haha honden zijn dan wel erg handig he

:) Wij hebben het ook. Als onze hond een dag uit logeren is, moeten we zelf de troep opruimen

Maar die van ons mag niet 'vangballen' onder de kinderstoel maar moet op het laminaat zitten. Is dan ook een commando 'op het laminaat' en meestal verdwijnt hij even in de bench want na 10x op het laminaat sturen ben ik enigszins geïrriteerd.
Mauw aan de wandel!
Chanty heeft het verteld
Fotoboeken perikelen hahah, ik heb weer wat losgemaakt. Melden jullie goede acties wel ff hier? Fotofabriek hoop ik ook op een goede actie, want ik moet twee dezelfde fotoboeken (voor mij en mijn moeder) en wacht nog wel even tot de winter dan, als de acties dan altijd komen. Hema vind ik waardeloze software. Maar als die het goedkoopst is met een dik album, wil ik over mijn hart strijken.
Ik ben nu bankloos. De banken zijn opgehaald (ektorp, uiteindelijk wou de koper toch onderhandelen en ze heeft haar zin gekregen, 130 euro bank en fauteuil met extra hoezen) en morgen komt mijn Kivik bank. Die waren vorige week in de aanbieding trouwens, dus niet gewacht en meteen gekocht

Scheelde 200 euro! Huppa.
De wheelybug is hier nog geen succes trouwens. Erop zitten is doodeng
R gaat nu steeds vaker losstaan. En ook is het een paar keer voorgekomen dat hij vanuit hurkzit ging staan, zonder vast te houden. Los lopen zie ik hem de komende tijd nog niet doen en dat gebaren maken doet hij totaal niets van.
Een vriendin van me, heeft een kindje die bijna 1 wordt en die is voor het eerst verkouden

En dat is een groot drama, want snotneus is niet kunnen ademen dus heeeeel zielig daardoor. Dan heeft het kdv toch wel een voordeel. R is al wel 10x verkouden geweest en vanaf week 1 hoest hij geregeld.