ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco Bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn.
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en sluitseinen zijn voor waar de zon niet schijnt.
En ben je dan sowieso niet veel te laat om nog te remmen voor je het wissel op gaat?
En daarbij kan volgens mij de TRDL het rijpad ook niet meer herroepen. Dit is denk ik de meest 'klantvriendelijkste' oplossing. Anders gaat ook vast weer een deel van het treinverkeer plat, onderzoekje hier en daar bla bla.
En daarbij kan volgens mij de TRDL het rijpad ook niet meer herroepen. Dit is denk ik de meest 'klantvriendelijkste' oplossing. Anders gaat ook vast weer een deel van het treinverkeer plat, onderzoekje hier en daar bla bla.
Ja, dit is op zich het eenvoudigste en het minst verstorend. Ik neem trouwens wel aan dat ze de Blijdorpboog bereden hebben. Als ik de tweets zo las, hoefden er geen mensen over te stappen.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
We zullen er hier vast nog wel meer over gaan lezen, maar morgenmiddag om 12:00 wordt trouwens, zoals vaker genoemd, het eindrapport van de Fyra-commissie gepresenteerd.
Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef Duvel het volgende: Zijn er plaatsen waar nog wel koeienkoppen staan trouwens? Harmelen zullen ze ook wel weg zijn... De Haar?
Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef Duvel het volgende: Zijn er plaatsen waar nog wel koeienkoppen staan trouwens? Harmelen zullen ze ook wel weg zijn... De Haar?
Die ene wissel in Ommen die naar dat ene doodlopende spoortje loopt zag ik zondagochtend!
Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef Duvel het volgende: Zijn er plaatsen waar nog wel koeienkoppen staan trouwens? Harmelen zullen ze ook wel weg zijn... De Haar?
However, het is een informatief sein. Niet iets waar je voor moet stoppen als je de andere kant op wilt. Want dat kun je toch niet. Discussie is allang dood eigenlijk
However, het is een informatief sein. Niet iets waar je voor moet stoppen als je de andere kant op wilt. Want dat kun je toch niet. Discussie is allang dood eigenlijk
Ja, het is informatief, vooral als het seinbeeld voor links en rechts gelijk is.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe