quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:03 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Pierre een onderschatte analist.De Tofik Dibi van de analisten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik klap nooit uit de school, maar ik houd wel van een glaasje chocomel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is Pierre ook een homo?
Wat weet jij meer?
Je bent gewoon jelly op z'n facial estheticsquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:00 schreef Vasion het volgende:
Fisher is een lomp paard en heeft een irritant hoofd.
Het is een cashcow geworden zoals COD. Heel jammer.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Na Black Flag gaat AC de verkeerde kan top.
Men klaagt al jaren over AC, maar stug blijven kopenquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Perfecte Nordische genen. Ik wil Arische supermensen met hem maken.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent gewoon jelly op z'n facial esthetics
quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga juichen voor feyenoord.
2 was de laatste goeie.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:05 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nog nooit een chocoprins gegeten.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Chocoprins![]()
Volgens mij vinden Mexi en Pascal dit ook erg lekker.
als je het maar niet TE ordinair maaktquote:Op maandag 26 oktober 2015 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en spannend. Al weet ik alle regels nog niet, maar dat maakt me niks uit
Anouk wel.quote:Op maandag 26 oktober 2015 21:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een chocoprins gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |