Als jij te simpel bent om emoties te begrijpen van zo'n moment voor een sportman dan heb ik medelijden met je.quote:
Deed die ook/.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:06 schreef Abdus18 het volgende:
Niko verneukt het zelf, kun je toch wel eventjes respect opbrengen om je teamgenoot te feliciteren, al is het maar een handje x)
Ok!quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij te simpel bent om emoties te begrijpen van zo'n moment voor een sportman dan heb ik medelijden met je.
Als je voetbalwedstrij in de laatste seconde verliest of zo, dan snap ik het. Of in de F1, i nde laatste ronde stuk gaat. Maar niet als je iets al het hele seizoen ziet aankomen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij te simpel bent om emoties te begrijpen van zo'n moment voor een sportman dan heb ik medelijden met je.
Rosberg blijft nog wel even bij Mercedes vrees ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:04 schreef KingRadler het volgende:
Max moet 2de rijder worden bij Mercedes en Sainz naar Ferrari
Het besef dat ie de nieuwe Barrichello is.....quote:
En vrijdag nog stijf laatste in p3 wat een wending dit weekendquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:06 schreef Benoves het volgende:
Max weer foutloos deze race.. Hij begint steeds meer indruk op mij te maken
Ja.quote:
Nee. Maar ik vind hem wel een topcoureur, één van de beste in de F1 op dit moment. Jij claimt dat zijn emoties vreemd zijn omdat hij het hele jaar een dominante auto heeft en al wint. Vergeet echter niet dat deze mannen hier al hun hele leven naar werken. Hamilton is nu pas definitief kampioen en is daarmee evenveel kampioen geworden als zijn grote held en voorbeeld, Ayrton Senna. Nu pas komen die emoties vrij. Vreemd hoe emoties werken, hè.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
krijg je een stijve plasser als je Hamilton ziet?
Hij zal nog wat foutjes maken in de toekomst dat doen een Hamilton en vettel zelfs nog. Maar als je hem ziet rijden zie je niet dat hij maar 18 is. Gewoon professioneel uitgereden de laatste ronden. Best of the rest, 4e plek gewkon top resultaat en meer dan dat ik durfde te hopen deze race. Had 8e/9e gegokt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:06 schreef Benoves het volgende:
Max weer foutloos deze race.. Hij begint steeds meer indruk op mij te maken
Ik had dat niet verwacht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:09 schreef franklop het volgende:
Max toch geweldig gedaan met zijn banden
Tis en blijft een duitserquote:
twitter:Ste_F1 twitterde op zondag 25-10-2015 om 22:03:29Hashtag #Awkward https://t.co/LvvbJ4fek1 reageer retweet
jawel joh, veel VSC en SC rondes gereden erop. Pak m beet maar 20 op volle snelheidquote:
een twitter bericht?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:10 schreef marcodej het volgende:
twitter:Ste_F1 twitterde op zondag 25-10-2015 om 22:03:29Hashtag #Awkward https://t.co/LvvbJ4fek1 reageer retweet
quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:10 schreef marcodej het volgende:
Imitatie Duitser....quote:
Zeker weten, een en ander zal nog wel gebeuren in de toekomst.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:09 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hij zal nog wat foutjes maken in de toekomst dat doen een Hamilton en vettel zelfs nog. Maar als je hem ziet rijden zie je niet dat hij maar 18 is. Gewoon professioneel uitgereden de laatste ronden. Best of the rest, 4e plek gewkon top resultaat en meer dan dat ik durfde te hopen deze race. Had 8e/9e gegokt.
Was er trouwens 2 weken terug echt schade aan de auto waardoor de banden vies snel eraan gingen? Heb dat even gemist.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:10 schreef lord_bono het volgende:
Zet Max een betere auto, en door z'n bandenmanagement zijn dat gegarandeerd podiumplekken.
hallo moet morgen ook nog werkenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef nils7 het volgende:
oh nabeschouwen hahah.... trek maar 3 uur uit dan
ik dacht de vloer behoorlijk beschadigd jaquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was er trouwens 2 weken terug echt schade aan de auto waardoor de banden vies snel eraan gingen? Heb dat even gemist.
zeker aan de cokequote:Op zondag 25 oktober 2015 22:10 schreef Eenskijken het volgende:
doe die zonnebril ff af, joh, malloot.
een Gewone maar de onofficiele Max Verstappen vlag was er ook.quote:
Hamilton is vanaf zijn rookie jaar al in een kampioensauto gezet, hij hoeft echt geen flikker te doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Nee. Maar ik vind hem wel een topcoureur, één van de beste in de F1 op dit moment. Jij claimt dat zijn emoties vreemd zijn omdat hij het hele jaar een dominante auto heeft en al wint. Vergeet echter niet dat deze mannen hier al hun hele leven naar werken. Hamilton is nu pas definitief kampioen en is daarmee evenveel kampioen geworden als zijn grote held en voorbeeld, Ayrton Senna. Nu pas komen die emoties vrij. Vreemd hoe emoties werken, hè.
Max is een groter talent dan Hamilton.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hamilton is vanaf zijn rookie jaar al in een kampioensauto gezet, hij hoeft echt geen flikker te doen.
Je moet het wel waarmaken. Kan ook niet iedereen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hamilton is vanaf zijn rookie jaar al in een kampioensauto gezet, hij hoeft echt geen flikker te doen.
Ook deze race weer in z'n schoot geworpen gekregen, 2 rondjes meer en Vettel had Rosberg voorbij geweest.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Lolquote:
Mwah.... zeker even goed, net zoals Vettel en Alonso.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Max is een groter talent dan Hamilton.
Lekkere race inderdaad, hoopte stiekem nog op een klein foutje bij Vettel/Rosberg zodat Verstappen het podium op kon, maar hij heeft zich hoe dan ook wederom weer bewezen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat. Een. Geweldige. Race.![]()
![]()
![]()
Heb echt de hele tijd genoten. Max, wederom geweldig. Hamilton verdiend en mooi wereldkampioen. Echt, super avond. Tevens, zielige Rosberg
Nooit meer!quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:13 schreef Fopje het volgende:
Sinds wanneer mag Kamphuys met Jos praten?
Prioriteiten in de VS liggen anders, NASCAR is het hoogste niveau en daar gaat véél geld in om.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom kunnen de Yanks eigenlijk geen F1-topper voortbrengen?
Iddquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:13 schreef Fopje het volgende:
Make it look like an accidentquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:13 schreef Zorro het volgende:
Teamorders en dan zo net doen of het een ongelukje was. Kan best. Wel stom dan, want als je het er niet mee eens bent kun je het ook laten zien dat het teamorders zijn.
Zie hier, vandaar dus mijn eerdere opmerking.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef MakkieR het volgende:
[..]
heeft 5000 euro betaaldquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:13 schreef Fopje het volgende:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Prioriteiten in de VS liggen anders, NASCAR is het hoogste niveau en daar gaat véél geld in om.
Potentiële circuit talenten rijden al op jonge leeftijd rond op ovals en worden daarvoor getraind/opgeleid.
is tog geen zak aan rondjes rijdenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Prioriteiten in de VS liggen anders, NASCAR is het hoogste niveau en daar gaat véél geld in om.
Potentiële circuit talenten rijden al op jonge leeftijd rond op ovals en worden daarvoor getraind/opgeleid.
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
is tog geen zak aan rondjes rijden
Jos had het vast niet door in z'n roesquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kamphuus maakt gebruik van het succes van Max.
Heeft z'n eigen charme. Is niet zo makkelijk als het lijkt. Montoya is het niet gelukt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Wat is F1 dan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:16 schreef nils7 het volgende:
[..]
Jos had het vast niet door in z'n roes
quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Eerste keer dit jaar dat hij een comeback heeft tegenover Lewis.
Ja, want het is alleen rondjes rijden, komt geen tactiek of positioneren bij kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Volgens mij is de uitdaging bij Nascar en Indy het aantal rondjes... das mentaal erg zwaar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Om te rijden is het wel leuk, maar er naar te kijken (de ovals) is net als schaatsen alleen dan de 100km editie ervan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij is de uitdaging bij Nascar en Indy het aantal rondjes... das mentaal erg zwaar.
Niet echt een moeilijke voorspellingquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef nils7 het volgende:
En ikke roepen vanaf het begin dat Lewis WK zou worden
nee, 25 sc's in een race, das pas kutquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij is de uitdaging bij Nascar en Indy het aantal rondjes... das mentaal erg zwaar.
En positie kiezen... zorgen dat je die laatste 20 ronden in de top 10 zit met goede banden en met een goede drafting partner/trein.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En naar links sturen is zoveel moeilijker, spannender, spectaculairder enz. dan naar rechts?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
daar moet je af en toe nog een keer naar rechts sturen.
Ze houden niet van bochten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:12 schreef Intellectueel het volgende:
Waarom kunnen de Yanks eigenlijk geen F1-topper voortbrengen?
Ze hebben meer WK's voortgebracht dan wij!quote:
Dan krijg je dat zoals bij McLaren, dat willen ze niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
Ik zou graag Max in hetzelfde team als Lewis zien rijden. Ik denk dat Lewis dan helemaal gek wordt en uiteindelijk in huilen uitbarst.
WK's ?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze hebben meer WK's voortgebracht dan wij!
Wereldkampioenen...quote:
Denk dat het redelijk gelijkop zou gaan. Zoiets als Alonso/Hamilton in 2007 wellicht. Vergeet niet dat Hamilton voor de F1 ook al een enorm talent heeft en qua ervaring in de sport een groot voordeel heeft. Verstappen toont echter bij Toro Rosso wel aan dat hij kan racen, consistent kan zijn en snel is. Het zou me dus niks verbazen als hij op termijn inderdaad bij Ferrari/Mercedes/Red Bull naast een topper komt te rijden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:20 schreef Izzy73 het volgende:
Ik zou graag Max in hetzelfde team als Lewis zien rijden. Ik denk dat Lewis dan helemaal gek wordt en uiteindelijk in huilen uitbarst.
hoeveel punten krijgt hij vandaag?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Probleem met Max is dat hij een absolute nummer 1 rijder is ook bij top teams haha. Hij rijdt Sainz helemaal aan gort qua punten aantal dit seizoen![]()
Hoogtepunt van de avond, eerst dat gemekker van Kimi, daarna Kimi die erlangs staat, en in die boarding staat te porren.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:22 schreef tralalala het volgende:
Maar Kimi haat Max nu dus ook, iemand het haat-Max-lijstje?
12quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:23 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hoeveel punten krijgt hij vandaag?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:22 schreef tralalala het volgende:
Maar Kimi haat Max nu dus ook, iemand het haat-Max-lijstje?
Ik moest ook wel lachen ja. Was eerst bang dat hij Max eraf had gereden zoals hij had aangekondigd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de avond, eerst dat gemekker van Kimi, daarna Kimi die erlangs staat, en in die boarding staat te porren.
Dat ze er 300.000.000 meer inwoners hebben maakt daarbij niets uit nee.....quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:20 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze hebben meer WK's voortgebracht dan wij!
Red Bull als ze er in 2017 nog bij zijn. Anders Mercedes/Ferrari wel als RB/TR eruit stappen en er drie auto's per team komen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:25 schreef alwaysonhold het volgende:
''Give this boy a championship winning car real soon please" Aldus Brundle![]()
![]()
Wie gaat dit doen?
Volgens mij is er niks mis met de STR auto, tis voornamelijk de PU die redelijk underpowered is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:25 schreef alwaysonhold het volgende:
''Give this boy a championship winning car real soon please" Aldus Brundle![]()
![]()
Wie gaat dit doen?
Misschien gaat het gelijk op, maar ik acht de kans groot dat Max beter zou zijn. Bandenkeuze, regenraces, etc. Max has it all (so far).quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:22 schreef Rodawa het volgende:
Denk dat het redelijk gelijkop zou gaan. Zoiets als Alonso/Hamilton in 2007 wellicht. Vergeet niet dat Hamilton voor de F1 ook al een enorm talent heeft en qua ervaring in de sport een groot voordeel heeft. Verstappen toont echter bij Toro Rosso wel aan dat hij kan racen, consistent kan zijn en snel is. Het zou me dus niks verbazen als hij op termijn inderdaad bij Ferrari/Mercedes/Red Bull naast een topper komt te rijden.
Was vlak na de pitstops, en ik dacht al gezien te hebben dat er wat afstand tussen Kimi en Max zat, maar ik moest er ook aan denken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:24 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ik moest ook wel lachen ja. Was eerst bang dat hij Max eraf had gereden zoals hij had aangekondigd.
Met een Mercedes motor zou STR echt een stuk sneller, dus beter zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks mis met de STR auto, tis voornamelijk de PU die redelijk underpowered is.
ja die krijgen ze dus niet...quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:27 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met een Mercedes motor zou STR echt een stuk sneller, dus beter zijn.
Tis net een Willams, maar dan zonder motor. Dus op rechte circuits zijn ze snel, op iets met snelle bochten zijn ze nergens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:26 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks mis met de STR auto, tis voornamelijk de PU die redelijk underpowered is.
Hamilton heeft ook geweldige regenraces gehad. Max natuurlijk ook, maar in bijvoorbeeld Silverstone ging het wel fout voor hem. Geeft verder niks, hij is nog steeds een rookie, maar ik denk oprecht dat het elkaar niet veel zal ontlopen. Maar dat is giswerk natuurlijk. Wie weet komen we er de komende jaren achter hoe het in de praktijk is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Misschien gaat het gelijk op, maar ik acht de kans groot dat Max beter zou zijn. Bandenkeuze, regenraces, etc. Max has it all (so far).
Spijtig genoeg niet nee. Ben benieuwd wat er met RB gaat gebeuren. Anders staan er echt wel teams in de rij voor hem.quote:
Ik hoopte zo op pech in de top3, precies hoe Jos op het podium kwam.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:28 schreef franklop het volgende:
Jos werd tenminste wel 2x 3e in zijn eerste seizoen en niet 2x 4e
andersom juistquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Tis net een Willams, maar dan zonder motor. Dus op rechte circuits zijn ze snel, op iets met snelle bochten zijn ze nergens.
Geen nootjes?quote:
Welke race heb jij lopen kijken??? Volgens mij was Max op dit circuit ziek snel in de bochten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:28 schreef Fer het volgende:
[..]
Tis net een Willams, maar dan zonder motor. Dus op rechte circuits zijn ze snel, op iets met snelle bochten zijn ze nergens.
1 keer echt 3e en 1 keer gekregen 3e plaats.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:28 schreef franklop het volgende:
Jos werd tenminste wel 2x 3e in zijn eerste seizoen en niet 2x 4e
heb ik ook gelezen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:30 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Welke race heb jij lopen kijken??? Volgens mij was Max op dit circuit ziek snel in de bochten.
ik las trouwens gisteren dat McLaren een Honda motor aan RBR/STR ook blokkeert :/
quote:
sowieso nog geen coureur gezien daarquote:
koffie is bier voor homo'squote:
Dit. Als ik ferrari was zou ik een ruil voorstellen: Kimi plus 2016 specmotor voor Max.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de avond, eerst dat gemekker van Kimi, daarna Kimi die erlangs staat, en in die boarding staat te porren.
Suzi Perry?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:28 schreef tralalala het volgende:
Ik mis BBC nu weldie geven echt ziek veel aandacht aan Max, vooral die MILF.
op hoeveel (straf)punten staat die inmiddels?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:32 schreef Ferry_76 het volgende:
Sainz nu dus drie races op rij een fout in de pitstraat.
ok ga ik ff in dat ene topic streams opzoekenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
sowieso nog geen coureur gezien daar
^ Dit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:32 schreef Izzy73 het volgende:
Er zouden straffen uitgedeeld moeten worden aan teams die motordeals met RBR en STR blokkeren.
Volgend jaar komt er toch een Ferrari motor in? ik kan niet wachtenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:27 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met een Mercedes motor zou STR echt een stuk sneller, dus beter zijn.
Volgens was Honda alleen voor RBR de bedoeling. STR met Ferrari.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:33 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
^ Dit.
De Honda motor is een best goede optie voor RBR/STR volgend jaar.
Ferrari 2015 motor... niemand weet hoe die zich houdt tov 2016 motoren, daarom denk ik dat de Honda 2016 motor een betere optie is... maar McLaren is vervelend bezig.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgend jaar komt er toch een Ferrari motor in? ik kan niet wachten
Ron Dennis, volgens mij een akelig moeilijke manquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Volgens was Honda alleen voor RBR de bedoeling. STR met Ferrari.
Maar goed, Ron Dennis houdt die deal toch tegen.
McLaren heeft een contract met Honda. Iets over exclusiviteit ofzo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ferrari 2015 motor... niemand weet hoe die zich houdt tov 2016 motoren, daarom denk ik dat de Honda 2016 motor een betere optie is... maar McLaren is vervelend bezig.
Ha gaaaaaaaaaaaaaayquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:34 schreef potjecreme het volgende:
Nu snel herhaling hhb kijken. Ook spannend!
Nee, Honda MAG leveren aan andere teams, Ron Dennis heeft alleen veto over welke teams... en hij wilt niet dat Honda aan RBR levert.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
McLaren heeft een contract met Honda. Iets over exclusiviteit ofzo.
maar dat is dan wel weer tegen de F1-regels in, want Honda had eigenlijk aan 3 teams moeten leveren komend seizoen..quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
McLaren heeft een contract met Honda. Iets over exclusiviteit ofzo.
Hele bericht: http://www.gpupdate.net/n(...)red-bull-honda-deal/quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:36 schreef franklop het volgende:
[..]
maar dat is dan wel weer tegen de F1-regels in, want Honda had eigenlijk aan 3 teams moeten leveren komend seizoen..
10 tegen 1 dat als Max niet bij STR had gereden dat dit soort uitspraken hier niet hadden gestaan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:32 schreef Izzy73 het volgende:
Er zouden straffen uitgedeeld moeten worden aan teams die motordeals met RBR en STR blokkeren.
Ik neem aan dat Ferrari STR niet als een soort tweedehandsje gaat behandelen gezien STR ook Italiaans is, die lui hebben hun trots.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ferrari 2015 motor... niemand weet hoe die zich houdt tov 2016 motoren, daarom denk ik dat de Honda 2016 motor een betere optie is... maar McLaren is vervelend bezig.
zo kan elk team zeggen, dan heeft straks alleen Manor een keuze uit elke motor-leverancierquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hele bericht: http://www.gpupdate.net/n(...)red-bull-honda-deal/
Dus Honda wilt wel, maar mag niet aan RBR/STR leveren van McLaren door een of andere veto...
ik denk dat het jammer genoeg 2015-motoren worden, maar Max verdient beter dan datquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Ferrari STR niet als een soort tweedehandsje gaat behandelen gezien STR ook Italiaans is, die lui hebben hun trots.
Ben een vrouw en hardcore HAM fan. Straks weer veel hartjes uitdelen op zijn instagram.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:35 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ha gaaaaaaaaaaaaaay
Jij bent zeker ook fan van Rosberg?
Zouden wij ook moeten hebben. Vooral aan onze grens. Maargoed, dat is een andere discussie en heeft niets met sport te makenquote:
Manor krijgt toch al een Mercedes PU? XDquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:38 schreef franklop het volgende:
[..]
zo kan elk team zeggen, dan heeft straks alleen Manor een keuze uit elke motor-leverancier
Ik zie de persco op de stram van sky?????quote:
Beetje jammer dat veel mensen de emotie van zo'n moment niet begrijpen, dat Rosberg zich realiseert dat hij niet wereldkampioen is geworden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:36 schreef Geralt het volgende:
Zo. Ik zit weer achter mn pc, dat werkt beter dan die kutmobiel.
Prachtig om te zien hoe gefrustreerd Rosberg die pet terug flikkerde
Ik hou daar wel van. Emotie
Mooi toch om te zien dat hij oprecht baalt. Van zichzelf. En van de situatie. Ik had die pet ook keihard teruggetieft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Rosberg vind ik zo zonde. Buiten racen volgens mij een toffe vent, wat ik zo meekrijg in de laid back interviews, maar zodra hij die overal aan heeft is't een kleuter
Ik zit in de reclamequote:Op zondag 25 oktober 2015 22:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik zie de persco op de stram van sky?????
Wat dan? Dat is toch gewoon prachtig om te zien????quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje jammer dat veel mensen de emotie van zo'n moment niet begrijpen, dat Rosberg zich realiseert dat hij niet wereldkampioen is geworden.
Max going on to amaze people zei de commentator op Sky 2 minuten geleden.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
ja klopt, die hebben daar natuurlijk geen moeite meequote:Op zondag 25 oktober 2015 22:39 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Manor krijgt toch al een Mercedes PU? XD
Net daarvoor.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bron van het laatste?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net daarvoor.![]()
Ook het gerucht dat Toto Wolff en Niki Lauda een etentje hebben gehad met Max, Jos en de manager.
Volgens mij was Rosberg ook wel pissed van de actie die Hamilton deed bij de start waar hij hem eraf drukte.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooi toch om te zien dat hij oprecht baalt. Van zichzelf. En van de situatie. Ik had die pet ook keihard teruggetieft.
Obviously thats not ok of wat zei hij alweer.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Rosberg die eindelijk eens zijn muil opentrekt tijdens een persco over Lewis
Dat was een kopje koffiequote:Op zondag 25 oktober 2015 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is al een paar weken oud toch, door Max zelfs bevetigd in RTL Late Night laatst.
True idd.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Is al een paar weken oud toch, door Max zelfs bevetigd in RTL Late Night laatst.
Punt met Rosberg is dat hij er een keer voor moet zorgen dat híj degene is die dat soort slimmigheid en agressiviteit heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Volgens mij was Rosberg ook wel pissed van de actie die Hamilton deed bij de start waar hij hem eraf drukte.
waarbij "again" toch wel benadrukt werd.....quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Obviously thats not ok of wat zei hij alweer.
Terecht. Lewis beukte hem daar wel van de baan af.
QFT. Machtig mooie prestatie van onze Maxquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:45 schreef MakkieR het volgende:
Maar hey een Fucking vierde plaats wat een lekker race weekend
reken maar dat de topteams hem in het vizier heeftquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
QFT. Machtig mooie prestatie van onze Max
Jep. Het verschil tussen wereldkampioenen en geen wereldkampioenen imo.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
waarbij "again" toch wel benadrukt werd.....
Hadden ze al lang en breed. Na deze race alleen nog maar meerquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:46 schreef MakkieR het volgende:
[..]
reken maar dat de topteams hem in het vizier heeft
helemaal met de kennis waar Max vrijdag nog stond na p3quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
QFT. Machtig mooie prestatie van onze Max
Wat als Toto nu zegt: je mag plaats nemen in die Merc en Lewis gaat lekker plaatjes recorden in LA.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hadden ze al lang en breed. Na deze race alleen nog maar meer
Afdwingen dat Mercedes plaats maakt bij Williams/Force India voor één jaar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat als Toto nu zegt: je mag plaats nemen in die Merc en Lewis gaat lekker plaatjes recorden in LA.
Maar hij verliest dan wel zn contract met RB en mag misschien dan volgend jaar wel rijden in die Manor.... Doen of niet?
Toen hij dat deed begon heel het team te janken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Punt met Rosberg is dat hij er een keer voor moet zorgen dat híj degene is die dat soort slimmigheid en agressiviteit heeft.
Je bedoelt max? Ik weet zeker dat vader Jos de juiste beslissingen maakt voor zoon Max.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat als Toto nu zegt: je mag plaats nemen in die Merc en Lewis gaat lekker plaatjes recorden in LA.
Maar hij verliest dan wel zn contract met RB en mag misschien dan volgend jaar wel rijden in die Manor.... Doen of niet?
Hij heeft iig wel geleerd van zijn eigen verledenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:51 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je bedoelt max? Ik weet zeker dat vader Jos de juiste beslissingen maakt voor zoon Max.
Wie mag volgend jaar dan rijden in de Manor? Max of Lewis? Indien Max natuurlijk niet doen. Waarom zou je een paar races in de Merc willen doen en daar je contract met RB voor willen verscheuren?!quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:48 schreef nils7 het volgende:
[..]
Max uiteraardquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wie mag volgend jaar dan rijden in de Manor? Max of Lewis? Indien Max natuurlijk niet doen. Waarom zou je een paar races in de Merc willen doen en daar je contract met RB voor willen verscheuren?!
ik zat ook even te kijken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:54 schreef Geralt het volgende:
Verbinding mislukt: Too many connections
Goed om te zien. Dat is lang geleden dat die site niet te bereiken was![]()
![]()
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Max snel zijn nest zal verlaten. Laat hem eerst maar ervaring op doen. de eerste twee jaar hoeft hij echt nog niet mee te dingen om het kampioenschap. Dat was geloof ik ook de weg dat was uitgestippeld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wie mag volgend jaar dan rijden in de Manor? Max of Lewis? Indien Max natuurlijk niet doen. Waarom zou je een paar races in de Merc willen doen en daar je contract met RB voor willen verscheuren?!
Zou jij buiten gaan staan met dat weer?quote:
Het is voor het eerst in drie dagen echt droog en gisteren stond het ook gewoon buiten nutteloos te wezen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:57 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zou jij buiten gaan staan met dat weer?
Aldus Lewis op Sky.quote:I just wanna dance, but I can't
Onzin. Als Max naar een top team kan, moet hij dat gewoon doen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Max snel zijn nest zal verlaten. Laat hem eerst maar leren ervaring op doen. de eerste twee jaar hoeft hij echt nog niet mee te dingen om het kampioenschap. Dat was geloof ik ook de weg dat was uitgestippeld.
Geweldig dat Max 85% van de punten van dit seizoen heeft en de best scorende TR-coureur ooit is (uit mijn hoofd)quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef Ferry_76 het volgende:
Geweldig dat STR nu al even veel punten heeft als in de vorige twee seizoenen bij elkaar.
t'is een halve hequote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Aldus Lewis op Sky.
WTF!? Een neger die niet kan dansen!?
Dat heb ik nog nooit gezien. Alle negers kunnen dansen toch?!![]()
Beter dan Vettel???quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geweldig dat Max 85% van de punten van dit seizoen heeft en de best scorende TR-coureur ooit is (uit mijn hoofd)
Beat your ninja
Je kunt ook te snel accelereren met te veel druk op je prestaties.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Onzin. Als Max naar een top team kan, moet hij dat gewoon doen.
Hoogste aantal was 41 tot aan dit seizoen, met 2 coureurs. Max heeft er nu al 45.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:59 schreef Nattekat het volgende:
Geweldig dat Max 85% van de punten van dit seizoen heeft en de best scorende TR-coureur ooit is (uit mijn hoofd)
Zeker, maar dat was de vraag niet. De vraag was Lewis uitstappen per direct en Max de laatste races van het jaar in de Merc doen en dan contract met RB verscheuren en volgend jaar in de Manor stappen. Doen of niet?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:58 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Onzin. Als Max naar een top team kan, moet hij dat gewoon doen.
Tja, Vettel had ooit 35 van de 39 punten bij elkaar gereden. Na vandaag heeft Max hem dus overtroffenquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:00 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hoogste aantal was 41 tot aan dit seizoen, met 2 coureurs. Max heeft er nu al 45.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, Vettel had ooit 35 van de 39 punten bij elkaar gereden. Na vandaag heeft Max hem dus overtroffen
Ik wil (gezien de reputaite die negers hebben) zijn blanke helft niet zien dan, want wat ik op TV zie is gewoon een hele neger, dus dat blanke ding zouden alle FOK!kers zich voor schamen met hun luttele 30cmquote:
mee eens wel, denk ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je kunt ook te snel accelereren met te veel druk op je prestaties.
toen kreeg je toch nog 10 punten bij winst? Enigzins vertekend wel, want hij was 1e, 4e en paar keer vijfde dat seizoenquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tja, Vettel had ooit 35 van de 39 punten bij elkaar gereden. Na vandaag heeft Max hem dus overtroffen
ik ik ik was daquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker, maar dat was de vraag niet. De vraag was Lewis uitstappen per direct en Max de laatste races van het jaar in de Merc doen en dan contract met RB verscheuren en volgend jaar in de Manor stappen. Doen of niet?
Dat was de vraag die iemand stelde. En dat moet Max niet doen.
Mocht hij een aanbieding krijgen van Ferrari, Mercedes (of Red Bull) dan moet hij die kans uiteraard grijpen en dat zal hij ook wel doen.
Maar ik denk dat het realistischer is dat hij zijn contract gewoon respecteert. En dat is ook wat waard
Nee natuurlijk niet, maar iemand nils7 vroeg wat en daar antwoordde ik op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:02 schreef twiFight het volgende:
Wat een cowboy reacties weer, zeg. Loopbanen worden niet uitgestippeld in de waan van de uitslag van 1 race.
idd. wat ook wat waard is dat je als coureur je team terug betaald aan wedstrijdpunten. andere teams kijken ook naar de betrouwbaarheid van een coureur waarin je investeert.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zeker, maar dat was de vraag niet. De vraag was Lewis uitstappen per direct en Max de laatste races van het jaar in de Merc doen en dan contract met RB verscheuren en volgend jaar in de Manor stappen. Doen of niet?
Dat was de vraag die iemand stelde. En dat moet Max niet doen.
Mocht hij een aanbieding krijgen van Ferrari, Mercedes (of Red Bull) dan moet hij die kans uiteraard grijpen en dat zal hij ook wel doen.
Maar ik denk dat het realistischer is dat hij zijn contract gewoon respecteert. En dat is ook wat waard
domme reactiequote:Op zondag 25 oktober 2015 23:00 schreef Meike26 het volgende:
Scenario.. Rosberg word eind dit seizoen ontslagen vanwege het niet nakomen van sponsor/promotie overeenkomst van zijn team, brengt het team imago schade en toont zich een slecht onsportief verliezer, iets waar Mercedes zich niet wil mee identificeren... En ook in DTM is er geen plaats voor je KNEUS![]()
Ok, omgerekend had Vettel dat seizoen 91 punten. Maar absoluut is Max er overeenquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:03 schreef franklop het volgende:
[..]
toen kreeg je toch nog 10 punten bij winst? Enigzins vertekend wel, want hij was 1e, 4e en paar keer vijfde dat seizoen
en een verontschuldiging van sky hahaquote:Op zondag 25 oktober 2015 23:06 schreef Geralt het volgende:
I have balls, but I dont have a crystal one.
Vettel![]()
!!!!
Die staat standaard al klaar als ze Vettel interviewen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 23:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
en een verontschuldiging van sky haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |