Niet heel goed, ook niet heel slecht.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Siyara het volgende:
Ik kan niet kijken ivm vakantie. Goede pot?
genietenquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef Siyara het volgende:
Ik kan niet kijken ivm vakantie. Goede pot?
Deze was 100% terecht dus vind het een beetje stemmingmakerij om nu die discussie te starten.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
we krijgen de pingels makkelijk dit seizoen. geen klagen overigens, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat scheidsrechters ze in de kuip wat makkelijker op de stip leggen dan elders.
Inderdaadquote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Deze was 100% terecht dus vind het een beetje stemmingmakerij om nu die discussie te starten.
Slaat helemaal nergens op.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef F.M.D. het volgende:
we krijgen de pingels makkelijk dit seizoen. geen klagen overigens, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat scheidsrechters ze in de kuip wat makkelijker op de stip leggen dan elders.
Een verdediger voor een verdediger wisselen zo laat in de wedstrijd vind ik nooit zo verstandig. Je merkt dat de organisatie nu enigszins weg is.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
Verdedigend staat het wel weer erg matig
Erg kwetsbaar in de omschakeling.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef Grifte het volgende:
Verdedigend staat het wel weer erg matig
Klopt, maar Nieuwkoop kan nog niet 90 minuten spelen denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een verdediger voor een verdediger wisselen zo laat in de wedstrijd vind ik nooit zo verstandig. Je merkt dat de organisatie nu enigszins weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |