wat totaal niet speelt en Stijn is inderdaad een prima user. Het ging me vooral om Utrecht-Groningen nu.
hele sfeerloze club ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:39 schreef Eejit het volgende:
Klotezooi, gewoon kut verdedigd van Groningen. Wel kut publiek trouwens in Utrecht, echt totaal geen sfeer.
De Bunnikside leeft niet meer. De gasten uit de beruchte jaren '90 zitten daar nu nog maar dan met vrouw en kind. Zijn een stuk rustiger geworden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:39 schreef Eejit het volgende:
Klotezooi, gewoon kut verdedigd van Groningen. Wel kut publiek trouwens in Utrecht, echt totaal geen sfeer.
Klopt. Dat ze ook nog eens helemaal verspreidt staan helpt ook niet helemaal. Was mijn eerste keer in Utrecht en viel me wat tegen. Sfeer in het uitvak was vrij goed, op de 2e verlenging na.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Bunnikside leeft niet meer. De gasten uit de beruchte jaren '90 zitten daar nu nog maar dan met vrouw en kind. Zijn een stuk rustiger geworden.
Totaal geen nieuwe aanwas gekomen daar. Niet Dat het berucht hoeft te zijn nu nog maar wel een stuk rustiger allemaal.
KAn een amateurclub ook Europa in eigenlijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel lachen zijn als een amateurclub de kwartfinale haalt. Er doen er nog VIJF mee(de facto zes, maar Achilles tel ik niet mee)
Nederlands voetbal
Tevens: als hhc Hardenberg de finale haalt neem ik een jaar lang een HHC UI.
Win je de beker, ga je Europa in.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
KAn een amateurclub ook Europa in eigenlijk?lijkt mij wel lachen
23:50 en wordt onderzocht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:30 schreef Pascalus het volgende:
Hoe laat is de loting? En is Kozakken Boys nou door of niet?
Ja. Al moeten ze dan wel een stadion vinden om in te spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
KAn een amateurclub ook Europa in eigenlijk?lijkt mij wel lachen
Nog wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Win je de beker, ga je Europa in.
Ik moet eerst effe aan de frietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:24 schreef Tagliano het volgende:
Nog even snel wat soep opwarmen en dan genieten
Dikzakquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet eerst effe aan de friet
*Patatquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet eerst effe aan de friet
Doe eens normaal joh. Iedereen weet dat dat Xerxes DZB is.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:29 schreef hafcfan het volgende:
Sparta is de mooiste club van Rotterdam
Jammer dat ze uit spelen, anders was ik even gaan kijkenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:29 schreef hafcfan het volgende:
Sparta is de mooiste club van Rotterdam
En dat natuurlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:35 schreef Pascalus het volgende:
Slecht verdedigd, vier man er omheen die niets doen.
Liever De Graafschap. Niet weer een kunstgrasclub ipv echt gras zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:43 schreef Pascalus het volgende:
Ik hoop dat Sparta weer terug in de Eredivisie komt. Die zie ik liever dan De Graafschap of Excelsior.
Sparta heeft in 2017 het streven terug te willen naar gras.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever De Graafschap. Niet weer een kunstgrasclub ipv echt gras zeg.
ze missen wel meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta mist dan ook haar beste speler THOMAS VERHAAR
Die heeft ook wel een aparte carrière tot dusverquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Sparta mist dan ook haar beste speler THOMAS VERHAAR
Degraderen terwijl je nog langs de lijn aan het rennen bentquote:
Ik was bij zijn Sparta debuut. Werd hij meteen weggestuurd. #neverforgetquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Degraderen terwijl je nog langs de lijn aan het rennen bent
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik was bij zijn Sparta debuut. Werd hij meteen weggestuurd. #neverforget
Was dat die wedstrijd dat hij vanaf de tribune ergens stond te wijzen hoe alles moest?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik was bij zijn Sparta debuut. Werd hij meteen weggestuurd. #neverforget
Ja. Werd 1-1 dacht ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Was dat die wedstrijd dat hij vanaf de tribune ergens stond te wijzen hoe alles moest?
Aadgod. Onterecht verbannen bij VI. Ik weet nog zijn laatste optreden toen de muur van Feyenoord bij Zorya uit werd geanalyseerd.quote:
Temmink was ook zo'n mooi figuur, alleen al om hoe hij eruit zagquote:
Fortes Rodriguez dacht dat ie down had/heeftquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Temmink was ook zo'n mooi figuur, alleen al om hoe hij eruit zag
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fortes Rodriguez dacht dat ie down had/heeft
Het is schandalig dat Aad en Emile nooit meer bij VI zitten. Minachting van de kijker.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aadgod. Onterecht verbannen bij VI. Ik weet nog zijn laatste optreden toen de muur van Feyenoord bij Zorya uit werd geanalyseerd.
#neverforget
Ik mis Aad het meest. Voetbaldier. Twittericoon.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is schandalig dat Aad en Emile nooit meer bij VI zitten. Minachting van de kijker.
En in de winter had je ook nog wat aan hem als ijsmeesterquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis Aad het meest. Voetbaldier. Twittericoon.
quote:De voorzitter van Trabzonspor heeft scheidsrechter Cagatay Sahan en zijn assistenten woensdagavond vier uur lang op laten sluiten in het stadion van de Turkse voetbalclub. De aanleiding was een controversiële beslissing in het competitieduel tussen Trabzonspor en Gaziantepspor (2-2).
Zal wel een paar lijken hebben in de kelderquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zou er toch ook nog wel een vieze buurman in kunnen zien
Ik snap niet waarom deze vraag niet in behandeling is genomentwitter:artpaintgrandma twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 21:18:09@VoetbalInside Wat vinden jullie ervan dat Aad de Mos geen bondcoach wil worden reageer retweet
#vogel #tankbaanquote:
Aad voorspelde overigens dat Feyenoord door zou gaan in de beker.twitter:aad300 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 14:51:29Net laffe dief helpen oppakken bij tassenroof op wilhelminaplein ehv reageer retweet
Focus op de uitwedstrijd bij de Emmengoden.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NEC, Sparta probeert het niet eens
Jammer dat die wedstrijd op zondag isquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Focus op de uitwedstrijd bij de Emmengoden.
Morgen het debuut van Dijkhuizen aanschouwen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jammer dat die wedstrijd op zondag is
Jazeker, al wordt het wel op de streamquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Morgen het debuut van Dijkhuizen aanschouwen.
dan heb ik liever neger Kennethquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:25 schreef Tagliano het volgende:
Arnold Bruggink met zijn domineeshoofd
Alles beter dan Jan-Joostquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan heb ik liever kankerneger Kenneth
Dat wordt een genotsloting hoor mensenquote:FC Utrecht
Excelsior '31
Roda JC
Feyenoord
Kozakken Boys
Willem II
Achilles '29
FC Den Bosch
HHC Hardenberg
Capelle
Heracles Almelo
VVSB
NEC
Heerenveen/Helmond
Telstar/AZ
PSV
Eredivisie nergens meer te bekennenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wordt een genotsloting hoor mensen
Dan zeg ik Roda-Feyenoordquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef Pascalus het volgende:
Ik voorspel PSV - Feyenoord.
#nostradamus
Ook gewoon veel wedstrijden tussen eredivisieploegen al geweest, alleen ADO ging er niet uit tegen een andere club uit de eredivisie toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eredivisie nergens meer te bekennen
Klopt wel ja, valt mij vooral op dat je er hooguit de helft overhoudt na 1 rondjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook gewoon veel wedstrijden tussen eredivisieploegen al geweest, alleen ADO ging er niet uit tegen een andere club uit de eredivisie toch?
en Excelsior.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook gewoon veel wedstrijden tussen eredivisieploegen al geweest, alleen ADO ging er niet uit tegen een andere club uit de eredivisie toch?
oja uiteraardquote:
FC Utrecht - Feyenoordquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:30 schreef Pascalus het volgende:
Ik voorspel PSV - Feyenoord.
#nostradamus
#eekhorn #voederhuisjeaanboomtwitter:aad300 twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 09:46:00Gm ook bij ons het jaar van de #eekhorn #voederhuisjeaanboom http://t.co/xFBNJ88ZCW reageer retweet
Die betalen dan ook beter.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Topklasse is beter dan de JL. Echt waar.
Omdat ze best sterk voetbal spelen onder Pastoor. Vooral aanvallend dan, veel kansen creëren maar niet af te maken. Tegen Go Ahead vond ik ze niet overdreven slecht. Tegen NAC zakten ze wel aardig door het ijs. Moet ook wel zeggen dat het met figuren als Breuer en Dijkstra niet echt slim is om zulk spel te spelen tegen grotere ploegen. Verder ben ik niet enorm weg van Roland Bergkamp. Maar er zit genoeg leuks bij Sparta in ieder geval. Denk dat ik iets te ver ben doorgeslagen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:41 schreef hafcfan het volgende:
Stijn waar kwam je Sparta adoratie vandaan? Serieuze vraag. Vindt het echt helemaal niks. Was tegen Nac en eagles ook al.
Heeft denk ik deels met de kwaliteit van de trainers te maken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Niet per se, John de Wolf is er toch ook trainer geweest?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft denk ik deels met de kwaliteit van de trainers te maken.
Ook erg veel jeugd weer. Mooie club, maar zie ze niet promoveren met dit elftal.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ze best sterk voetbal spelen onder Pastoor. Vooral aanvallend dan, veel kansen creëren maar niet af te maken. Tegen Go Ahead vond ik ze niet overdreven slecht. Tegen NAC zakten ze wel aardig door het ijs. Moet ook wel zeggen dat het met figuren als Breuer en Dijkstra niet echt slim is om zulk spel te spelen tegen grotere ploegen. Verder ben ik niet enorm weg van Roland Bergkamp. Maar er zit genoeg leuks bij Sparta in ieder geval. Denk dat ik iets te ver ben doorgeslagen.
Nog steeds bij Gvvvquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet per se, John de Wolf is er toch ook trainer geweest?
Toch toont Achilles aan dat dat niet echt waar is. Vooral op fysiek gezien is JL sterker.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik beschouw NAC als titelfavoriet nu ze Dijkhuizen als trainer hebben aangetrokken.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook erg veel jeugd weer. Mooie club, maar zie ze niet promoveren met dit elftal.
Achilles was zondag. Zaterdag is veel sterker dan zondag over het algemeen. Ook grotere clubs met meer fansquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:47 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Toch toont Achilles aan dat dat niet echt waar is. Vooral op fysiek gezien is JL sterker.
Nac is een kloteclub.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beschouw NAC als titelfavoriet nu ze Dijkhuizen als trainer hebben aangetrokken.
NAC of Go Ahead. Volendam is t ook niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik beschouw NAC als titelfavoriet nu ze Dijkhuizen als trainer hebben aangetrokken.
twitter:Telstar1963NV twitterde op donderdag 29-10-2015 om 19:44:05Opstelling: Varkevisser, van den Houten, Korpershoek, Serrarens, Maletic, van Essen, Tutuarima, Tissoudali, Knol, van Berkel, Lilipaly reageer retweet
twitter:AZAlkmaar twitterde op donderdag 29-10-2015 om 19:49:33Opstelling AZ: Coutinho; Johansson, Gouweleeuw, Rienstra, Haps; Van Overeem, Ortiz, Henriksen, Haye; Janssen, Mühren. #telaz reageer retweet
Vind Demmers maar een kuttrainer. NAC heeft veel meer scorend vermogenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
NAC of Go Ahead. Volendam is t ook niet.
Klopt; desondanks denk ik niet dat de Topklasse beter is dan de JL. De top van de Topklasse zou wel mee kunnen doen in de JL en uit kunnen groeien tot top JL.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Achilles was zondag. Zaterdag is veel sterker dan zondag over het algemeen. Ook grotere clubs met meer fans
Dat had ik ook alquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit gaat verwarrend worden qua UI's
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:02 schreef Isane het volgende:
[..]
Dat had ik ook al
Ik denk huh dat ik heb ik helemaal niet gepost
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je jezelf quotte
Je hebt niet bijster veel gemist tot nu toequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:05 schreef Isane het volgende:
[..]![]()
Ach jaa. Mooi beetje voetbal kiekn vanavond
Dat dacht ik al inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt niet bijster veel gemist tot nu toe
Eens hoor. Top JL is nog wel sterker, maar alles onder Go Ahead, NAC en Sparta is niks beter denk ikquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:00 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Klopt; desondanks denk ik niet dat de Topklasse beter is dan de JL. De top van de Topklasse zou wel mee kunnen doen in de JL en uit kunnen groeien tot top JL.
fire it upquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:07 schreef Isane het volgende:
[..]
Dat dacht ik al inderdaad.
De andere 2 wedstrijden zijn nou ook niet bijster bijzonders.
Verwacht ook geen verassingen
Excelsior 31 - Heracles lijkt me wel lachen.quote:
Hetzelfdequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:10 schreef Isane het volgende:
[..]
Excelsior 31 of HHC Hardenberg
jij?
Ja inderdaadquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:14 schreef hafcfan het volgende:
[..]
HetzelfdeLiever HHC wel, want Excelsior hebben we al keer gehad
PSW zit er alweer op Stijnquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Heracles - Willem II. Dat kan best leuk worden
Lekker snel allemaal na elkaarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen Heracles - Willem II. Dat kan best leuk worden
Weet ik ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSW zit er alweer op Stijn
De reguliere uitzendingen dan, volgende week een speciale week met allerlei 'leuke' mensen zoals Paul de Leeuw.
Mja en hopelijk geen Rail Away flopshowsquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet ik ook.
Hopelijk over anderhalve week MHMOT
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja en hopelijk geen Rail Away flopshows
Da's mij nu echt te saai, dan kijk ik t journaalquote:
Bruggink met de analyse , wat een teringzooi manquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat Telstar-fan Leo Driessen geen commentaar geeft.
jepquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
met die loting gaan ze zeker weer wachten tot 23:45?
deurbie.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:37 schreef Pascalus het volgende:
Hoe spreek je het woord "derby" uit?
Derby, darby of deurby
Die stem van die man + achtergrondmuziek is inderdaad weleens slaapverwekkend. Al vond ik het persoonlijk prima wegkijken, mooie landschappen vaak, leuke historische verhalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's mij nu echt te saai, dan kijk ik t journaal
Die gast is echt zo tievesslechtquote:
Die kan er geen reet van, daarnaast is het een vrij aparte bijnaamquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gast is echt zo tievesslecht
Zou ie kettingroker zijn?quote:
Ze proberen het zo geforceerd te verkopen dat het een geweldige wedstrijd is , dat je bijna moet gaan huilenquote:
Ze deden gisteren alsof Feyenoord er wat van kon lolquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze proberen het zo geforceerd te verkopen dat het een geweldige wedstrijd is , dat je bijna moet gaan huilen
Ditzelfde gevoel had ik gisteravond en eigenlijk bij elke topwedstrijd/derby die FOX uitzendtquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze proberen het zo geforceerd te verkopen dat het een geweldige wedstrijd is , dat je bijna moet gaan huilen
quote:
twitter:Telstar1963NV twitterde op donderdag 24-09-2015 om 23:56:25Jeetje wat een loting. Gewoon een klassieker in de derde ronde. Oh ja, ook nog Feyenoord - Ajax reageer retweet
Het was gewoon kut wat ze lieten zienquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze deden gisteren alsof Feyenoord er wat van kon lol
Newcastle-Sunderland , pfoe genieten hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ditzelfde gevoel had ik gisteravond en eigenlijk bij elke topwedstrijd/derby die FOX uitzendt
Kraker van jewelstequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost is het vervelendst als hij op zondagmiddag klokslag 12 uur midden in een zonnetje een klein kutverhaal houdt over ADO-FEY over hoe lekker het weertje wel niet is en dat ADO de punten hard nodig heeft.
Ze kunnen er ook geen reet van. Ongelofelijk dat die lui nog 1e staan ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het was gewoon kut wat ze lieten zien
Je ziet het LIVEquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kraker van jewelste
Spektakel van de bovenste plank
Buitengewoon spannend
Ik heb de analyses gemist, gelukkig. Wat zei Super Mario als volkomen objectief analist.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het was gewoon kut wat ze lieten zien
De eredivisie voor je . Dadelijk lekker naar de Coolsingel en de stad slopenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook geen reet van. Ongelofelijk dat die lui nog 1e staan ook.
Feyenoord was apatisch, Ajax was in de eerste helft nog wel aardig, tweede helft ook ronduit zorgwekkend.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook geen reet van. Ongelofelijk dat die lui nog 1e staan ook.
die verschrikkelijke overacting als die een reclame inspreekt voor een nietszeggende wedstrijd is ook erg.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Joost is het vervelendst als hij op zondagmiddag klokslag 12 uur midden in een zonnetje een klein kutverhaal houdt over ADO-FEY over hoe lekker het weertje wel niet is en dat ADO de punten hard nodig heeft.
Gelukkig zijn die achterlijke reclames een beetje voorbijquote:
Ajax speelt met een idee, soort van. Hebben een sterke en solide verdediging gelukkig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord was apatisch, Ajax was in de eerste helft nog wel aardig, tweede helft ook ronduit zorgwekkend.
Ik keek ook niet naar Been . Ronald was nogal mad naar het schijntquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de analyses gemist, gelukkig. Wat zei Super Mario als volkomen objectief analist.
Feyenoord heeft alleen maar afdankertje en ontsnapte mensen uit het Pieter Baan centrum.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De eredivisie voor je . Dadelijk lekker naar de Coolsingel en de stad slopen
ajax met 2 vingers in de Neus.quote:
Er zijn genoeg mensen die jou ook niet meer serieus nemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dirk Kuyt neem ik van mijn leven niet meer serieus na gisteren.
Dat wel gedaan hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De Wim Kieft van vroeger zou er goed tussen passenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Feyenoord heeft alleen maar afdankertje en ontsnapte mensen uit het Pieter Baan centrum.
Hiermee impliceer je dat je dat hiervoor wel deed.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Die was echt constant mad.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Elia, als je die verdomme kan pakken dan doe je dat toch!!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ajax met 2 vingers in de Neus.
Wel de BEKERKRAKER van de week natuurlijkquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:51 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb nog niet echt de indruk dat dit DE DERBY is.
Ah, verrassende sneerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die jou ook niet meer serieus nemen.
Ik woon dichtbij Dirk.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:53 schreef Pascalus het volgende:
Stiekem heeft Stijn een poster van Dirkie op z'n kamer hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |