Dit zijn tekstenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:25 schreef xzaz het volgende:
Leuk voor fey maar tegen VV Capelle maken ze geen kans.
Ook een matig pokeraar.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
John de Wolf is een matige analist.
Die parasiteert alleen op zijn tijd bij Monaco.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die parasiteert alleen op zijn tijd bij Monaco.
Daar gaat het me helemaal niet omquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof Stijn degene is die je moet hebben
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:55 schreef Slobeend het volgende:
Zingen ze nou helemaal niets in Amsterdam?
Wat dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar gaat het me helemaal niet om
5-3 moet je zienquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Max23 het volgende:
Ik zit even niet te kijken en ineens van 3-3 naar 5-3![]()
Gifje van de laatste 2 goals?
Gwn het typische geblunder de 4-3, wil je niet zien.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:57 schreef Max23 het volgende:
Ik zit even niet te kijken en ineens van 3-3 naar 5-3![]()
Gifje van de laatste 2 goals?
madquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gwn het typische geblunder de 4-3, wil je niet zien.
Ik vroeg het me af, deze wedstrijd had hij niet willen missen. Maar ga je nou Stijn lopen beschermen ofzo? Ik heb em hoog zitten hoor.quote:
twitter:Marazijn twitterde op woensdag 28-10-2015 om 22:58:58#utrgro ondertussen op de tribune na de 5-3 van Utrecht tegen Groningen...
https://t.co/c8i82UKXbL reageer retweet
Ik vraag me af waarom je zoekt naar 1 van de weinige figuren hier op fok die vol kritisch naar zijn club kijkt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af, deze wedstrijd had hij niet willen missen. Maar ga je nou Stijn lopen beschermen ofzo? Ik heb em hoog zitten hoor.
Oke man. Je legt er iets in wat totaal niet speelt en Stijn is inderdaad een prima user. Het ging me vooral om Utrecht-Groningen nu.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom je zoekt naar 1 van de weinige figuren hier op fok die vol kritisch naar zijn club kijkt.
Beschermen van iemand op internet? Doe normaal joh.
idd stand eredivisie verteld een heel ander verhaal.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:10 schreef bianconeri het volgende:
Uitgeschakeld door Utrecht, moet niet beschamender worden zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verteltquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:13 schreef blup het volgende:
[..]
idd stand eredivisie verteld een heel ander verhaal.
Samenvatting Feyenoord-Ajax wel op SBS6 nuquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:58 schreef onlogisch het volgende:
Is er op FOX al een samenvatting geweest van Feyenoord - Ajax?
Begreep ik je verkeerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oke man. Je legt er iets in wat totaal niet speelt en Stijn is inderdaad een prima user. Het ging me vooral om Utrecht-Groningen nu.
hele sfeerloze club ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:39 schreef Eejit het volgende:
Klotezooi, gewoon kut verdedigd van Groningen. Wel kut publiek trouwens in Utrecht, echt totaal geen sfeer.
De Bunnikside leeft niet meer. De gasten uit de beruchte jaren '90 zitten daar nu nog maar dan met vrouw en kind. Zijn een stuk rustiger geworden.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:39 schreef Eejit het volgende:
Klotezooi, gewoon kut verdedigd van Groningen. Wel kut publiek trouwens in Utrecht, echt totaal geen sfeer.
Klopt. Dat ze ook nog eens helemaal verspreidt staan helpt ook niet helemaal. Was mijn eerste keer in Utrecht en viel me wat tegen. Sfeer in het uitvak was vrij goed, op de 2e verlenging na.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De Bunnikside leeft niet meer. De gasten uit de beruchte jaren '90 zitten daar nu nog maar dan met vrouw en kind. Zijn een stuk rustiger geworden.
Totaal geen nieuwe aanwas gekomen daar. Niet Dat het berucht hoeft te zijn nu nog maar wel een stuk rustiger allemaal.
KAn een amateurclub ook Europa in eigenlijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 11:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel lachen zijn als een amateurclub de kwartfinale haalt. Er doen er nog VIJF mee(de facto zes, maar Achilles tel ik niet mee)
Nederlands voetbal
Tevens: als hhc Hardenberg de finale haalt neem ik een jaar lang een HHC UI.
Win je de beker, ga je Europa in.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
KAn een amateurclub ook Europa in eigenlijk?lijkt mij wel lachen
23:50 en wordt onderzocht.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:30 schreef Pascalus het volgende:
Hoe laat is de loting? En is Kozakken Boys nou door of niet?
Ja. Al moeten ze dan wel een stadion vinden om in te spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:22 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
KAn een amateurclub ook Europa in eigenlijk?lijkt mij wel lachen
Nog wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:25 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Win je de beker, ga je Europa in.
Ik moet eerst effe aan de frietquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:24 schreef Tagliano het volgende:
Nog even snel wat soep opwarmen en dan genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |