Jawel hoor, straks tegen Karatsev.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me afvraag; hij traint wel met Federer maar zit zelf niet in de maindraw ?!
Rooowbin doet Doha, niet Brisbane.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik me afvraag; hij traint wel met Federer maar zit zelf niet in de maindraw ?!
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:21 schreef Tim86 het volgende:
Serveren voor de set en wegchoken, like a Hawwwse
Het jaar is weer begonnen.quote:
Hijs fijn!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Wie kan Haase in de derde ronde treffen dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:43 schreef DeeBee het volgende:
Vanavond tegen Nadal, die de eerste ronde maar net aan won, maar dit zal wel vrij eenvoudig in straight sets klaar zijn.
Berankis of Kuznetsovquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:09 schreef Zelva het volgende:
[..]
Wie kan Haase in de derde ronde treffen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit echt?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:22 schreef luckass het volgende:
Don't know if TV caught it. The loudest "Vamos Rafa!" on @rafaelnadal 's match point serve actually came from Robin Haase. Funny guy. #QEMO16
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:14 schreef wimderon het volgende:
Als of je zomaar van dubbelaartje Butorac wint, foutzoveel games won booty nog nooit denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:Tim_Colijn twitterde op maandag 11-01-2016 om 01:06:27Haase breakt Andujar en wint daarmee meteen, toch wel tegen de verhoudingen in, de eerste set: 6-4. #asbclassic https://t.co/FYHWs8zMz3 reageer retweet
Zo kwam hij aan die balafdruk op zijn lichaam denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 01:48 schreef TheGeneral het volgende:
Haase met een (mislukte) SABR.![]()
Je kunt zien dat hij met Federer getraind heeft..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |