Net zoals Petertje gisterenquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zat Marco nou niet mee te klappen?
Fisher gewoon op links.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat suggereer jij dan? Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, maar zou wel graag weten hoe jij dit oplost.
Waarschijnlijk omadt hij al persoonlijk een bericht gestuurd heeft en zoiets heeft van ik hoef niet mee te doen aan dit geforceerde gedoe?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zat Marco nou niet mee te klappen?
Dat heb je goed gezien.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is dus de 15e minuut, slimmen.
Te lang op hoogte doorgebracht, dan krijg je zuurstofgebrek in je hersenen.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
zou de La Chouffe zijn hersenen hebben aangetast?
Wat ben jij snel mad zeg Stijn. Drink eens minder koffie.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco klapte gewoon netjes mee, Johannes. Geen valse insinuaties doen.
De stad waar ik vandaan kom ligt niet hoger dan Zeeland.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Te lang op hoogte doorgebracht, dan krijg je zuurstofgebrek in je hersenen.
Koffie heeft geen slechte invloed op mij.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij snel mad zeg Stijn. Drink eens minder koffie.
Maar wie gaat dan de doelpunten maken?quote:
Wanneer ga je WijZijnSimba.nl updaten?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ben jij snel mad zeg Stijn. Drink eens minder koffie.
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar wie gaat dan de doelpunten maken?
Ik heb de oude player nu ook aangezet en die is prima qua beeld.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In de oude player kon je je resolutie aanpassen. Of en hoe dat kan bij de nieuwe weet ik niet
Ook een oplossingquote:Op zondag 25 oktober 2015 14:47 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb de oude player nu ook aangezet en die is prima qua beeld.
Bedankt pik.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet rullevant joh.
Zodra hij clubicoon is van Man United.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wanneer ga je WijZijnSimba.nl updaten?
Kan die ook verdedigen?quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat kan die Veltman voetballen zeg
Voetballende verdedigers met een fantastische passing
Je overdrijft wel een beetje.quote:Op zondag 25 oktober 2015 14:47 schreef PizzaGeit het volgende:
Wat kan die Veltman voetballen zeg
Voetballende verdedigers met een fantastische passing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |