wat staat er? ik kan er niets mee zonder een account aan te maken...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:21 schreef redbull666 het volgende:
[..]
Tijd om eens te kijken naar deze nieuwe op Leapfunder
https://www.leapfunder.com/ligo
Ik denk dat hier wel een markt voor is, overweeg 'm zeker.
is de vraag over die credit rating al opgehelderd? En het is wel raar dat een andere project van KOM met een potentiële extra last opgezadeld wordt door deze garantie...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:21 schreef bleyenburg het volgende:
nou, de hype kappers op KOM is toch wel interessant vanwege de aanvullende zekerheid die een 100% garantie geeft
Dat vraag ik mij af.....is de franchisegever solvabel genoeg om de salon terug te kopen én de verplichting uit de lening na te komen ? Wat mij ook niet bevalt is dat de ondernemer volgens eigen zeggen in 2011 zijn succesvolle salon heeft verkocht en nu geen eigen vermogen heeft. Voor mijn gevoel is de hele Sjenkelsformule zwaar gefinancierdquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:21 schreef bleyenburg het volgende:
nou, de hype kappers op KOM is toch wel interessant vanwege de aanvullende zekerheid die een 100% garantie geeft
Ik zet KoM voorlopig op hold, gezien het aantal fouten dat opduikt in VRIJWEL ELK project..... vertrouwen en goodwill zijn verspeeld en er zal tijd nodig zijn om dat terug te winnen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:45 schreef Baklapper het volgende:
Samenvatting en toetsing van Hype Kappers is echt om te huilen. Zit vol met fouten. Begin nu wel vraagtekens te zetten bij Agium.
Mijn samenvatting: Bij Hype zijn alle cijfers negatief en worden in de toekomst positiefquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:45 schreef Baklapper het volgende:
Samenvatting en toetsing van Hype Kappers is echt om te huilen. Zit vol met fouten. Begin nu wel vraagtekens te zetten bij Agium.
Nu pas???quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:45 schreef Baklapper het volgende:
Begin nu wel vraagtekens te zetten bij Agium.
Ja, het is gewoon heel vervelend dat het zelden of nooit klopt. Het gaat mij zo langzamerhand ook veel te veel tijd kosten om je iedere keer, bij ieder project van KoM, zo uitgebreid in een project te moeten verdiepen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 15:50 schreef AapNootMuis het volgende:
[..]
Ik zet KoM voorlopig op hold, gezien het aantal fouten dat opduikt in VRIJWEL ELK project..... vertrouwen en goodwill zijn verspeeld en er zal tijd nodig zijn om dat terug te winnen...
Nou dat denk ik dus niet aangezien twee directeuren van Agium ook mede oprichter en aandeelhouder zijn van KoM. De onafhankelijkheid is hier dan ook ver te zoeken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:02 schreef bleyenburg het volgende:
Zou hier nou intern tussen Agium en KoM over worden gesproken?
Ik bedoel, iedere scholier met 1 jaar boekhouden prikt nog door sommige Agium cijfers heen.
horeca en 3 ton negatief eigen vermogenquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:28 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op GvE: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12158
[ afbeelding ]
De copy-paste van djh77 vond ik al dramatisch (althans, het cijfermateriaal daarin dan) en dan ook nog 3 ton negatief ev.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:34 schreef komrad het volgende:
[..]
horeca en 3 ton negatief eigen vermogen
het is bizar dat hier mensen (blind) instappen, binnen een paar minuten zijn er al een aantal toezeggingen gedaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:38 schreef MSR het volgende:
[..]
De copy-paste van djh77 vond ik al dramatisch (althans, het cijfermateriaal daarin dan) en dan ook nog 3 ton negatief ev.![]()
Parlevinker
Dat zal de 'incrowd' zijn?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:40 schreef komrad het volgende:
[..]
het is bizar dat hier mensen (blind) instappen, binnen een paar minuten zijn er al een aantal toezeggingen gedaan
Overigens de tweede horecazaak in Retranchement deze maand op GvE. Was daar eerder deze maand niet over gesproken dat dit (kleine) plaatsje het moet hebben van het toerisme in de zomer?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:28 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op GvE: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12158
[ afbeelding ]
Zozo, inderdaad. Waar is de risicorating dan op gebaseerd?quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 16:57 schreef obligataire het volgende:
Gelezen op KOM:
De risicorating staat los van de geboden zekerheden.
En ik maar denken dat deze een weerspiegeling is van het totale plaatje inclusief haalbaarheid van het bedrijf EN de zekerheden........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |