SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik wilde dit ook typen maar jij verwoord het beter.quote:Op maandag 2 november 2015 18:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Jeetje, Dot. Wat een gedoe. Maar, misschien wat werkgeneuzel voor mij hoor, maar m.i. horen die leidsters dit gewoon te kunnen handteren. Ik vind het wegsturen van het kind een discutabele zet. Het is, hoe sneu ook voor stip en dat meisje, heel normaal gedrag. Je kan toch ook niet elk kind dat een mep verkoopt, wegsturen? Kinderen zijn niet moeilijk, kinderen hebben het soms ergens moeilijk mee. En daarmee moet een kdv zo'n kind helpen, vind ik. Maar het kan natuurlijk zijn dat de groep stip niet past. Ben benieuwd hoe het bij de peuters gaat!
Het zou wat zijn als scholen op die manier alle kinderen zouden wegsturen als die even watquote:Op maandag 2 november 2015 18:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Jeetje, Dot. Wat een gedoe. Maar, misschien wat werkgeneuzel voor mij hoor, maar m.i. horen die leidsters dit gewoon te kunnen handteren. Ik vind het wegsturen van het kind een discutabele zet. Het is, hoe sneu ook voor stip en dat meisje, heel normaal gedrag. Je kan toch ook niet elk kind dat een mep verkoopt, wegsturen?
quote:Op maandag 2 november 2015 18:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Kinderen zijn niet moeilijk, kinderen hebben het soms ergens moeilijk mee.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar als de wil er niet is bij het kdv ga ik het niet pushen.quote:Op maandag 2 november 2015 18:33 schreef Roomsnoes het volgende:
Jeetje, Dot. Wat een gedoe. Maar, misschien wat werkgeneuzel voor mij hoor, maar m.i. horen die leidsters dit gewoon te kunnen handteren. Ik vind het wegsturen van het kind een discutabele zet. Het is, hoe sneu ook voor stip en dat meisje, heel normaal gedrag. Je kan toch ook niet elk kind dat een mep verkoopt, wegsturen? Kinderen zijn niet moeilijk, kinderen hebben het soms ergens moeilijk mee. En daarmee moet een kdv zo'n kind helpen, vind ik. Maar het kan natuurlijk zijn dat de groep stip niet past. Ben benieuwd hoe het bij de peuters gaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Spees! Ik dacht idd ook al dat jullie grote S ooit hadden aangeleerd om even een kussen aan te vallen, dus ik ga Stip ook een speenkoord meegeven zodat hij altijd z'n speen kan pakken. Hopelijk geeft hem ook dat mondgevoel dat hij blijkbaar nodig heeft.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 08:40 schreef Dot. het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook helemaal mee eens, maar als de wil er niet is bij het kdv ga ik het niet pushen.Wat goed onthouden! Wij hebben hem idd aangeleerd om in een kussen te bijten en te slaan. En voor het KDV hebben we hem zijn eigen stressbal laten uitkiezen die hij dan mee mocht nemen zodat hij ook daar altijd iets had om even in te knijpen of slaan als hij boos was (daar had hij last van na de geboorte van zijn zusje en de eerste week na de verhuizing). Uiteindelijk was alleen het idee dat hij die mee had al genoeg, het was al heel snel overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks Spees! Ik dacht idd ook al dat jullie grote S ooit hadden aangeleerd om even een kussen aan te vallen, dus ik ga Stip ook een speenkoord meegeven zodat hij altijd z'n speen kan pakken. Hopelijk geeft hem ook dat mondgevoel dat hij blijkbaar nodig heeft.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |