Ik heb deze speaker zelf niet gebruikt, maar mijn collega zegt dat het geluid echt heel goed (zuiver) is en de reviews voor deze speaker zeggen precies hetzelfde. Daarnaast heb je deze speaker zonder tracking met de couponcode voor ¤13,50 (met tracking voor ¤15). Knappe jongen die voor dat geld iets vergelijkbaars vindtquote:Op maandag 26 oktober 2015 18:58 schreef Den_Haag het volgende:
leuk ding. hoe goed is het geld? Hij hoeft niet hard zolang het maar zuiver is
Ik heb er geen reet aan maar het is wel grappigquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 04:36 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wekker lanceert een klein helikoptertje wanneer het wekalarm afgaat. Pas wanneer die weer op z'n plek staat stopt het alarmgeluid. Blijven liggen is dus geen optie! Dit is het ideale cadeau voor de eeuwige snoozer of grootste luiwammes! Bij gebruik van couponcode DEC20F 20% korting; dat is zonder tracking minder dan ¤10! Hier te vinden.
ik zie 2 problemen met dat ding. Mijn bed staat naast mijn raam, wat vrijwel altijd open staat, Als dat ding het raam uit vliegt gaan de buren mij niet zo aardig meer vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 04:36 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wekker lanceert een klein helikoptertje wanneer het wekalarm afgaat. Pas wanneer die weer op z'n plek staat stopt het alarmgeluid. Blijven liggen is dus geen optie! Dit is het ideale cadeau voor de eeuwige snoozer of grootste luiwammes! Bij gebruik van couponcode DEC20F 20% korting; dat is zonder tracking minder dan ¤10! Hier te vinden.
Hij is ook niet bedoeld om voor jezelf te kopen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:06 schreef Kenzi het volgende:
[..]
ik zie 2 problemen met dat ding. Mijn bed staat naast mijn raam, wat vrijwel altijd open staat, Als dat ding het raam uit vliegt gaan de buren mij niet zo aardig meer vinden.
Tweede, ik heb een kat, die gaat dat fantastisch vinden, hij kan aardig hoog springen, maar geeft geen ene fuck waar hij op land. Of dat nu mijn gezicht is of niet.
Maar grappig ding
Toevallig komt er hier binnenkort een RC vliegtuig voorbijquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 10:08 schreef speedfightrage het volgende:
Jullie mogen deze wel flink in de aanbieding doen:
http://www.banggood.com/W(...)rcraft-p-938096.html
Leuk voor Sinterklaas![]()
Dat laatste weet ik eerlijk gezegd niet, maar de feedback op deze pepernoten is erg positiefquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:38 schreef rene90 het volgende:
Lijken net pepernoten, maar voor de prijs van zo'n 4 dollar is dat echt niks. Heb hier nog een setje AWEI es800m liggen, zal wel hetzelfde type zijn gok ik.
Merciquote:Op donderdag 29 oktober 2015 04:04 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze micro USB-kabel van Nillkin heeft een lengte van 120 centimeter en is door z'n platte ontwerp makkelijk mee te nemen en op te bergen. Verkrijgbaar in vier kleuren. Met couponcode 151829 krijg je 20% korting! Bekijk 'em hier!
ik heb weinig geluk gehad met Nilkin kabels (connectors snel kapot). heb nu 3 van deze in de pre sale gekocht. Nog goedkoper ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 04:04 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
Deze micro USB-kabel van Nillkin heeft een lengte van 120 centimeter en is door z'n platte ontwerp makkelijk mee te nemen en op te bergen. Verkrijgbaar in vier kleuren. Met couponcode 151829 krijg je 20% korting! Bekijk 'em hier!
Hier exact het zelfde, 2 nilkin kabels, na 2 maand allebij naar het gootjequote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:26 schreef eddepetfokt het volgende:
(connectors snel kapot). heb nu 3 van deze in de pre sale gekocht. Nog goedkoper ook.
Hij gaat op de lijst met coupon deals en dan ga ik kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:22 schreef Djoetma het volgende:
Hint: http://www.banggood.com/W(...)tphone-p-911696.html
Leuke korting zou leuk zijn....
Top!quote:Op maandag 2 november 2015 10:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hij gaat op de lijst met coupon deals en dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen
Ik neem aan dat er geen eu adapter bij zit? Misschien kun je er een tip/leuke deal voor een adapter bij doen?quote:Op woensdag 4 november 2015 06:49 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is 'ie dan! Voor deze Xiaomi beveiligingscamera heb ik al heel wat couponverzoeken gehad, dus hij kon niet uitblijven! 720p camera met 4x digitale zoom en night vision, gebruiksklaar binnen enkele minuten. De cameraopnames zijn op ieder moment live te bekijken met behulp van de app. Bij gebruik van couponcode XIAOYI20 nu met 20% korting! Bestellen kan hier.
Hoi, dat dacht ik aanvankelijk ook, aangezien er op de productpagina geen plug-keuze is. Maar de manager heeft mij uitgelegd dat er in het warehouse bij verzending een juiste plug in de verpakking wordt gestopt.quote:Op woensdag 4 november 2015 07:46 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er geen eu adapter bij zit? Misschien kun je er een tip/leuke deal voor een adapter bij doen?
Je komt met een hoop goede suggesties zo op de vroege morgen! Ik ga eens kijken of ik het één en ander van alle verschillende afdelingen bij elkaar kan brengenquote:Op woensdag 4 november 2015 07:25 schreef eddepetfokt het volgende:
Een leuke deal...
Als je deze koopt http://www.banggood.com/O(...)lphone-p-979107.html krijg je deze erbij [even stukje naar beneden scrollen] http://www.banggood.com/R(...)lphone-p-987201.html
http://imgur.com/CV8QD9o
Er zijn vast meer van dit soort 1+1 deals. Misschien leuk voor een apart 1+1 BG topic?
Is deze korting alleen vandaag geldig, of tot 5 december?quote:Op woensdag 4 november 2015 06:49 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is 'ie dan! Voor deze Xiaomi beveiligingscamera heb ik al heel wat couponverzoeken gehad, dus hij kon niet uitblijven! 720p camera met 4x digitale zoom en night vision, gebruiksklaar binnen enkele minuten. De cameraopnames zijn op ieder moment live te bekijken met behulp van de app. Bij gebruik van couponcode XIAOYI20 nu met 20% korting! Bestellen kan hier.
Alle kortingen in dit topic zijn geldig t/m 5 decemberquote:Op woensdag 4 november 2015 09:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Is deze korting alleen vandaag geldig, of tot 5 december?
Omdat jij de cape hebt wordt het je vergevenquote:Op woensdag 4 november 2015 09:52 schreef Bart het volgende:
Inderdaad, ik had niet goed gelezen. Ben weer eens met vijf dingen tegelijk bezig.
Wel vet, als ik weer terug ben in Nederland toch maar eens zoiets bestellen...quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 04:51 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
Met een snelheid tot 50 km/uur is dit geen speelgoed voor kleine kinderen! Deze WLtoys radiografisch bestuurbare auto heeft een lengte van bijna 25 centimeter, kan tot 100 meter afstand worden bestuurd en is geschikt voor zowel indoor-banen als buiten. Tot en met 5 december 13% korting via de website, en bij gebruik van couponcode e564fd nog eens 8% extra. Dat is dus 21% in totaal! Bekijk 'em hier!
Je maakt het ook niet makkelijkquote:Op woensdag 4 november 2015 06:49 schreef Banggood het volgende:
[ afbeelding ]
Geen dankquote:Op woensdag 4 november 2015 11:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wel vet, als ik weer terug ben in Nederland toch maar eens zoiets bestellen...
[..]
Je maakt het ook niet makkelijk!
Bedankt voor de deals
Toevallig ook nog eens zo'n laser engraver in de aanbieding (of in een latere actieronde?)*
*liever later
Ik dacht, ff kijken waar de prijs op komt maar ik krijg de melding: Coupon is only allowed to use in special countries.quote:
Hoi! Ik heb de code getest voordat ie online ging maar heb em naar aanleiding van je bericht nog eens getest. Bij mij werkt ie gewoon, zoals hieronder te zien:quote:Op vrijdag 6 november 2015 11:19 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Ik dacht, ff kijken waar de prijs op komt maar ik krijg de melding: Coupon is only allowed to use in special countries.
Terwijl ik ingelogd ben..
Nog steeds de melding:quote:Op zaterdag 7 november 2015 07:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi! Ik heb de code getest voordat ie online ging maar heb em naar aanleiding van je bericht nog eens getest. Bij mij werkt ie gewoon, zoals hieronder te zien:
[ afbeelding ]
Je ziet nu ook gelijk de korting die er nog op komt. Indien je het nog een wilt proberen en je landinstellingen staan op Nederland maar hij doet het nog steeds niet, stuur me dan ajb een screenshot, want dan is er iets heel vreemds aan de hand
Werkt bij mij ook niet. Gebruik geen VPN oid.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:56 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Nog steeds de melding:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heb ook andere computers/browsers geprobeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |