quote:
Las de naam van jouw plaat wat beter en ken de jouwe niet, maar deze wel weerquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:39 schreef Molurus het volgende:
Net terug van een optreden van Banned from Utopia, waar ze onder meer dit speelden:
Helaas zonder de meester, maar Bobby Martin zingt nog steeds geweldig.![]()
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:29 schreef Kijkertje het volgende:
Zappa: Now check this out: How do you rationalize the appearance of an album entitled "I'm In You"? I mean, wha . . . what, what is that? Is that guy kidding? .....
Zappa: You already know about "I'm in you" right? Now this song is called "I have been in you"
Die heb ik als tiener grijsgedraaid.quote:
Ja, ben ik met je eens. Daarom voelt het ook zo heftig.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die heb ik als tiener grijsgedraaid.
Zo mooi gezongen en het klinkt oprecht, alsof ze het echt voelt.
Die heb ik ook grijs gedraaid.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
Toen ik helemaal stuk zat (opgenomen), luisterde ik vaak deze CD van Tracy Chapman.
Deze vind ik het mooist, Ike & Tina.quote:
Als ik hem zie, denk ik altijd aan die film over het leven van Tina Turner. Het leven met hem dan. Maar hoe sterk is ze teruggekomen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
Deze vind ik het mooist, Ike & Tina.
Hai Bartquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:19 schreef Bart2002 het volgende:
Haalt het niet bij de meesters zelf:
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:31 schreef ALTER-EGO het volgende:
Als het over CCR gaat, vind ik deze hun mooiste nummer.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:46 schreef Bart2002 het volgende:
Helemaal goed Ank. Mijn favoriete Daabster.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |