Ja. Hoe werkt dat? Ik was eigenlijk niet van plan hem zelf te maken.quote:
Die maakt WEST en zal hem wel in de OP (laten) plaatsen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja. Hoe werkt dat? Ik was eigenlijk niet van plan hem zelf te maken.
Dan hoop ik voor je dat je ook F1 kunt kijken op een tablet, want je zal ongetwijfeld een gedeelte van de race op de WC mogen doorbrengenquote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
En het eten in het weekend is mexicaans
Zaterdag tijdens de Quali fajitas, zondag tijdens de race een berg nachos con todo
Ergens wel leuk maar vind het ook niet erg als er soms een weekend of meer tussen zit hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon alweer bijnaBack-to-Back races
Doen ze bij NASCAR ook en bevalt prima! (de races duren daar ook nog eens langer)quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:16 schreef motorbloempje het volgende:
Het moet ook niet elk weekend zijn nee, want dan is 't seizoen zo afgelopen (of ze moeten 40 races doen ofzo) maar die 2 (toch?!) dat ze er doen vind ik fijn
Voorbeeld artikel?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:02 schreef rockstah het volgende:
[..]
Mwah, ik erger me gewoon aan hoe inconsistent ze zijn op dit gebied. Uiteindelijk zijn zij namelijk een van de weinigen die achteraf nog dingen nuanceren en ze zijn destijds zelfs een actieve anti-haat campagne gestart toen het Vettel overkwam, maar nu wanneer het erop aankomt laten ze het gewoon weer gebeuren. He ironische is dat ze hem een aantal weken geleden nog aanvielen op het feit dat hij te aardig was voor Hamilton en wat assertiever moest worden. Je ziet wat er van komt.
Ik erger me hier overigens al veel langer aan, zeker omdat ze zich een aantal races geleden nog volop af aan het vragen waren hoe het toch komt dat Hamilton's fouten elke keer van hem af lijken te glijden terwijl Rosberg elke keer zoveel woede over zich heen gestort krijgt. Ja hoe zou dat toch komen..
Neem nou de beruchte aanrijding van Rosberg op Hamilton (die sky zelfs in hun intro verwerkt heeft), waarna direct geconcludeerd werd dat Rosberg gewoon niet kan racen. Pas enkele races later merkte er eindelijk iemand op (Webber) dat Hamilton een race eerder nog op precies dezelfde manier een aanrijding had veroorzaakt. Een beetje hetzelfde als vandaag, Hamilton is tijdens de race volgens mij wel 10 keer snoeihard uit de bocht gevlogen.
Vorig seizoen zag je een soortgelijk verhaal, Hamilton heeft altijd pech. Hamilton is een superster. Hamilton is een natuurlijke racer en Rosberg moet het van zijn engineers hebben. Het is allemaal nergens op gebaseerd maar als je het vaak genoeg herhaalt wordt het vanzelf de waarheid.
Ik herinner me nog toen Hamilton begon bij Mercedes, de PR mensen van Mercedes werd toen nog naar hun mening gevraagd en zij waren helemaal lyrisch over Rosberg. Hij was immers sympathiek, gezellig en sprak meerdere talen. Hamilton was toen de norse gesloten Brit die altijd het gewicht van de wereld op zijn schouders leek te dragen. Nu is Hamilton ineens een superster en Rosberg de duivel zelve. Wat is er gebeurd?
Hetzelfde als altijd: Britten worden als halve goden geframed en Duitsers worden afgebrand, zoals ook Vettel heeft mogen ondervinden. Dit omdat alle belangrijke Media Brits zijn en een groot deel van het vocale publiek ook. Sky is hier minder erg in dan de BBC, maar ze gaan er wel weer lekker in mee als dat ze uitkomt.
Ben ook voorstander van back-to-back weekenden in de F1, goede zaak dat het aantal GP's is opgeschroefd afgelopen jaren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:56 schreef TagForce het volgende:
[..]
Doen ze bij NASCAR ook en bevalt prima! (de races duren daar ook nog eens langer)
nee maar beetje regen is wel tofquote:Op woensdag 28 oktober 2015 16:42 schreef LWD-Godius het volgende:
Alweer een regenachtig weekeinde verwacht? Lekker, hopelijk geen noodweer zoals in Texas.
Redelijk naaistreek van mercedes als je het leest.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:31 schreef Kanjer het volgende:
Interessante analyse over waarom de Mercedes-Red Bull motordeal spaak liep.
http://www.motorsport.com(...)rcedes-deal/?v=2&s=1
Nee, mag gewoon.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:44 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom nam Sainz trouwens niet de nieuwe Renault motor, aangezien hij toch achteraan moest starten?
Of mag je alleen nieuwe PU plaatsen voor de kwalificatie?
Misschien eerder dat Red Bull wil dwarsliggen bij Renault en ze niet voorzien van data van hun nieuwe motor waar ze 11 tokens aan besteed hebben.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:25 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee, mag gewoon.
Geen idee eigenlijk... waarschijnlijk durfde ze het niet aan.
ik weet niet of ze tegenwoordig die PU in 2,5 uurtjes erin kunnen sleutelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 18:44 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom nam Sainz trouwens niet de nieuwe Renault motor, aangezien hij toch achteraan moest starten?
Of mag je alleen nieuwe PU plaatsen voor de kwalificatie?
Bij een natte race is een snellere motor lastiger te rijden dan de gene waar je aan gewend bent. Bij een droge race heb je maar een paar rondjes nodig om de rem afstanden opnieuw in te schatten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 19:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Misschien eerder dat Red Bull wil dwarsliggen bij Renault en ze niet voorzien van data van hun nieuwe motor waar ze 11 tokens aan besteed hebben.
Normaal zou je sws de extra motor nemen al is het maar om er dan een extra te hebben later. Nu ook wellicht grote vooruitgang in snelheid. Dus dubieus wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |