jij bent de hele wedstrijd al aan het janken.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:58 schreef Brammess het volgende:
[..]
lekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjankenlekkerhmmlekkerjanken
Bedankt voor deze heerlijke anti jinx pik.quote:
Nu komt eindelijk aan het licht dat je voor Ajax bent.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben nu verschrikkelijk schaamteloos hard aan het juichen.
lekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerlekkerquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Bizar hoeveel geluk ze hebben, ongekend
Feyenoord logo in Amsterdamquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef KingRoland het volgende:
Beelden vanuit Amsterdam
[ afbeelding ]
Is gewoon verdiend pik Ajax domineertquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Bizar hoeveel geluk ze hebben, ongekend
even opslaanquote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef Mani89 het volgende:
Als Ajax er nu nog een scoort ga ik naakt door de straat rennen.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef Mani89 het volgende:
Hier wil ik wel een gifje van.quote:Op zondag 25 oktober 2015 16:00 schreef Mani89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |