En, de cd nog ooit geluisterd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 23:07 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan jullie wel alvast de hoes en het gedicht tonen.
[ afbeelding ]
Helaas nog niet de tijd gehad om het geheel te beluisteren. Ik was even vergeten dat ik donderdag een popquizronde met de overledenen van 2015 klaar moet hebben. Maar zie wel dat het met de CD wel goed zit. De artiesten zijn mij over het algemeen goed bekend, doch de meeste van deze nummer heb ik dus niet meer opgepikt. Wordt dus een leuke tweede kennismaking met de bands.. En bandjes als bv Balthazar en een Alt-J wil ik inderdaad al een tijdje oppikken doch is er steeds niet van gekomen. MaJo dankjewel, het wachten meer dan waard.
Zeker, is een prima auto cd gebleken (vooral ook rondrijdend door Ierland). Maar kon met die line-up ook niet foutquote:
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:06 schreef pipster het volgende:
[..]
Zeker, is een prima auto cd gebleken (vooral ook rondrijdend door Ierland). Maar kon met die line-up ook niet fout
Oh ja en hij staat als playlist op de iPod.
quote:
quote:
Dat je dat nog vraagtquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:02 schreef robdriessen het volgende:
Willen we weer een editie dit jaar?
quote:Op zondag 30 oktober 2016 21:38 schreef robdriessen het volgende:
Zet je schrap, daar gaat ie weer.
Met z'n allen: NOG EEN KEER!
Editie 2016 kan los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |