Zou er ook een NAC topic bestaan?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sjoerd is supporter van NAC, dat filtert al meteen wat makkelijker op dit forum.
Enige kandidaat is dus Stofje
Sierd de Vos is ook fan van NAC.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Sjoerd is supporter van NAC, dat filtert al meteen wat makkelijker op dit forum.
Enige kandidaat is dus Stofje
Hij schreef ooit een column over de onderschepping van Boccara.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Sjoerd overhyped geen Ajax talenten.
Het gaat hier om forumgebruikers die evt grote held Sjoerd Mossou kunnen zijn. Al zou het me ook niet verbazen als Sierd zijn topic op dit forum met regelmaat bekijkt.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sierd de Vos is ook fan van NAC.
Betreffende Vitesse-Ajax.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je weer een weddenschap aangegaan?
Vooral zijn eigen fantopic denk ik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het gaat hier om forumgebruikers die evt grote held Sjoerd Mossou kunnen zijn. Al zou het me ook niet verbazen als Sierd zijn topic op dit forum met regelmaat bekijkt.
Werd aangeraakt dacht ikquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja schiet recht op Cillessen af mongool. Het is geen Zoet.
Funny, cause it's truequote:Op zondag 25 oktober 2015 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja schiet recht op Cillessen af mongool. Het is geen Zoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |