http://www.heelhollandbakt.nl/home/quote:Kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ komt naar Nederland!
De Nederlandse versie van de Britse kijkcijferhit ‘The Great British Bake Off’ is vanaf juni te zien bij MAX.
In Heel Holland Bakt gaan we op zoek naar Nederlands meest getalenteerde thuisbakker. Gedurende acht weken nemen tien gepassioneerde amateurbakkers het tegen elkaar op met als uiteindelijk doel; Wie wordt de beste thuisbakker van Nederland?
Onder toeziend oog van de professionele jury worden de bakfanaten getest op alle disciplines binnen de bakkerswereld; van verjaardagstaart tot tarte tartin en van brood tot beignets.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:43 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ze serieus nog nooit gezien zelfs
macaronesquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
wel verdomme, ik haak nu pas in. Wat heb ik gemist?
Farida heeft zwaar gefaald bij eerste opdracht met macaronsquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Een erg slecht uitgevoerde 1e opdrachtquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Same here, misschien populair in een bepaald gebied? Banketbakker hier heeft ze niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:43 schreef computergirl het volgende:
Ik heb ze geen deeg zien maken, het eerste shot begon al met iemand met deeg in zijn handen. Ze hebben ook maar vijf kwartier.quote:
Haar macarons waren wel goed. Die van Martine waren anders en dat pikt Robert niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
Farida heeft zwaar gefaald bij eerste opdracht met macarons
quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:43 schreef computergirl het volgende:
Vertelquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:46 schreef Badr_Harry het volgende:
Je zou maar met Martine getrouwd zijn
Ze heeft gewoon moeite met het tempo.quote:
je bent zo slecht als je laatste baksel... en dat was hij bij het vouwen van de chocolade.......quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:48 schreef Joosie200 het volgende:
Waarom moest Michael weg en niet Farida? Er zit zo'n verschil tussen haar doen in de halve en de hele finale
en met timing en met volgorde en met groots denken.quote:
Klopt, maar je moet ook kunnen vouwen en dat kon Michiel niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:50 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Dus faalt ze. In de finale moet je dit gewoon kunnen, klaar.
Welneeeeee, ze is zooooo saai! Echt een huismoeke.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Winnares is voor mij ook Martine, elke week blijft ze redelijk constant en wint vaak
Ik las vrouwen ipv vouwenquote:Op zondag 25 oktober 2015 20:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet ook kunnen vouwen en dat kon Michiel niet.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zondag 25 oktober 2015 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Winnares is voor mij ook Martine, elke week blijft ze redelijk constant en wint vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |