Dit, jankbalquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:29 schreef BasEnAad het volgende:
Nu kun je lekker de rest van de week vrij nemen
Ja, maar die functie bleek qua tijdsindeling niet verenigbaar met het kraanwerk dat ik hier doe, en aangezien ik één van de weinig gecertificeerden ben...quote:
Om je zin af te maken: ......ik gedegradeerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:43 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ja, maar die functie bleek qua tijdsindeling niet verenigbaar met het kraanwerk dat ik hier doe, en aangezien ik één van de weinig gecertificeerden ben...
De vorige kraanbediende is onverwacht van baan veranderd, anderen kunnen wel opgeleid worden maar hebben daar geen zin in omdat je dan ook vaak overuren maakt met vrachtwagens laden, en ik vind jou ook maar vreemd...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:49 schreef vannelle het volgende:
Om je zin af te maken: ......ik gedegradeerd.
En dat hadden ze niet kunnen voorzien voor ze je chef maakten? Andere mensen zijn niet te certificeren?
Vind het maar vreemd...
Lee Towers is gecertificeerd kraangod en heeft verder weinig om handen, zitten jullie in Rotterdam?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:06 schreef Werkman het volgende:
[..]
De vorige kraanbediende is onverwacht van baan veranderd, anderen kunnen wel opgeleid worden maar hebben daar geen zin in omdat je dan ook vaak overuren maakt met vrachtwagens laden, en ik vind jou ook maar vreemd...
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker vrij van de sociale werkplaats, meer tijd om verhalen te verzinnen!
Nog lang niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:06 schreef renwan het volgende:
Verdomme, Werkman topics zijn onderhand net zo irritant als Tong80 topics
Hoezo ben ik vreemd? Ik ben 1 van de weinigen die serieus in je topic reageert.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:06 schreef Werkman het volgende:
[..]
De vorige kraanbediende is onverwacht van baan veranderd, anderen kunnen wel opgeleid worden maar hebben daar geen zin in omdat je dan ook vaak overuren maakt met vrachtwagens laden, en ik vind jou ook maar vreemd...
Als dat zou kunnen graag! Ik ben dat normale gedoe niet gewend!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:20 schreef vannelle het volgende:
Hoezo ben ik vreemd? Ik ben 1 van de weinigen die serieus in je topic reageert.
Maar als je daar niet van houdt kan ik ook wel debiele reacties plaatsen als je dat liever hebt.
Oké dan.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen graag! Ik ben dat normale gedoe niet gewend!
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:00 schreef dedude87 het volgende:
Kun je eindelijk je Taunus een grote beurt geven.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:23 schreef Mark031 het volgende:
In de bouw werken![]()
Je handen vies maken bij het werken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |