Het is een hypocriete dorpspastoor uit een incestdorpquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuijt gedraagt zich echt als een enorme debiel. Godskolere.
turks temperamentjequote:
Jazeker, schotje van Gudeljquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een schot op kool geweest?
Gudelj uit de 3e lijnquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een schot op kool geweest?
oja dat rolletjequote:
Wel een goeie speler hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
Is de Gustafson hype al gaan liggen?
Die blazen die zooi gewoon het veld op.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Dirk is even met de pet rond geweest bij het legioen, nu staat dat hele team helemaal strak.
Ik ben mad omdat ik jaloers ben. Omdat hij het goed doet. Op persoonlijk gebied kan ik zijn keuze begrijpen en heeft hij het tot nog toe goed gedaan.quote:
quote:
Juist.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoord nu + gelijk in het weekend hoop ik
Ja je denkt toch niet dat ik ajax die beker gunquote:
Helaas werkt dat niet met turven voorinquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Beide teams zijn gewoon te slecht om een normale aanval op te zetten, we gaan voor kik en rusj.
Onjuiste beschrijving.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Beide teams zijn gewoon te slecht om een normale aanval op te zetten, we gaan voor kik en rusj.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |