Hulde aan Gerritje.
quote:precies wat ik ook denk. Gewoon openheid.
Op dinsdag 19 november 2002 10:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Verkiezingsstunt?
Vind het gewoon een hele goede zaak dat hij op deze manier wat meer inzicht geeft in zijn dagelijkse leven als lijsttrekker van de VVD.Hulde aan Gerritje.
quote:Domain name:
Op dinsdag 19 november 2002 10:25 schreef BenKetting het volgende:[..]
precies wat ik ook denk. Gewoon openheid.
Organisation:
NDI
Borssenburgplein 6
1078 TZ AMSTERDAM
Ziet er fake uit (oa aan de hand van die eerste log, het filmpje van john west).
D
quote:En dat is politicus?
Ik hou van computergames en flipperkasten. Dan kan ik me echt helemaal ontspannen. Je kan tijdens het spel namelijk aan niets anders denken en dat is soms heel plezierig, want er valt wat af te denken daar in Den Haag! Mijn favoriete computerspel is Heros of Might and Magic, een adventure game.
quote:Hij oefent strategie-spelletjes op de PC
Op dinsdag 19 november 2002 20:15 schreef Farzin het volgende:[..]
En dat is politicus?
quote:Jammer van die spelfout.
Op dinsdag 19 november 2002 20:15 schreef Farzin het volgende:[..]
En dat is politicus?
quote:Nou, tering jantje zeg, inderdaad! Een weblog! Dat concept kenden we nog niet op het internet!
Op dinsdag 19 november 2002 21:06 schreef Dezz het volgende:
hoe komt hij op het idee!
quote:
Ik sprak zojuist ook nog Jan Marijnissen en vertelde hem van mijn opmerking in Den Haag Vandaag. Hij was daar niet gelukkig mee omdat het programma van de SP sterk afwijkt van wat "politiek-correct-links" is. Daar heeft hij ook wel weer een punt. Hoe dan ook, het blijft een zeer links programma.
D
Wel geinig dit. Lijkt een beetje op de site die Thom de Graaf op een gegeven moment had.
quote:www.gerritzalm.nl linkt ook naar Zalmlog, de provider schijnt een persbericht te hebben verstuurd (zo las ik op Tonie.net), ik heb hem in een interview echt weleens over zijn flipperkastmanie gehoord en de spanningsmeter slaat nou niet bepaald op tilt als je de stukjes leest: ja hoor, het is hem echt..
Op woensdag 20 november 2002 11:34 schreef Dentist het volgende:
Nee, maar even zonder gekheid.. Is dit echt of niet? Ik vind het er nogal fake uitzien en je kan er in dat geval natuurlijk op gaan zitten wachten totdat er een dubieuze uitspraak op komt...
Dat ik deze actie waardeer wil uiteraard niet zeggen dat ik nu direct de VVD ga aanhangen..
quote:Gisteren noemde op Radio 1 iemand van GL de SP een partij met nationalistische punten.
Op dinsdag 19 november 2002 22:36 schreef Slam het volgende:[..]
quote:Ja, dat moest weleens gezegd worden ja. Alleen is de term nationalistisch nou niet echt een schot in de roos.
Op donderdag 21 november 2002 13:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Gisteren noemde op Radio 1 iemand van GL de SP een partij met nationalistische punten.
Overigens geheel off-topic dit..
quote:Maar die is saaaaaaaaaai.....
Op dinsdag 19 november 2002 23:01 schreef kezmania het volgende:
Klaas de Vries houd ook een dagboek bij: klaasdevries.pvda.nl
quote:Je hoeft het ook niet aan te hangen, er op stemmen is voldoende
Op woensdag 20 november 2002 17:41 schreef Alcatraz het volgende:[..]
www.gerritzalm.nl linkt ook naar Zalmlog, de provider schijnt een persbericht te hebben verstuurd (zo las ik op Tonie.net), ik heb hem in een interview echt weleens over zijn flipperkastmanie gehoord en de spanningsmeter slaat nou niet bepaald op tilt als je de stukjes leest: ja hoor, het is hem echt..
Dat ik deze actie waardeer wil uiteraard niet zeggen dat ik nu direct de VVD ga aanhangen..
Hij moet ze wel dwingen zeg
quote:hijs iig beter dan die van Fok!
Op dinsdag 19 november 2002 21:12 schreef Lithion het volgende:Nou, tering jantje zeg, inderdaad! Een weblog! Dat concept kenden we nog niet op het internet!
Sympathieke kerel, maar mijn stem gaat toch echt naar de PvdA Wouter Bos is the man
quote:
Op dinsdag 26 november 2002 20:47 schreef Zaphod_B het volgende:
Het is echt, want ook vanaf www.vvd.nl wordt ernaar gelinkt (rechts in een menuutje). Ik twijfelde eerst ook, zag er allemaal beetje knullig uit. Maar is dus wel echt.Sympathieke kerel, maar mijn stem gaat toch echt naar de PvdA
Wouter Bos is the man
quote:Ja, die was ook leuk. Dat je stickers kon bestellen met de tekst: 'Houd Nederland onleefbaar! Stem D66!'
Op woensdag 20 november 2002 11:47 schreef Meneer_Aart het volgende:
Wel geinig dit. Lijkt een beetje op de site die Thom de Graaf op een gegeven moment had.
Later las ik ergens dat die website een 1 april-grap bleek te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |