www.sho.com/site/homeland/quote:sho.com:
Who's the hero who's the threat? When MIA Marine Sgt. Nicholas Brody returns home to a hero's welcome after eight years in enemy confinement, brilliant but volatile CIA agent Carrie Mathison isn't buying his story. She believes that Brody has been turned and is now working for Al Qaeda. What follows is a dangerous game of cat and mouse with nothing short of American national security at stake. Claire Danes, Damian Lewis and Mandy Patankin star in the provocative, suspenseful new Showtime Original Series HOMELAND, from Executive Producers of 24.
tv.com:
Based on the Israeli version of "Prisoners of War." A U.S. soldier who was thought to have been killed in Iraq over 10 years ago who is now being questioned as to whether he is a member of a sleeper cell sent to cause a terrorist attack. Claire Danes stars in this Showtime pilot as a CIA agent with bipolar disorder who comes to suspect that an Afghanistan war hero who has returned home after years as a POW might be part of a terrorist plot. Expect a psychological thriller with a strong focus on character development. Bring it on.
LOLquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 09:33 schreef Felixa het volgende:
De volgende aflevering heet "Better Call Saul".
Scherp.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:26 schreef Fylax het volgende:
Ah, Alisson is dus een Russiche dubbelagent.
Dat zou een erg sterke wending zijn!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:26 schreef Fylax het volgende:
Zo had ik het nog niet bekeken, maar geloof niet zo in die theorie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:26 schreef Fylax het volgende:
quote:Alison's a double agent. Had to get rid of Bashirs replacement. AND had to kill Quinn so that it never gets back to Saul that Carrie was on the kill list. Very good. But I think she just exposed it to Saul by blowing the plane up.
Moet haast wel. Ze nam idd ook in het Russisch op toen Carrie belde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 15:26 schreef Fylax het volgende:
En de russen hebben nu ook die documenten toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Het zou ook best passen in de hints van de schrijvers vorig jaar wbt het vinden van een nieuwe vijand maw dus geen moslims.
Dit snapt toch iedereen die de laatste ep heeft gezien?quote:
Ik zat Fylax een beetje te plagen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit snapt toch iedereen die de laatste ep heeft gezien?
Russen zijn pro Assad en dat labiele lompe Carrie een gevaar is in de buurt van Saul lijkt me duidelijk.
Overigens verwacht ik dat Saul eerst de Israëli's verdenkt.
Die krijgt onderhand een flinke baard van al dat gezeik!quote:
En dan maar weer terugvallen op het aloude Russen verhaal. Nou ja prima wending tot nu toequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Het zou ook best passen in de hints van de schrijvers vorig jaar wbt het vinden van een nieuwe vijand maw dus geen moslims.
Aloude? Volgens mij erg actueel...quote:Op donderdag 29 oktober 2015 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
En dan maar weer terugvallen op het aloude Russen verhaal. Nou ja prima wending tot nu toe
Dat is toch al wel minstens een decenium geleden? Zelfs 24 heeft nauwelijks koude oorlog als onderwerp gekend. Het is toch al zeker 10 jaar niets anders dan terrorisme wat de klok slaat. Voor mijn gevoel althans is de koude oorlog als onderwerp al uit de oude doos a la 'the Americans'.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 12:11 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Bedoel in Hollywood etc zijn de Russen altijd de bad guys. Maar actueel weer inderdaad,
het zou wat zijn als ze gewoon Jack Bauer introduceren in Homelandquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgend seizoen dus de Chinezen ala 24, altijd goed om te zien hoe die commies op hun falie krijgen
De subtitles van addic7ed (die over het algemeen zeer goed zijn) hadden steeds 'gabehcoud' en ik moest echt lang nadenken waar het ook alweer voor stondquote:
idd dat was echt te slecht, waarom zouden duitsers dat ook gaan roepenquote:
Dankjewel.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
TT even gefixed, kon het niet langer aanzien..
Sowwy, was wat enthousiastquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
TT even gefixed, kon het niet langer aanzien..
Ik vind het bij de goede seizoenen van Homeland altijd wel leuk dat dit soort voorspellingen vaak wel redelijk uitkomen, maar dan niet dat je je heel het seizoen moet gaan zitten verzuchten, maar gewoon in 1 aflevering ofzo, zoals een "Ja, dit leidt natuurlijk uiteindelijk naar Carry in het postvak" oidquote:Op dinsdag 3 november 2015 10:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd dat was echt te slecht, waarom zouden duitsers dat ook gaan roepen
verder wel prima aflevering, wel beetje vaag waar quinn mee bezig is. Hoop niet dat de acteur uit de serie wil omdat ie zich meer op films wil concentreren ofzo, al biedt het ontbrekende boxoffice succes van Hitman daar niet zo veel mogelijkheden toe.
Wel redelijk voorspelbaar waar het naartoe gaat met die mol. Dar Adal gaat zich tegen Saul keren, Carrie en Saul gaan rogue en komen erachter wie de mol is. Saul wil het pas geloven als het te laat is etc
Je suis Charlie uiteraard.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:46 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd dat was echt te slecht, waarom zouden duitsers dat ook gaan roepen
die link snap ik, maar ik zou het logischer vinden als duitsers die protesteren omdat een duitser onrecht aangedaan is in duitsland dat ze dan iets duits gaan roepenquote:
Die neukt vladimir plat. You wanna fuck the bad girlquote:Op maandag 2 november 2015 18:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Godver klote Russeneen beetje onze Saul en de mossad in een kwaad daglicht stellen
![]()
Nou forget itCarry is on the case
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 4 november 2015 10:32 schreef Slaro het volgende:
Fantastische serie, maar denk dat er nog een flinke verrassing zit aan te komen, dat het verraad vele malen groter is dan gedacht.
Ik heb het idee dat Quinn er alles aan wil doen om Carrie te beschermen. Hij wil dus niet dat bekend wordt dat hij en/of Carrie nog leven.quote:Op dinsdag 3 november 2015 10:46 schreef planethugo het volgende:
wel beetje vaag waar quinn mee bezig is
Zit hier een grapje of verwijzing achter?quote:Op woensdag 4 november 2015 21:58 schreef TUFKAL het volgende:
Grappig dat deze aflevering better call Saul heet
Better Caul Saul is de naam van de spin-off serie van Breaking Bad.quote:Op woensdag 4 november 2015 23:05 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zit hier een grapje of verwijzing achter?
Echt????quote:Op woensdag 4 november 2015 21:58 schreef TUFKAL het volgende:
Grappig dat deze aflevering better call Saul heet
Echt???quote:Op woensdag 4 november 2015 23:19 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Better Caul Saul is de naam van de spin-off serie van Breaking Bad.
Ow oke het zal welquote:Op woensdag 4 november 2015 23:24 schreef motorbloempje het volgende:
Daarom mijn 'echt?? '. Briljant!
dat had ik wel door, vind het beetje moeilijk doen om het moeilijk doen. Carrie gaat zichzelf toch wel weer in de picture werken. Daar hoeft Quinn helemaal niets voor te doenquote:Op woensdag 4 november 2015 22:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Quinn er alles aan wil doen om Carrie te beschermen. Hij wil dus niet dat bekend wordt dat hij en/of Carrie nog leven.
Daarom vlucht hij als er een ambulance dreigt te komen. Overweegt hij zichzelf dood te schieten maar bedenkt zich omdat zijn lijk gevonden zal worden. Wil hij naar de bodem van een kanaal tot iemand hem ziet. uiteindelijk probeert hij in een vuilniscontainer te klimmen in de hoop, dood, in de verbrandingsoven terecht te komen.
Alles om de Russen zo lang mogelijk bij Carrie weg te houden.
Maar ze weten toch al dat Quinn nog leeft omdat die Tsjetjeen doodgeschoten is. Wat is dan het probleem van in het ziekenhuis liggen?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Quinn er alles aan wil doen om Carrie te beschermen. Hij wil dus niet dat bekend wordt dat hij en/of Carrie nog leven.
Daarom vlucht hij als er een ambulance dreigt te komen. Overweegt hij zichzelf dood te schieten maar bedenkt zich omdat zijn lijk gevonden zal worden. Wil hij naar de bodem van een kanaal tot iemand hem ziet. uiteindelijk probeert hij in een vuilniscontainer te klimmen in de hoop, dood, in de verbrandingsoven terecht te komen.
Alles om de Russen zo lang mogelijk bij Carrie weg te houden.
Dat is toch een pruik die ze op en af zet?quote:Op maandag 9 november 2015 11:56 schreef CrashO het volgende:
Lekkere editing deze aflevering
in het begin is Carrie nog brunette, zoals ze al een paar afleveringen is. Dan rond minuut 13 is ze weer blond. En later in de aflevering is ze weer brunette
Juist
Het is een pruik ja. Maar ze heeft hem òveral op sinds ze hem is gaan dragen, behalve nu deze ene scene.quote:Op maandag 9 november 2015 14:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is toch een pruik die ze op en af zet?
Ja, ik vond het meer overkomen dat ze hem afzette om dat ze weer veilig in de loods was bij haar vriend en Quinn.quote:Op maandag 9 november 2015 15:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het is een pruik ja. Maar ze heeft hem òveral op sinds ze hem is gaan dragen, behalve nu deze ene scene.
Kwam op mij meer over alsof ze die scene gefilmt hadden in een reeks toen ze nog blond liep en niet nagedacht dat ze hem later gingen gebruiken oid.
Maar ik zou tever door kunnen denken
Dit iddquote:Op maandag 9 november 2015 15:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, ik vond het meer overkomen dat ze hem afzette om dat ze weer veilig in de loods was bij haar vriend en Quinn.
Je zou bijna denken dat een van de hoofdpersonen van Homeland Saul heetquote:Op woensdag 4 november 2015 23:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Echt???
dat weet ik ook wel, vraag ik een keer iets serieus... de link naar Homeland?
quote:Op maandag 9 november 2015 23:40 schreef Mani89 het volgende:
Zien jullie ook de contouren van een nieuwe grote verhaallijn? Quinn die liefdevol wordt verzorgd door de moslimmannetjes en zich daarna bekeerd om de nieuwe Brody te worden.
idd ja, zul je net zien dat een hitman van de cia toevallig op zn laatste benen gered wordt door een goedwillende moslim die toevallig naast een bin laden woont die net toevallig vrijgekomen isquote:Op maandag 9 november 2015 22:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel toevallig dat Quinn net zelfmoord wilde plegen toen de buurman van de lokale bin laden langs kwam waggelen, zal je net zien
dan was het wel een goede list om paranoïde de kamermeid bijkans aan te vallenquote:Op dinsdag 10 november 2015 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ergens hoop ik nog dat het ene spelletje is tussen Dar en Saul om dat wijf uit de tent te lokken
Je ziet haar die pruik letterlijk af doen als ze de loods inloopt..quote:Op maandag 9 november 2015 15:02 schreef CrashO het volgende:
[..]
Het is een pruik ja. Maar ze heeft hem òveral op sinds ze hem is gaan dragen, behalve nu deze ene scene.
Kwam op mij meer over alsof ze die scene gefilmt hadden in een reeks toen ze nog blond liep en niet nagedacht dat ze hem later gingen gebruiken oid.
Maar ik zou tever door kunnen denken
Waarom zou Quinn door deze ervaring veranderd zijn? Ik zou zeggen dat iemand met zijn ervaring juist prima weet hoe mensen zijn, zowel hier als in die gebieden? Dit situatie was meer een bevestiging dat je ze zelfs in nabijheid van elkaar hebt; de goede en zeer kwade.quote:Op dinsdag 10 november 2015 09:47 schreef planethugo het volgende:
achja het leverde wel weer een broodnodig badass momentje op met Quinn. Hij zal wel niet de nieuwe brody worden maar zal natuurlijk wel (weer) willen stoppen met zijn werk door de ervaringen met deze moslims.
Dit vond ik ook zwak. Gaan ze met zijn tweeën in een aparte kamer voor privacy, weten ze als twee ervaren spionnen natuurlijk niet hoe gehorig het is...quote:Op dinsdag 10 november 2015 10:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond hun woordenwisseling zo opzichtig in die conference room met haar luisterend![]()
Maar de rest klopt dan inderdaad ook niet echt meer
Dat is het Hollandisches Viertel in Potsdam. Kan voor een buitenlander wel doorgaan voor Amsterdam, je plempt er gewoon een hele berg fietsen in en verandert wat naambordjes en nummerplaten.quote:Op maandag 16 november 2015 09:05 schreef Tokus het volgende:
hoera, "Amsterdam" !
de Tolstraat ziet er toch wel anders uit dan in Amsterdam, hoor. Of is er nog ergens een die dan wel dichterbij dat Flevopark ligt waar ze het over hebben? Want als je je hond uitlaat en zo'n eind loopt, ben je wel even onderweg.
We have a winnerquote:Op maandag 16 november 2015 15:48 schreef Maloney het volgende:
[..]
Dat is het Hollandisches Viertel in Potsdam.
dacht al, was te mooie omgeving om in Amsterdam te zijnquote:Op maandag 16 november 2015 22:45 schreef wolfrolf het volgende:
Tolstraat
Links van dat bordje zie je om de hoek gewoon het duitse straarnaambordje. En ook een paar onzin kentekens
Vette ep weer!
Zelfs Amsterdamse series als Baantjer speelde vaak op andere plekken. Dan zag je ze zo'n een hoekje omlopen en dan was de omgeving opeens aan de andere kant van Amsterdam, of zelfs een andere stadquote:Op maandag 16 november 2015 21:46 schreef Tourniquet het volgende:
Ach, toch best aardig gedaan en waarschijnlijk een heel stuk goedkoper dan daadwerkelijk in Amsterdam gaan filmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |