abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157090791
Terecht, zolang het christelijk geloof ook eigen zendtijd krijgt.
pi_157090800
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:02 schreef joshi-hiroshi het volgende:

[..]

Ja!

Heb al vele frustrerende discussie gehad met ''It's Adam and Eve, not Adam and Steve'' mensen. Ik poep op die lui. Hoe minder er van bestaan hoe beter. Het liefst zag ik ze allemaal spontaan oplossen als suiker in de regen.

En hoe kom jij erbij dat een moslim niet per definitie tegen homoseksualiteit is? Is dat je eigen invulling aan het geheel of heb je het ze gevraagd. Ik wel namelijk, en zelfs mensen waarvan ik het niet verwachtte bleken er afkeurend tegenover te staan met de meest loze argumentatie.
Over niet accepteren van homoseksualiteit gesproken: er zijn moslims die mij niet accepteren omdat ik niet Allah geloof. En dat zal mij een hele grrote worst zijn.

Ik denk eerder dat jij zelf moeite hebt met je eigen homoseksualiteit.
Je reacties zijn verschrikkelijk. Je schreeuwt en je blert. Waardoor anderen je gaan haten.
Je bent homo, so what????
Als anderen daar moeite mee hebben dan is dat hun probleem.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_157090809
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:02 schreef MextersAilene het volgende:

[..]

Dank je wel!

Mooi om te merken dat jij zelfrespect dus kennelijk associeert met kledij.

Een vrouw die zich bedekt is niet goed, een vrouw die zich te bloot kleedt ook niet. Wat vind jij dan wel acceptabel?
Een vrouw die zich bloot kleed is prima.

Jouw argumentatie verraad dat je geen zelfrespect hebt. Je doet dit voor je man en zijn zogenaamde eer. Hoe nederig en kruiperig kun je zijn. Pakt jouw man zich ook voor jou in? Nee dus! Het is allemaal eenrichtingsverkeer. Jij plaats je onder je man met het gedrag dat je vertoont.

Als je niet eens respect voor jezelf kunt opbrengen, waarom verwacht je dan van mij dat ik respect voor jou heb? Komop zeg!
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:06:35 #104
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157090810
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:50 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

awh, en een turkse pizza mogen ze wel verkopen?

hyp0criet
quote:
6s.gif Op zondag 25 oktober 2015 17:51 schreef deadprez het volgende:

[..]

It seems like the Rag-heads and Paki's are worrying your Dad
But your dad's favourite food is curry and kebab

Met alle respect ik heb een keer friet gegeten bij een turk, pizza bij de Griek eet ik wel vaker. Overigens is dit topic ook maar slechts een topic omdat ik weet dat ze goed lopen en het goed op mijn cv staat als je topics maakt die goed lopen. Dan kan ik me ook wat meer kut topics permitteren.
Liefde voor God
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:06:54 #105
395200 deadprez
One more rail
pi_157090819
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

[..]

Met alle respect ik heb een keer friet gegeten bij een turk, pizza bij de Griek eet ik wel vaker. Overigens is dit topic ook maar slechts een topic omdat ik weet dat ze goed lopen en het goed op mijn cv staat als je topics maakt die goed lopen. Dan kan ik me ook wat meer kut topics permitteren.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157090860
Ja inderdaad.
pi_157090873
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:04 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ik heb het "ze" niet gevraagd nee, maar ik ken genoeg individuele moslims die geen moeite hebben met homoseksualiteit.
Je hebt niet naar hun ideeën gevraagd maar weet wel precies wat ze denken. Juist ja. En dit moet ik serieus nemen? :')
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:08:32 #108
395200 deadprez
One more rail
pi_157090882
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:08 schreef joshi-hiroshi het volgende:

[..]

Je hebt niet naar hun ideeën gevraagd maar weet wel precies wat ze denken. Juist ja. En dit moet ik serieus nemen? :')
Misschien moet je mijn post nog een keer lezen.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_157090908
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef smeerpijp. het volgende:
Terecht, zolang het christelijk geloof ook eigen zendtijd krijgt.
Maar wel gereformeerd. :7
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:11:15 #110
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157090933
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef joshi-hiroshi het volgende:

[..]

Jouw argumentatie verraad dat je geen zelfrespect hebt. Je doet dit voor je man en zijn zogenaamde eer. Hoe nederig en kruiperig kun je zijn. Pakt jouw man zich ook voor jou in? Nee dus! Het is allemaal eenrichtingsverkeer. Jij plaats je onder je man met het gedrag dat je vertoont.
Het is wel zo dat de islam als een vorm van vrouwen onderdrukking kan worden gezien, omdat het argument 'ze doet het uit vrije wil.' Lastig te toetsen is. Neem nu het programma wie is de sjaak:
Hoeveel mensen gaan hiermee akkoord uit vrije wil maar worden beïnvloed door bijvoorbeeld de camera, de presentator en het argument van de persoon die het vraagt 'ik krijg er geld voor.'

Wat in de huiselijke sfeer gebeurt weet je ook niet, als een vrouw bij een alcoholist blijft wat vaak gebeurt, lijkt het me niet vreemd dat een vrouw een moslim geloof aanneemt etc omdat ze bij die man wil blijven. Ik kan dit niet hard maken, maar je kan het ook niet hard maken dat er binnen de islam geen vorm van vrouwen onderdrukking is.

Het is ook niet te onderzoeken eigenlijk. Verder heb ik het nog niet over het feit dat zo'n mevrouw weet ik veel wat bij haar kan hebben. Een bom planten etc is vrij makkelijk gemaakt op deze manier, evenzo het hebben van wapenen.

Waar ik wel niet voor buig en nooit zal buigen, als een politieagent reden heeft zo'n persoon te fouilleren gaat dat voor de religie. Maar daar kunnen we het allemaal over eens zijn hoop ik?

Mijn bovenstaande argumenten vind ik wel serieuze argumenten waar we niet zomaar van kunnen zeggen dat ik uit mijn nek klets.
Liefde voor God
pi_157090973
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:06 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Over niet accepteren van homoseksualiteit gesproken: er zijn moslims die mij niet accepteren omdat ik niet Allah geloof. En dat zal mij een hele grrote worst zijn.

Ik denk eerder dat jij zelf moeite hebt met je eigen homoseksualiteit.
Je reacties zijn verschrikkelijk. Je schreeuwt en je blert. Waardoor anderen je gaan haten.
Je bent homo, so what????
Als anderen daar moeite mee hebben dan is dat hun probleem.
Mij zal het géén worst wezen. Dit is ''ons'' land, niet dat van de moslim. En wat je hebt moet je verdedigen. Ik hoef niet maar alles te pikken van de nieuwkomer.

Die slappe mentaliteit hier hangt me de keel uit. Het is niet oke dat zij ons haten omdat we niet gelovig zijn, het is niet oke dat zij mij van een toren willen gooien omdat ik anders geaard ben, het is niet oke dat zij dieren onnodig lang laten lijden vanwege een ritueel, het is niet oke dat zij met een hoofddoek in de klas mogen zitten terwijl wij onze petten moeten afzetten, het is niet oke dat zij het normaal vinden om de buurt 's nachts om 4 uur te wekken met hun gebeden.

Ik kan nog wel even doorgaan.
pi_157091030
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef joshi-hiroshi het volgende:

[..]

Mij zal het géén worst wezen. Dit is ''ons'' land, niet dat van de moslim. En wat je hebt moet je verdedigen. Ik hoef niet maar alles te pikken van de nieuwkomer.

Die slappe mentaliteit hier hangt me de keel uit. Het is niet oke dat zij ons haten omdat we niet gelovig zijn, het is niet oke dat zij mij van een toren willen gooien omdat ik anders geaard ben, het is niet oke dat zij dieren onnodig lang laten lijden vanwege een ritueel, het is niet oke dat zij met een hoofddoek in de klas mogen zitten terwijl wij onze petten moeten afzetten, het is niet oke dat zij het normaal vinden om de buurt 's nachts om 4 uur te wekken met hun gebeden.

:D
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:14:29 #113
395200 deadprez
One more rail
pi_157091034
Jeetje.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:14:56 #114
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157091050
quote:

[..]

Het is wel zo dat de islam als een vorm van vrouwen onderdrukking kan worden gezien, omdat het argument 'ze doet het uit vrije wil.' Lastig te toetsen is. Neem nu het programma wie is de sjaak:
Hoeveel mensen gaan hiermee akkoord uit vrije wil maar worden beïnvloed door bijvoorbeeld de camera, de presentator en het argument van de persoon die het vraagt 'ik krijg er geld voor.'

Wat in de huiselijke sfeer gebeurt weet je ook niet, als een vrouw bij een alcoholist blijft wat vaak gebeurt, lijkt het me niet vreemd dat een vrouw een moslim geloof aanneemt etc omdat ze bij die man wil blijven. Ik kan dit niet hard maken, maar je kan het ook niet hard maken dat er binnen de islam geen vorm van vrouwen onderdrukking is.

Het is ook niet te onderzoeken eigenlijk. Verder heb ik het nog niet over het feit dat zo'n mevrouw weet ik veel wat bij haar kan hebben. Een bom planten etc is vrij makkelijk gemaakt op deze manier, evenzo het hebben van wapenen.

Waar ik wel niet voor buig en nooit zal buigen, als een politieagent reden heeft zo'n persoon te fouilleren gaat dat voor de religie. Maar daar kunnen we het allemaal over eens zijn hoop ik?

quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:12 schreef joshi-hiroshi het volgende:

[..]

Dit zijn vrij goeie argumenten, daarom vind ik dat wij wel moeten opkomen voor onze maatschappij. Alcohol is normaal en het laatste waar ik zin in heb is dat het nergens meer kan verkrijgen. Nu hoeft een Turkse super van mij geen alcohol te verkopen daar heb ik geen probleem mee, maar ik zou wel willen zeggen dat we onze normen en waarden verdedigen. En bepaalde grenzen stellen, het is goed tolerant te zijn, maar je hoeft niet door je knieën te gaan.
Liefde voor God
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:15:04 #115
395200 deadprez
One more rail
pi_157091055
quote:
Mooi filmpje.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:17:14 #116
395200 deadprez
One more rail
pi_157091120
Eigen vogels eerst. _O_
Stop the violence
Down with the hate
pi_157091202
Even voor alle pvvtokkies: Zodra je een Nederlands paspoort hebt, ben je Nederlander. Ook al heb je bijvoorbeeld sinds gister een Nederlands paspoort en heb je de afgelopen 30 jaar in Turkije gewoond, voor de wet ben je niet minder Nederlander dan je buurman (tenzij je een dubbel paspoort hebt). Hiermee valt het 'he moet je 120% als Nederlander gedragen'-excuus weg.

Ten tweede is er, sinds de grondwet van Thorbecke van 1848 een grondrecht van vrijheid van religie. Dus 'Alle moslims het land uit'-excuus valt nu ook weg.

Ten derde ben ik van mening dat er in Nederland beter geïntegreerd moet worden.

Maar dat betekent niet dat je een bevolkingsgroep van bijna 1 miljoen geen eigen omroep geeft. Probeer het alleen zo vorm te geven zodat 'de moslim' beter integreert.

Was getekend, een allochtoonse moslim
pi_157091204
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dit zijn vrij goeie argumenten, daarom vind ik dat wij wel moeten opkomen voor onze maatschappij. Alcohol is normaal en het laatste waar ik zin in heb is dat het nergens meer kan verkrijgen. Nu hoeft een Turkse super van mij geen alcohol te verkopen daar heb ik geen probleem mee, maar ik zou wel willen zeggen dat we onze normen en waarden verdedigen. En bepaalde grenzen stellen, het is goed tolerant te zijn, maar je hoeft niet door je knieën te gaan.
Precies!
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:19:29 #119
395200 deadprez
One more rail
pi_157091223
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Wel jammer dat je die petten shit ook gemarkeerd hebt. Dat vind ik toch wel zo'n kinderachtig argument. :') Zeg ik als persoon die altijd zijn pet af moest doen in de klas. ;(

En die eerste twee zijn uiteraard vanzelfsprekend.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:20:23 #120
449596 MextersAilene
Wel hoofddoek, géén moslima...
pi_157091246
quote:

[..]

Als je niet eens respect voor jezelf kunt opbrengen, waarom verwacht je dan van mij dat ik respect voor jou heb? Komop zeg!
Nederig? Ja.
Kruiperig? Denk het niet.

En ja, mijn man pakt zich ook voor mij in, met dien verstande dat hij zijn hoofd onbedekt laat. Hij draagt nette pantalons en blousen of spijkerbroek met shirts met lange mouwen.

Ik gaf overigens nog drie andere redenen waarom ik die kleding draag. Toch jammer dat je alleen de eerste gelezen hebt.

Ik vraag overigens nergens direct om respect. Waar ik vandaan kom, moet je dat verdienen, en aangezien wij elkaar nog niet kennen, kan ik dat ook nergens mee verdiend hebben, toch?

Ik vraag je zelfs niet eens je toon te matigen: ik zeg dat ik geloof in vrijheid van meningsuiting, dus jij mag alles typen wat je wilt van mij.

Ik geef alleen aan dat je blik wellicht wat verruiming kan gebruiken. Niet meer, niet minder. Geen disrespect.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:20:30 #121
395200 deadprez
One more rail
pi_157091249
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef grotenaz het volgende:
Even voor alle pvvtokkies: Zodra je een Nederlands paspoort hebt, ben je Nederlander. Ook al heb je bijvoorbeeld sinds gister een Nederlands paspoort en heb je de afgelopen 30 jaar in Turkije gewoond, voor de wet ben je niet minder Nederlander dan je buurman (tenzij je een dubbel paspoort hebt). Hiermee valt het 'he moet je 120% als Nederlander gedragen'-excuus weg.

Ten tweede is er, sinds de grondwet van Thorbecke van 1848 een grondrecht van vrijheid van religie. Dus 'Alle moslims het land uit'-excuus valt nu ook weg.

Ten derde ben ik van mening dat er in Nederland beter geïntegreerd moet worden.

Maar dat betekent niet dat je een bevolkingsgroep van bijna 1 miljoen geen eigen omroep geeft. Probeer het alleen zo vorm te geven zodat 'de moslim' beter integreert.

Was getekend, een allochtoonse moslim
Ho ho, dat kan niet hè. Een moslim die zegt dat de integratie beter kan.

Dat past niet in het wereldbeeld van de PVV'er.
Stop the violence
Down with the hate
pi_157091266
De NPO zou geen platform voor allerlei politieke en religieuze stromingen moeten zijn maar gewoon neutraal en objectief. Het verspreiden van politieke en religieuze propaganda is ook al mogelijk op tal van andere manieren.
pi_157091282
quote:
10s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:20 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ho ho, dat kan niet hè. Een moslim die zegt dat de integratie beter kan.

Dat past niet in het wereldbeeld van de PVV'er.
Geert heeft vaak gelijk, maar lang niet altijd.
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:21:41 #124
395200 deadprez
One more rail
pi_157091289
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De NPO zou geen platform voor allerlei politieke en religieuze stromingen moeten zijn maar gewoon neutraal en objectief. Het verspreiden van politieke en religieuze propaganda is ook al mogelijk op tal van andere manieren.
Daar valt uiteraard wat voor te zeggen, maar dan hoort dat dus inderdaad voor elke stroming te gelden.
Stop the violence
Down with the hate
  zondag 25 oktober 2015 @ 18:21:46 #125
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_157091295
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2015 18:19 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wel jammer dat je die petten shit ook gemarkeerd hebt. Dat vind ik toch wel zo'n kinderachtig argument. :') Zeg ik als persoon die altijd zijn pet af moest doen in de klas. ;(

En die eerste twee zijn uiteraard vanzelfsprekend.
Ligt eraan uit welke context je dat bekijkt Deadprez.

Stel je hebt een ziekte waardoor je slecht haar hebt of je haar uitvalt op jonge leeftijd.

Of stel je hebt deze ziekte:

Ik ben een voorvechter dat deze mensen ook een hoofddeksel mogen dragen als zij dat willen. Maar op scholen word daar in de praktijken nog wel eens moeilijk over gedaan wat mierenneukerij is. Ik zou willen zeggen als het voor geloof mag, prima. Maar dan mag iemand met een ziekte of iemand die jong kaal is en zich daarvoor schaamt dat ook.
Liefde voor God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')