abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6972240
Wel erg fake allemaal hoor.
Wittgenstein
  zondag 24 november 2002 @ 16:55:39 #27
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_6973780
T ziet er allemaal wel heel gelikt uit enzo, echt vette promotie voor die vent. Dat mensen gaan denken, heej tof zo'n vent die eigenlijk heel 'gewoon is' , zodat ze op em gaan stemmen..
[b]@RemiLehmann[/b]
  zondag 24 november 2002 @ 17:36:23 #28
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_6974324

Hij moet ze wel dwingen zeg

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_6976081
Ik heb bij Zalm meer dan Klaas de Vries het idee dat ie het voor de stemmen doet. Als je het doet, doe het goed. ;-)
[url=http://www.politiekblog,com]Politiekblog[/url]
pi_6976172
quote:
Op dinsdag 19 november 2002 21:12 schreef Lithion het volgende:

Nou, tering jantje zeg, inderdaad! Een weblog! Dat concept kenden we nog niet op het internet!

hijs iig beter dan die van Fok!
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_6977546

Wel leuk, die foto's.

[url=http://www.politiekblog,com]Politiekblog[/url]
pi_7009705
Het is echt, want ook vanaf www.vvd.nl wordt ernaar gelinkt (rechts in een menuutje). Ik twijfelde eerst ook, zag er allemaal beetje knullig uit. Maar is dus wel echt.

Sympathieke kerel, maar mijn stem gaat toch echt naar de PvdA Wouter Bos is the man

dinsdag 26 november 2002 @ 21:45:28 #33
19775 Slam
The True AoD
pi_7010352
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 20:47 schreef Zaphod_B het volgende:
Het is echt, want ook vanaf www.vvd.nl wordt ernaar gelinkt (rechts in een menuutje). Ik twijfelde eerst ook, zag er allemaal beetje knullig uit. Maar is dus wel echt.

Sympathieke kerel, maar mijn stem gaat toch echt naar de PvdA Wouter Bos is the man

Nou je het zegt, hij staat ook gewoon op vvd.nl rechts in het menu
Es ist geil ein Arschloch zu sein!!!!
pi_7010818
quote:
Op woensdag 20 november 2002 11:47 schreef Meneer_Aart het volgende:
Wel geinig dit. Lijkt een beetje op de site die Thom de Graaf op een gegeven moment had.
Ja, die was ook leuk. Dat je stickers kon bestellen met de tekst: 'Houd Nederland onleefbaar! Stem D66!'

Later las ik ergens dat die website een 1 april-grap bleek te zijn.

It's easier to get forgiveness than permission.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')