Precies. Boobs willen we.quote:
wheheh noobquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:47 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]Ten eerste is het N00bs of newbie. noob is het grootste gedrocht van de n00b termen
Wensen dat iemand zich de tering in rijdt, dat is bullshitquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:46 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Dikke vrouwen die een legging dragen als broek, dat is pas bullshit.
Sowieso een legging al broek dragen is not done als je het mij vraagt. Dan moet je er sowieso een lange top op dragen, dik of niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:46 schreef mijnnickname het volgende:
[..]
Dikke vrouwen die een legging dragen als broek, dat is pas bullshit.
Dat woordje mogen jij en ik niet gebruiken.quote:
nounouquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wensen dat iemand zich de tering in rijdt, dat is bullshit
Gewoon een glijertje, overstuurtje dit datquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja want ik bedoel het ook precies zoals het daar staat.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ok danquote:Op zondag 25 oktober 2015 21:48 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, daarvoor wel veel gelurkt maar echt actief sinds een jaar of tien.
Genoeg.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een man van 50, wat weet jij nou
Ook met een lange top ziet het er niet uit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sowieso een legging al broek dragen is not done als je het mij vraagt. Dan moet je er sowieso een lange top op dragen, dik of niet.
Met een oversized trui of een tuniek vind ik een legging/panty mooier dan een broek. Maar dan moeten echt je billen ruim bedekt zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook met een lange top ziet het er niet uit.
Ik EIS taartquote:
Nice!quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:50 schreef Fripsel het volgende:
Ik wil even blij doen![]()
![]()
Duurt nog 3 maandjes, maar ik krijg van mijn ouders een elektrische fiets voor m'n verjaardag![]()
![]()
Tof.quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:50 schreef Fripsel het volgende:
![]()
Duurt nog 3 maandjes, maar ik krijg van mijn ouders een elektrische fiets voor m'n verjaardag![]()
![]()
Je gaat dan met pensioen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 21:50 schreef Fripsel het volgende:
![]()
![]()
Geen ruzie maken kindjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |