Het is een hypocriete dorpspastoor uit een incestdorpquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Kuijt gedraagt zich echt als een enorme debiel. Godskolere.
turks temperamentjequote:
Jazeker, schotje van Gudeljquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een schot op kool geweest?
Gudelj uit de 3e lijnquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al een schot op kool geweest?
oja dat rolletjequote:
Wel een goeie speler hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:12 schreef Cavaliers het volgende:
Is de Gustafson hype al gaan liggen?
Die blazen die zooi gewoon het veld op.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Dirk is even met de pet rond geweest bij het legioen, nu staat dat hele team helemaal strak.
Ik ben mad omdat ik jaloers ben. Omdat hij het goed doet. Op persoonlijk gebied kan ik zijn keuze begrijpen en heeft hij het tot nog toe goed gedaan.quote:
quote:
Juist.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Feyenoord nu + gelijk in het weekend hoop ik
Ja je denkt toch niet dat ik ajax die beker gunquote:
Helaas werkt dat niet met turven voorinquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Beide teams zijn gewoon te slecht om een normale aanval op te zetten, we gaan voor kik en rusj.
Onjuiste beschrijving.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Beide teams zijn gewoon te slecht om een normale aanval op te zetten, we gaan voor kik en rusj.
Nee, het is echt vreselijk. En ik voel zelfs niet echt spanning.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:14 schreef eenjongen... het volgende:
Het is leuk omdat het deze wedstrijd is, maar deze wedstrijd is niet leuk
Excelsior>Excelsiorquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
Excelsior op 0-2 tegen Excelsior
Gekquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
:Squote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:15 schreef GlennQuagmire het volgende:
Beetje zoals Maher, inschuivend vooruit gaat het wel maar achteruit dramaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:17 schreef Tagliano het volgende:
Maar Sinkgraven kan er geen reet van op het middenveld hoor
Ik heb meerdere uitstekende tackles gespotquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals Maher, inschuivend vooruit gaat het wel maar achteruit drama
Sinkgraven wordt achteruit overlopen ondanks af en toe goeie tackles, Maher heeft ook wel ns zn dag en een paar goeie tacklesquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb meerdere uitstekende tackles gespot
Maar zolang je hem op de plek van Klaassen zet er er twee meer dienende spelers als Gudelj/Klaassen/Bazoer hebt kan het prima imo
Aanvallend vind ik het vandaag ook niet veelquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Feyenoord pijnlijk slecht op defensief gebied.
Dat klopt wel, hij is natuurlijk veel meer aanvallend ingesteld. Toch zie ik hem een stuk liever dan Gudeljquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sinkgraven wordt achteruit overlopen ondanks af en toe goeie tackles, Maher heeft ook wel ns zn dag en een paar goeie tackles
Beste publiek van Nederland, trillende camera's alles.quote:
Wat is er mis met die benaming?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef BadderHaring het volgende:
En dit noemen ze dus 'de Klassieker'. Manmanman wat slecht.
Sinkgraven Sinkgraven Sinkgravenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vraag voor de kijkers thuis:
Noem 3 spelers die niet slecht spelen.
Tete, Vermeer, Cillessenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord is gewoon niet veel. Kuyt de sterspeler, zegt genoeg. Zo statisch en traag als stront door een trechter. Feyenoordquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aanvallend vind ik het vandaag ook niet veel
Haha, eentje daarvan speelt niet.quote:
Sinkgravenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zitten er op de bank?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Messi, Ronaldo, Immers.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het staat voor Feyenoord tegen Ajax, verder niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit verdient geen bijzondere naam.
Ik bedoelde Boerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, eentje daarvan speelt niet.
Inmiddels vijf, ik ben in een enthousiaste bui vandaagquote:
Enige wat deze pot kan redden voorlopigquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:23 schreef OllieWilliams het volgende:
Ben ik de enige die hoopt op een knokpartijtje
Het is pretentieus. Het kan beter 'de Zaadpot' heten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:22 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het staat voor Feyenoord tegen Ajax, verder niks.
? Hij krijgt die bal niet eens normaal onder controle.quote:
Het is een algemene benaming, niet voor ččn wedstrijd. Jammer dat ik jou alles uit moet leggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is pretentieus. Het kan beter 'de Zaadpot' heten.
Nou, dit dusquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Younes is ook vreselijk slecht. Buiten dat schot tegen PSV werkelijk niets goeds zien doen.
Tegen Vitesse speelde hij anders goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Younes is ook vreselijk slecht. Buiten dat schot tegen PSV werkelijk niets goeds zien doen.
In Nederland is er maar 1 Klassieker. Daarmee wordt deze wedstrijd tot iets bijzonders verheven wat het niet is. Het is treurnis.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Het is een algemene benaming, niet voor ččn wedstrijd. Jammer dat ik jou alles uit moet leggen.
Niet iedereen kan de kaaklijn van Pewdipiegod hebbenquote:
liesblessurequote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is Sanogo beter. Waarom speelt die niet?
Die is het hele jaar geblesseerdquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is Sanogo beter. Waarom speelt die niet?
maak je anders drukquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In Nederland is er maar 1 Klassieker. Daarmee wordt deze wedstrijd tot iets bijzonders verheven wat het niet is. Het is treurnis.
Niet overdrijvenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn god. Mijn god. Mijn god.
Het hoort al 0-6 te staan.
De ene keer is het treurnis, de andere keer niet. Maar om het nou elke keer een andere naam te geven.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In Nederland is er maar 1 Klassieker. Daarmee wordt deze wedstrijd tot iets bijzonders verheven wat het niet is. Het is treurnis.
ze hebben geen strijd en passiequote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik tel de 0-7.
Feyenoord wordt speltechnisch weggevaagd.
Da bal is niet vaker in zijn buurt geweestquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs Van der Hoorn op niet meer dan 2 a 3 foutjes kunnen betrappen
Maar owowow, wat werken ze hard.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik tel de 0-7.
Feyenoord wordt speltechnisch weggevaagd.
Jazeker wel, wint zijn duels vandaag en af en toe zelfs een aardige passquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Da bal is niet vaker in zijn buurt geweest
Die zitten in het stadion.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie helemaal geen Feyenoord supporters in dit topic, dat is altijd een goed teken.
Na een tijd worden ze moe en krijg je wat er met Genemuiden gebeurde.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar owowow, wat werken ze hard.
NUTTIG kan wel aan het lijstje kwaliteiten van Gudelj toegevoegd worden jaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat noemen we een nuttige overtreding.
Dat komt door zijn ervaring.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat noemen we een nuttige overtreding.
Heeft ie ook ervaring?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
NUTTIG kan wel aan het lijstje kwaliteiten van Gudelj toegevoegd worden ja
Een gevaarlijke corner waarbij Kramer niet goed terugkoptequote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb Feyenoord aanvallend werkelijk niks goeds zien doen
he daar is iequote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Feyenoord V. Hooijdonk had. Was het nu 1-0
Trapte PSV ook in, in die ervaring.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gewoon bij AZ gespeeld 2 seizoenen
nou zegquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gewoon bij AZ gespeeld 2 seizoenen
Uberhaupt doorgaanquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:31 schreef Zorro het volgende:
vd Heijden, dan wil je ook niet scoren.
zijn wij mooi vanafquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Trapte PSV ook in, in die ervaring.
watquote:
6,8 miljoenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zijn wij mooi vanaf
alhowel we hebben nu die el hmdoui weer
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
duarte was ook uitblinker bij heracles
lekker gecashedquote:
Zouden basis staan in beide elftallen met die fysiek.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat lekkere wijven om de tijd te doden
Veel plezier met de tweede helft en wat eventueel nog volgtquote:
Verzuren nog sneller dan de gemiddelde fokkerquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zouden basis staan in beide elftallen met die fysiek.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:33 schreef Adames het volgende:
[..]
dan kunnen we dit topic wel net zo goed opdoeken
Die zijn wel GROOT en STERKquote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat lekkere wijven om de tijd te doden
5 denk ik zelfs.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:38 schreef over_hedge het volgende:
Feyenoord zal nog wel een penalty krijgen.
Kuijt zal hem scoren, zal de MOTM zijn en de beste speler van de KNVB beker.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:38 schreef over_hedge het volgende:
Feyenoord zal nog wel een penalty krijgen.
dat is best veel.quote:
Feyenoord speelt zonder gif omdat Kuijt alles heeft opgesnoven.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kuyt heeft wel flink drugs gezet.
Nu snap ik waarom Boer bekerduels mag keepen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:41 schreef Collide het volgende:
Als het pingels worden mag Cillessen er dan wel in? Dan heeft hij weer 5 kansen op er een te stoppen. Dan moet hij er toch wel 1 kunnen pakken?
Keiharde feiten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 20:45 schreef Sunri5e het volgende:
Vilhena is wat ouder volgens de Boer. Klopt 7 maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |