Gaat't nu alweer over reizigersdiarree?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bloepbloppen stel ik me zo voor
dat is niet gek, want dat is een tegennatuurlijke overgang die tegen het natuurlijk biorotime ingaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:52 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Ik heb gek genoeg meer last van de switch van Wintertijd naar Zomertijd.
Als de aarde daar ook last van kan hebbenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Gaat't nu alweer over reizigersdiarree?
Ga wokken dan!! 😂quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Jarretank... frysk voor giertank
G en B ik vind jullie verslag zo leuk om te lezen. Niet te geloven dat wij er dit jaar ook waren
En ik heb zin in wokken
Ja,het allerduurste gerecht op de kaart. Kostte wel 13,50 euro.quote:
Die afl dat ze sterft in t kraambed?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Meh, Downton aflevering 5 van seizoen 3 blijft stom![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die afl dat ze sterft in t kraambed?
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:01 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind Daisy zo leuk. Vroeger ging het er volgens mij echt aan toe.
De vrouwen zijn het sterkste in deze serie. Violet
Ik heb het laatste seizoen maar ik wil niet kijken omdat ik wil dat het verhaal nog verder gaatquote:
Dat snap ik heeeeel goed ja. zie daar ook een beetje tegenopquote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb het laatste seizoen maar ik wil niet kijken omdat ik wil dat het verhaal nog verder gaat
Het is net als met een goed boek.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat snap ik heeeeel goed ja. zie daar ook een beetje tegenop
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:09 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging vanavond kickboksen met vriend. Ik van die handschoentjes aan, eye of the tiger opgezet. Even trimmen.
Bij de eerste trap omhoog lag ik al plat
Daarna heb ik heel zielig gedaan en nu mag ik geloof ik een cavia
#plotwending
Morgen even een fotootje van de cavia posten. Is nu 9 dagen jongquote:
Groove Coverage heeft er nog eens een danceversie van gemaakt.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Vandaag gerepeteerd voor Halloween party. Ga voor t eerst op rock dansen! Oud nr: Alice Cooper - Poison.
Je "kent"mij toch? Wij zaten in het meest toeristische plaatsquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga wokken dan!! 😂
Wij vinden het verslag ook leuk om van elk jaar te hebben. En het maken is alsof je de dag doorneemt.
Het is een supervakantie en plek. De minst toeristische kant, het noorden. Waar zat jij ook alweer en heb jij ook ergens fotootjes eigenlijk? En wat moeten we nog zeker zien/doen?
Er is hier maar 1 nadeel : blaffende honden die elkaar aansteken
Je kent mij toch? dat was in de meest toeristische plaat natuurlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga wokken dan!! 😂
Wij vinden het verslag ook leuk om van elk jaar te hebben. En het maken is alsof je de dag doorneemt.
Het is een supervakantie en plek. De minst toeristische kant, het noorden. Waar zat jij ook alweer en heb jij ook ergens fotootjes eigenlijk? En wat moeten we nog zeker zien/doen?
Er is hier maar 1 nadeel : blaffende honden die elkaar aansteken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze had ik nog even staanNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |