Okee, daar kan ik wel wat mee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:21 schreef YokiKater het volgende:
Dat zou kunnen. Ik moet eigenlijk gewoon om 0.00u op mijn nest liggen, deze avond uitgezonderd.
Kwam jij maar eens met een nummer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:29 schreef moemoe het volgende:
Elfletterig komt vast zo langs met een nieuw nummer.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben nog helemaal wakker.. zit in mijn kop met afgelopen zaterdagavond, een memorial voor die overleden vriend van mij. Het was fucking indrukwekkend, en het kromme is dat het mij zoveel heeft gebracht .. maar dat is mooi, dat is zijn legacy. FUCK YEAH!
Zo achterlijk eigenlijk dat er eerst een goede vriend dood moet gaan om mij weer tot leven te wekken...![]()
[ afbeelding ]
Als 't een goede vriend van je was, had hij het vast niet erg gevonden dat juist zijn overlijden je een zetje in de goede richting geeftquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:32 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben nog helemaal wakker.. zit in mijn kop met afgelopen zaterdagavond, een memorial voor die overleden vriend van mij. Het was fucking indrukwekkend, en het kromme is dat het mij zoveel heeft gebracht .. maar dat is mooi, dat is zijn legacy. FUCK YEAH!
Zo achterlijk eigenlijk dat er eerst een goede vriend dood moet gaan om mij weer tot leven te wekken...![]()
[ afbeelding ]
Oh, als er een hiernamaals is en hij kan naar beneden kijken dan was hij zo trots als een aap met 7 lullen, for sure. Ik ben hem zo dankbaar voor de momenten die hij gaf en nog steeds geeft.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als 't een goede vriend van je was, had hij het vast niet erg gevonden dat juist zijn overlijden je een zetje in de goede richting geeft.
Mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 02:49 schreef YokiKater het volgende:
Oh, als er een hiernamaals is en hij kan naar beneden kijken dan was hij zo trots als een aap met 7 lullen, for sure. Ik ben hem zo dankbaar voor de momenten die hij gaf en nog steeds geeft.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als ik eerlijk moet zijn ben ik beter van je gewend
zit mobiel mattiequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 03:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, dat zie je toch? Ik had/heb alleen even vakantie wegens omstandigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |