abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157111628
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

[ Bericht 35% gewijzigd door Skittles op 26-10-2015 15:05:48 ]
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:43:13 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157111652
@Dot, daarom noemde ik gebaren van de dvd ;).

@SQ lekker ding jouw verkleedmeisje! Kuiken riep: Auto! Hoene! (Schoenen) :').
KuikenGuppy
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:45:56 #3
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157111695
Ohhh sq eerste stapjes hoe tof O+ (kijk vanavond thuis ff het filmpje :P). Wel gaaf zo een oude loopkar!
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157111755
Wauw, SQ, dat gaat goed!!

En leuk van je nieuwe baan, uitdaging is wel lekker. En slapen gaat vast weer goedkomen. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157111845
Ja zeg hallo oktoberkinderen... kap eens even met dat rappe gedrag :{w

Nee ff serieus; hasje goed mauwtje! En tof zo'n retrokar!
S. 2014
J. 2016
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:54:26 #6
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_157111880
Wat goed mauwtje! En die kar O+!
  maandag 26 oktober 2015 @ 14:54:26 #7
149959 SQ
snelle trees
pi_157111881
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ja zeg hallo oktoberkinderen... kap eens even met dat rappe gedrag :{w

Nee ff serieus; hasje goed mauwtje! En tof zo'n retrokar!
ik had jouw filmpje ook gezien, ik vind Saar reuze inventief met dr eten :D heeft ze vast afgekeken van de heundjes ;)

(word je daar niet schijtnerveus van, constant van die springende beesten als je zit te eten? :'))
disclaimer
pi_157111946
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 14:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik had jouw filmpje ook gezien, ik vind Saar reuze inventief met dr eten :D heeft ze vast afgekeken van de heundjes ;)

(word je daar niet schijtnerveus van, constant van die springende beesten als je zit te eten? :'))
Hahaha normaal zitten ze tijdens het eten keurig op hun plaats, Saar was eigenlijk al klaar met eten en dan mogen ze de restjes ( :') ) en dat voeren vind ze ook erg leuk, maar als ze heel de tijd zo zouden staan hupsen zou ik daar idd niet blij van worden.
S. 2014
J. 2016
pi_157112540
haha honden zijn dan wel erg handig he ;):) Wij hebben het ook. Als onze hond een dag uit logeren is, moeten we zelf de troep opruimen :X :') Maar die van ons mag niet 'vangballen' onder de kinderstoel maar moet op het laminaat zitten. Is dan ook een commando 'op het laminaat' en meestal verdwijnt hij even in de bench want na 10x op het laminaat sturen ben ik enigszins geïrriteerd.

Mauw aan de wandel!
Chanty heeft het verteld O+

Fotoboeken perikelen hahah, ik heb weer wat losgemaakt. Melden jullie goede acties wel ff hier? Fotofabriek hoop ik ook op een goede actie, want ik moet twee dezelfde fotoboeken (voor mij en mijn moeder) en wacht nog wel even tot de winter dan, als de acties dan altijd komen. Hema vind ik waardeloze software. Maar als die het goedkoopst is met een dik album, wil ik over mijn hart strijken.

Ik ben nu bankloos. De banken zijn opgehaald (ektorp, uiteindelijk wou de koper toch onderhandelen en ze heeft haar zin gekregen, 130 euro bank en fauteuil met extra hoezen) en morgen komt mijn Kivik bank. Die waren vorige week in de aanbieding trouwens, dus niet gewacht en meteen gekocht :D Scheelde 200 euro! Huppa.
De wheelybug is hier nog geen succes trouwens. Erop zitten is doodeng :?

R gaat nu steeds vaker losstaan. En ook is het een paar keer voorgekomen dat hij vanuit hurkzit ging staan, zonder vast te houden. Los lopen zie ik hem de komende tijd nog niet doen en dat gebaren maken doet hij totaal niets van.

Een vriendin van me, heeft een kindje die bijna 1 wordt en die is voor het eerst verkouden :o En dat is een groot drama, want snotneus is niet kunnen ademen dus heeeeel zielig daardoor. Dan heeft het kdv toch wel een voordeel. R is al wel 10x verkouden geweest en vanaf week 1 hoest hij geregeld.
  maandag 26 oktober 2015 @ 17:48:31 #10
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157115075
Fijn te lezen dat mama's met meer kids wel goede ervaringen hebben in hoe de groten het oppakken. Ik hoop daar ook maar op. Gelukkig heeft Lucas nog even om verder te groeien en zich wat los te maken van me.

En hier dan de beloofde foto's *) Viel niet mee om hem op de foto te krijgen want hij staat nooit stil en dan is zijn shirt weer gekreukt waardoor de tekst niet te lezen is, of heeft hij zijn handje, een stuk speelgoed oid voor de tekst :') Helemaal scherp zijn ze ook niet maar we doen het ermee :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wachten tot de schone ouders komen, eind van de maand.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157115207
Oh kijk die trotse jongen dan!
pi_157115271
Wat een heerlijk kind is 'ie toch O+
pi_157116472
Wat een vrolijke frans Chanty!

Oja, wat snertoefenbeker is die van avent. Ze snapt m op zich wel, maar zo'n beetje alles liep erlangs :( Kind weer omgekleed en vloer gedweild :(
pi_157116887
Geweldig shirt en geweldig jochie Chanty! Blije gup :)
pi_157117154
Lucas wat ben je toch een heerlijk kind! Vrolijke grote broer!

Sun, dat vind ik idd ook van de avent beker... onding!

Vanmiddag zijn we een stuk wezen fietsen,saar had echt de grootste lol, zwaaien naar iedereen die ze zag en maar aan t windscherm trekken...

En deze wilde ik jullie niet onthouden...
Saar kreeg haar zin niet... :')

S. 2014
J. 2016
pi_157117489
Mauwtje als meisje verkleed achter de retrokar O+

En opruimende honden :Y) Bij ons doet een van de katten dat :+ (die missen we nu ook wel een beetje :{ )
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157118261
Wat een mooie reactie van je ouders, Chanty!

Wij waren gisteren op kraambezoek bij een meisje van zes dagen oud. Oh man. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157118779
Geweldige foto's, Chanty!!

I heeft iets nieuws ontdekt. Als ik iets doe waar ze niet blij van wordt, roept ze dramatisch om haar papa. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 26 oktober 2015 @ 20:26:05 #19
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157119332
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:07 schreef Franny_G het volgende:

I heeft iets nieuws ontdekt. Als ik iets doe waar ze niet blij van wordt, roept ze dramatisch om haar papa. :') .
Whehe :'). Kuiken deed dat gisteren nacht, toen lag hij mij te roepen en ik zei: "sssssssst, mama slaapt". Hoor ik even later: "Papa? Papaaaaa!"

Chanty wat een blijerd O+.

Kuiken heeft net een zelf verzonnen verhaal verteld O+. Over een kikker, een muis, een auto, een blauw meisje die hem een kus gaf en een vrachtwagen waar je in kon zitten.
Zo'n leuke fase dit O+ O+ O+.
KuikenGuppy
pi_157119408
Ghehe!

-knnnip- nvm

[ Bericht 94% gewijzigd door JufMariska op 27-10-2015 08:01:15 ]
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157119688
quote:
2s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:07 schreef Franny_G het volgende:

:D ! Superslim, I! Het grote uitspelen is begonnen! Mantra om te oefenen: "Wat zei je moeder/vader?"
pi_157119786
quote:
1s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:26 schreef Burdie het volgende:

Kuiken heeft net een zelf verzonnen verhaal verteld O+. Over een kikker, een muis, een auto, een blauw meisje die hem een kus gaf en een vrachtwagen waar je in kon zitten.
Zo'n leuke fase dit O+ O+ O+.
Wat knap dat hij dat allemaal al kan duidelijk maken!
Het gebrabbel en geklets is inderdaad superleuk.

Als I 's ochtends wakker wordt, is het ook zo geweldig. Dan hoor je haar eerst tegen haar knuffels praten en dan gaat ze staan en wordt het: "Heee mama! Hee papa! waar ben je?" En dat x20. Ik word daar ook altijd meteen zo vrolijk van. Loop ik haar kamertje in: "Daar ben je!" :D .
pi_157119959
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 20:37 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

:D ! Superslim, I! Het grote uitspelen is begonnen! Mantra om te oefenen: "Wat zei je moeder/vader?"
Ja nou!
Alleen is ze nog niet heel geraffineerd. Vanavond was ze heel boos omdat ze niet aan de borst mocht omdat ik wilde koken. Gaat ze om papa roepen en zelfs voor het raam staan en 'papa huisje' zeggen met een heel zielig stemmetje. (Papa was niet thuis.) Maar als het om het geven van bv gaat dan is dat niet heel effectief. _O- . Uiteindelijk werden we weer vriendjes toen ze Nijntje mocht kijken. ;( .
pi_157120070
:D Achgos. Ja, dat is nog lekker simpel hè O+ . Hier ook vaak Nijntje of Sesamstraat tijdens het koken. Eventueel met een soepstengel als het zien van eten leidt tot een Groot Gevoel van Onrecht dat ze zelf nog niks te eten krijgt :') .
pi_157120314
Vlak voor het eten is meestal ook net zo'n instortmomentje. Het is toch ook wel mooi dat je als klein kindje zo heerlijk jezelf kunt overgeven aan zo'n gevoel. Wij doen altijd maar ons best toch nog een beetje beschaafd te blijven en ons in te houden he. Maar moet toch best lekker zijn om, zoals I tijdens de vakantie een keer deed, gewoon met je hoofd op je armen te gaan liggen en even lekker te brullen omdat je moe bent en honger hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')