Nederland ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zwitserland laat zich immigratie dan ook niet overkomen maar maakt inhoudelijk beleid.
Hadden we dat in Nederland maar inderdaad!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zwitserland laat zich immigratie dan ook niet overkomen maar maakt inhoudelijk beleid.
Dus 1/3 van de bevolking van Zwitserland is afkomstig uit het Midden-Oosten? Ik zeg toch niet dat immigratie per definitie verkeerd is, maar wel als je massaal mensen binnenhaalt wiens normen en waarden haaks op de onze staan. Een immigrant moet naar specifieke landen gaan waar hij zich kan aarden, de cultuur fijn vindt en zich desnoods kan ontplooien of wat dan ook. Niet omdat men makkelijk geld kan krijgen van de overheid. Immigratie is dus niet verkeerd maar wel als het om de verkeerde redenen te doen is.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:21 schreef riazop het volgende:
[..]
burgeroorlog...
In Zwitserland is 32 % immigrant. In ALLE steden daar meer dan 50 % immigranten.
Nog nooit zo rijk geweest...
de onze...quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:34 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
wiens normen en waarden haaks op de onze staan. ...
Welnee.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:34 schreef SuicideErrorist het volgende:
De mensen die nu binnenkomen zullen gewoon in de parallelle samenlevingen verdwijnen zoals al decennia het geval is. ...
Voornamelijk mensen uit (West)Europa. Totaal niet te vergelijken met de ongeletterden uit Afrika/Midden-Oosten. Mijn god wat kun jij de werkelijkheid verdraaien zeg, chapeau.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:21 schreef riazop het volgende:
[..]
burgeroorlog...
In Zwitserland is 32 % immigrant. In ALLE steden daar meer dan 50 % immigranten.
Nog nooit zo rijk geweest...
ongeletterden..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
de ongeletterden uit Afrika/Midden-Oosten. ...
Kosovo en Albanie liggen in WEST europa?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Voornamelijk mensen uit (West)Europa....
Voor de natuur wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:21 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Een bevolkingskrimp zou het beste zijn voor de mens en de natuur....
Zijn het VOORNAMELIJK Kosovaren en Albanezen in Zwitserland?quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:48 schreef riazop het volgende:
[..]
Kosovo en Albanie liggen in WEST europa?
Wat goed is voor de natuur, is ook goed voor de mens, aangezien de mens onderdeel uitmaakt van de natuur.quote:
linkse kletspraatquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Wat goed is voor de natuur, is ook goed voor de mens, ...
Dat is grappig, dit is mij nooit verweten. Ik beschouw mezelf als uiterst conservatief en rechts. Niet extreem uiteraard.quote:
Ik zie weinig "rechts" a jouw posts.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als uiterst conservatief en rechts. Niet extreem uiteraard.
Lijkt me inderdaad duidelijk. Cijfers van een onderzoek uit 2014:quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:45 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Voornamelijk mensen uit (West)Europa. Totaal niet te vergelijken met de ongeletterden uit Afrika/Midden-Oosten. Mijn god wat kun jij de werkelijkheid verdraaien zeg, chapeau.
de grootste groepen immigranten in zwitserland zijn Italianen en Duitsers, en in iets mindere mate voormalig Joegoslaven, Albanezen, Portugezen, en Turken.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:51 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Zijn het VOORNAMELIJK Kosovaren en Albanezen in Zwitserland?
ik meen dat korte tijd rond 2005 zelfs de nonnen in Vaticaanstad zich succesvoller voortplantten dan de duitse vrouwen (en vermoedelijk ook nog eens onbevlekt ontvingen).quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:20 schreef riazop het volgende:
[..]
Nee dus
Sinds de jaren 70 de laagste vruchtbaarheid ter wereld (1,3 kind per vrouw). Op vaticaanstad na.
En het is een bekend gegeven dat massa-immigratie de leefbaarheid verbetert, riiiiiiight.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:58 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik meen dat korte tijd rond 2005 zelfs de nonnen in Vaticaanstad zich succesvoller voortplantten dan de duitse vrouwen (en vermoedelijk ook nog eens onbevlekt ontvingen).
Tevens is nog steeds Oost-Duitsland een 'krimp-gebied' ... een gebied waar de bevolking afneemt en bv vele huizen leegstaan...
volgens dr. Kloothommel is dat 'heel gezond' maar toch is de onteveredenheid juist daar groter dan in delen van duitsland waar nog bevolkings-groei is (vaak juist deels ook door immigratie)
http://www.morgenpost.de/(...)umpft-drastisch.html
Als je dus zo hoopvol over krimp-regio's bent, is bv juist het landelijke gebied in oost-duitsland (dus niet berlijn en leipzig) vast een plaats waar je je erg wel zult voelen
Waar maak je dat uit op? Alles wat je hierboven aan mij toeschrijft, klopt niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:28 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik zie weinig "rechts" a jouw posts.
Je houdt niet van Nederland, niet van onze taal en cultuur en je wil dat het land krimpt.
Conservatief Links dus.
Maar... Maar... Maar we hebben die mensen noh-dig!quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En het is een bekend gegeven dat massa-immigratie de leefbaarheid verbetert, riiiiiiight.
Immigratiebewegingen vinden over het algemeen nooit plaats naar gebieden waar het zo kut is..quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:13 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En het is een bekend gegeven dat massa-immigratie de leefbaarheid verbetert, riiiiiiight.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |