Maatje groter gekocht, maar wil ze niet.quote:Op zondag 25 oktober 2015 09:59 schreef Crumpette het volgende:
Die foto![]()
Spring hoe is het met de spenen?
quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:02 schreef Selvaria het volgende:
Oh, dweil me op!![]()
![]()
![]()
N. heeft door dat ze het muziekje van het speelkleed zelf aan kan doen.![]()
Ik hoop dat er inderdaad iets te regelen is. Meiden in een deken wikkelen ofzo. Het gaat erom dat die chemo natuurlijk gif is en dat het ook via de huid naar buiten komt. Want ik gun het opa zo!quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:08 schreef Risu het volgende:
Ik had die oom van jou een klap voor zijn harses gegeven. Achterlijk gedrag.
En wat sneu voor opa.is er niet iets te regelen met een monddoekje, extra handenwassen of weet ik het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie heeft dat aangeraden Shop?quote:Op zondag 25 oktober 2015 11:43 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Ik hoop dat er inderdaad iets te regelen is. Meiden in een deken wikkelen ofzo. Het gaat erom dat die chemo natuurlijk gif is en dat het ook via de huid naar buiten komt. Want ik gun het opa zo!
En ja, ik had mijn mond open moeten trekken, maar ben daar nooit zo goed in. Sta niet zo sterk in mijn schoenen. Ik moet dat toch echt gaan leren! 'Gelukkig' zien we hem ook niet zo vaak. Alleen bij opa en oma! Verder hoor of zie je hem niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stond in een papier wat ze in het ziekenhuis mee hadden gekregen. Dus vandaar dat ze zich er zo streng aan houden. Maar het kan dus voor een kort moment niet heel veel kwaad?quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:22 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wie heeft dat aangeraden Shop?
Vind het namelijk een heel bijzonder advies.
Ben zelf kinderoncologievpk en die kids houden we ook niet bij andere kindjes uit de buurt.
En onlangs met mijn eigen vader en chemo waren ook absoluut geen restricties.
Tuurlijk komt het in zweet/braaksel/urine en ontlasting eruit, maar daar worden de meiden niet mee besmeurt én het is zo mini minimaal het vasthouden qua zweetgehalte dat het verwaarloosbaar is voor die korte momenten.
quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:15 schreef ingee het volgende:
Ik hoop het ook Shop! Er moet vast een mogelijkheid zijn.Het schept verwachtingen, denk ik, nu ze alles (hopelijk tweedehands?) gekocht hebben... Tenminste, dat is bij mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn moeder heeft ook alles staan, maar Sjaak is daar minimaal 1 dag per week en daarnaast gaan we er nog vaak op bezoek, dus dan hoeven we helemaal niets mee te slepen.
Sjaak is 7,5 maand en heeft net maat 68quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
Wat een minibaby's qua matenOf ik heb gewoon een groot exemplaar. Maat 68 bij 4 maanden; rompers 74-80. Heel apart als je onze bouw ziet
Ik vind het wel cute, zo'n boeddhaatje.
Ik vond het ook grappig om te zien dat L. van Shop gewoon al groter/even groot is als Sjaak, terwijl ze zo'n stuk eerder is geboren (31 weken bedoel ik dan he...).
We hebben een baas boven baas!quote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
Wat een minibaby's qua matenOf ik heb gewoon een groot exemplaar. Maat 68 bij 4 maanden; rompers 74-80. Heel apart als je onze bouw ziet
Hier ook een grote jongen hoor, zit nu met 3 maanden in maat 62/68 (hij was afgelopen week 63 cm en 6720 gram). Maar een Boeddha is hij niet, lengte en gewicht zijn in verhouding. En wij zijn allebei ook erg smal, dus was ook wel even eenquote:Op zondag 25 oktober 2015 12:46 schreef Minarosa het volgende:
N. is nu 11 weken en 3 dagen en is net zo zwaar en lang. Alleen was ze bij geboorte maar 3155.... 62 zit haar nu goed, maar 68 is wel echt nog te groot.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:16 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hier ook een grote jongen hoor, zit nu met 3 maanden in maat 62/68 (hij was afgelopen week 63 cm en 6720 gram). Maar een Boeddha is hij niet, lengte en gewicht zijn in verhouding. En wij zijn allebei ook erg smal, dus was ook wel even eenbij zijn geboorte (4250 gram, lengte niet gemeten maar kledingmaat 50 hebben we maar overgeslagen
).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |