abonnement Unibet Coolblue
pi_157070282
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:19 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Gezien? Nee. Weet niet wie je bent.
Oh. Accursius zei dat je ook in dezelfde colleges zat als wij, maar we wisten niet wie je was en het is nou niet echt enorm moeilijk om mij te herkennen. :P
pi_157070316
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:19 schreef Etsu het volgende:

[..]

Oh. Accursius zei dat je ook in dezelfde colleges zat als wij, maar we wisten niet wie je was en het is nou niet echt enorm moeilijk om mij te herkennen. :P
Geen idee wie jij bent.
Die met dat sjaaltje en bril of zo?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157070323
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:15 schreef Rickertman96 het volgende:

[..]

Niet heel diep ofzo maar af en toe inderdaad registergoederenrecht
Het vak zelf heet inleiding privaatrecht
:') _O-
pi_157070331
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 20:40 schreef Etsu het volgende:

[..]

_O_
Hoe is het leren? Ik ben pas in 4B. :@

[..]

En, wat vind je van rechten?
Gaat bij mij best prima. Ik vind alleen het onderhandse werk kloterig en de oninbare vorderingen. De rest zit er aardig in denk ik. Morgen maar weer 8:30 de UB in :7. Bij jou?
pi_157070341
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:20 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Geen idee wie jij bent.
Die met dat sjaaltje en bril of zo?
En handtasje. In hoorcollege 3a zat ik met mijn nagels te lakken en mijn make-up bij te werken.
pi_157070350
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

:') _O-
Zei ik wat geks?
pi_157070354
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:20 schreef Etsu het volgende:

[..]

En handtasje. In hoorcollege 3a zat ik met mijn nagels te lakken en mijn make-up bij te werken.
Waarom doe je BEvF i.p.v. BEvN?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157070396
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:21 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Waarom doe je BEvF i.p.v. BEvN?
Omdat ik dat laatste allang gehaald heb en BEvF nodig heb voor 2 vakken op hbo, dus als ik dat haal, krijg ik weer 6 studiepunten vrijstelling op hbo en 5 op de RuG. :7

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:20 schreef Accursius het volgende:

[..]

Gaat bij mij best prima. Ik vind alleen het onderhandse werk kloterig en de oninbare vorderingen. De rest zit er aardig in denk ik. Morgen maar weer 8:30 de UB in :7. Bij jou?
Onderhandenwerk is niet zo moeilijk gek. Ik heb wel mooie aantekeningen, ik zal wel even mailen. Ik ben nu bij 4a, ben er wel even klaar mee. Morgen t/m 6 en maandag 7 en hopen op een studententien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2015 21:24:30 ]
pi_157070473
Ben net pas begonnen ermee. Nu even H8 van dat blauwe boekje lezen... En dan zondag de helft en maandag de andere helft leren d.m.v. aantekeningen, wg oefeningen en beetje bladeren in de boeken (ik moet nog e.e.a. van het roze boek lezen eigenlijk).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157070524
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:24 schreef IPA35 het volgende:
Ben net pas begonnen ermee. Nu even H8 van dat blauwe boekje lezen... En dan zondag de helft en maandag de andere helft leren d.m.v. aantekeningen, wg oefeningen en beetje bladeren in de boeken (ik moet nog e.e.a. van het roze boek lezen eigenlijk).
Waarom volg jij dat vak?
pi_157070569
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:25 schreef Etsu het volgende:

[..]

Waarom volg jij dat vak?
Interesse. Ik heb op HBO en ook op HAVO wel e.e.a. gehad hiervan maar wilde het graag opfrissen (en er een papiertje op niveau aan over houden).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157070594
Maar het is best wel pittig :X
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157070604
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:26 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Interesse. Ik heb op HBO en ook op HAVO wel e.e.a. gehad hiervan maar wilde het graag opfrissen (en er een papiertje op niveau aan over houden).
Daarom doe ik dat ook op de RuG ipv op hbo. :') Net als Openbare Financiën komend blok.
pi_157070624
Leren voor EUR is een bitch, man wat een paupervak zeg :{ :{
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_157070684
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:27 schreef IPA35 het volgende:
Maar het is best wel pittig :X
Focus je niet teveel op de theorie. Het gaat om puzzelstukjes die je gewoon moet passend in elkaar moet puzzelen.

Zo heb ik een 8 gehaald voor BEvN, maar goed, dat was een andere vent en het oude vak, weet niet of het nu ook werkt. Ik waag het erop, heb geen tijd om de boeken te lezen.
pi_157070753
Ik heb van alle HC's en WC's aantekeningen gemaakt, deze staan op StudeerSnel (67 pagina's). Dat is iig mijn studiemateriaal. Kijk maar of je er wat aan hebt :P

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2015 21:32:08 ]
pi_157070809
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Focus je niet teveel op de theorie. Het gaat om puzzelstukjes die je gewoon moet passend in elkaar moet puzzelen.

Zo heb ik een 8 gehaald voor BEvN, maar goed, dat was een andere vent en het oude vak, weet niet of het nu ook werkt. Ik waag het erop, heb geen tijd om de boeken te lezen.
De eerste 3 weken was een eitje. Toen hij begon over verschillen tussen commerciële en fiscale balansen en die statische waarderingsmethode van incourante debiteuren werd het al lastiger.

Vooral abracadabra is nog even het kasstroomoverzicht. Hoewel dat niet echt inhoudelijk lastig is.

Tot slot moet ik de ochtend voor het tentamen maar die kengetallen stampen anders vergeet ik die _O- .
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157070867
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:33 schreef IPA35 het volgende:

[..]

De eerste 3 weken was een eitje. Toen hij begon over verschillen tussen commerciële en fiscale balansen en die statische waarderingsmethode van incourante debiteuren werd het al lastiger.

Vooral abracadabra is nog even het kasstroomoverzicht. Hoewel dat niet echt inhoudelijk lastig is.

Tot slot moet ik de ochtend voor het tentamen maar die kengetallen stampen anders vergeet ik die _O- .
Commercieel en fiscale balansen vind ik ook lastig. Vanmiddag nog geprobeerd te snappen, maar ik probeer het morgen nog eens.

Incourante debiteuren is niet zo moeilijk, gewoon dat schemaatje van de HC/WG volgen. En de kleinste kant kiezen en verder rekenen/journaliseren.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2015 21:36:16 ]
pi_157070903
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
Ik heb van alle HC's en WC's aantekeningen gemaakt, deze staan op StudeerSnel (67 pagina's). Dat is iig mijn studiemateriaal. Kijk maar of je er wat aan hebt :P
Nice! Ik heb alles in krabbelhandschrift door elkaar staan.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157070941
Even dit kutblok afronden en dan komt de zonneschijn.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157070948
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef IPA35 het volgende:
Even een kutblok en dan komt de zonneschijn.
Welke vakken heb je komend blok?
pi_157070982
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:37 schreef Etsu het volgende:

[..]

Welke vakken heb je komend blok?
Staatsrecht 1 :D
En ik volg tegen meerprijs nog even Inleiding IT-Recht erbij.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157070993
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:38 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Staatsrecht 1 :D
En ik volg tegen meerprijs nog even Inleiding IT-Recht erbij.
Er zijn leukere vakken dan die twee.
pi_157071046
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:38 schreef Etsu het volgende:

[..]

Er zijn leukere vakken dan die twee.
Dunne boeken _O_
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157071055
En ik ben geschiedenisfetisjist.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')