Gelul, je lag nooit in mijn bedquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Ik lag half FOK! te krikken terwijl jij nog met je barbies speelde
heb je snel gedaan dan.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Ik lag half FOK! te krikken terwijl jij nog met je barbies speelde
Bij jou in bedquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelul, je lag nooit in mijn bed![]()
Of deed je alleen oldies?
In vergelijking met onze agenten hier? Moet je dat serieus vragen?quote:
quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je dit al post is al überslecht
Nog zat ruimte, kom er maar bijquote:
Jij gaat werken voor ons pensioenquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:59 schreef FrauMilena het volgende:
Maar als ik jullie leeftijd ben straks, zijn jullie al verschrompeld.
In vergelijk met de agenten hier is, met alle respect, een marshmellow nog keihard.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In vergelijking met onze agenten hier? Moet je dat serieus vragen?
Vuigerd.quote:
Heb jij msxje wel in bed gehad dan?quote:
Ja en nou is iedereen bezet en valt er weinig wat te batsenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Blijkbaar mis ik iets en lag de halve SC hier elkaar te batsen
als ze je pakken met weed roken ze dat eerst zelf op om je vervolgens af te leveren bij de mafia. krijgen ze een mooi zakcentje voor van ome pablo y carnales.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
In vergelijking met onze agenten hier? Moet je dat serieus vragen?
Nee hoor, nu wordt er eerder steen en been geklaagd dat het niet gebeurt door bepaalde usersquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Blijkbaar mis ik iets en lag de halve SC hier elkaar te batsen
Wat zijn we toch volwassen gewordenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en nou is iedereen bezet en valt er weinig wat te batsen
Dat is waar.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In vergelijk met de agenten hier is, met alle respect, een marshmellow nog keihard.
[..]
Vuigerd.
if only. was ze nu niet met air geweest natuurlijk.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb jij msxje wel in bed gehad dan?
ik niet hoorquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat zijn we toch volwassen geworden
Ik nietquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg open relaties hier.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb vele FOK!liefdes.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:03 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Ben je van je andere fok-liefde afgestapt?
Je vergeet het stukje van de 50 dollar tussen je paspoortquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:03 schreef perro. het volgende:
[..]
als ze je pakken met weed roken ze dat eerst zelf op om je vervolgens af te leveren bij de mafia. krijgen ze een mooi zakcentje voor van ome pablo y carnales.
Ik ookquote:
Jij god tussen de dekensquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:04 schreef perro. het volgende:
[..]
if only. was ze nu niet met air geweest natuurlijk.
Pics?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:04 schreef bamibij het volgende:
ik heb gewoon een heel mooie schoonmoeder Thijs
High fivequote:
Nee, jij nietquote:
Wie weetquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:04 schreef perro. het volgende:
[..]
if only. was ze nu niet met air geweest natuurlijk.
geld is op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:05 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je vergeet het stukje van de 50 dollar tussen je paspoort
Zou jou neuken in 2005.quote:
Je voelt je buitengesloten he?quote:
Je bent vrij om te gaan hoor als je denkt dat je met hem beter af bent.quote:
Denken dat hij nog geen foksters gedaan heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je voelt je buitengesloten he?
* Belsezar Geeft een blue label
Sla je mij nou gewoon over?quote:
Jumping to conclusions much?quote:Op zondag 25 oktober 2015 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent vrij om te gaan hoor als je denkt dat je met hem beter af bent.
Denken dat ik hosti niet kenquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:08 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Denken dat hij nog geen foksters gedaan heeft.
Ben ik weer es niet genoegquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sla je mij nou gewoon over?
En ik heb nog wel die briljante bijnaam van je
Ik heb herpesquote:Op zondag 25 oktober 2015 22:08 schreef bamibij het volgende:
[..]
stel dat d'r eentje herpes had voordat ze iedereen begon te neukensoort lokale epidemie dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |