SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Gastquote:Op maandag 26 oktober 2015 09:14 schreef BaardHagrid het volgende:
Humor en lief tegelijkertijd? Als ik je pics had, zou ik je daten.
moblo is zeker datebaar. Topdeerne.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:14 schreef BaardHagrid het volgende:
Humor en lief tegelijkertijd? Als ik je pics had, zou ik je daten.
Jij bent zeker ook deel van de bilderberggroep? Iedereen weet dat motorbloempje door de extreemlinkse milieugroepen word gebruikt om verbrandingsmotoren uit te bannen. En niemand heeft haar ooit in levende lijve gezien omdat ze zogenaamd in Engeland woont.quote:Op maandag 26 oktober 2015 09:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
moblo is zeker datebaar. Topdeerne.
tnxquote:Op maandag 26 oktober 2015 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Dancy-dingus welkom, trek je niks aan van verzuurde reacties er zijn genoeg mensen die wel blij met je zijn![]()
Bij deze; Blaadjes bedankt en veel succes met je overige zaken.
Ik zie hier geen zure mensen. Of moet ik tussen de regels lezen?quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:07 schreef controlaltdelete het volgende:
Dancy-dingus welkom, trek je niks aan van verzuurde reacties er zijn genoeg mensen die wel blij met je zijn![]()
Bij deze; Blaadjes bedankt en veel succes met je overige zaken.
Tussen de geschreven regels laat de illumunatie gegevens over azijnpissers achter.quote:Op maandag 26 oktober 2015 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zie hier geen zure mensen. Of moet ik tussen de regels lezen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |