Hij is niet geweldig, wel een goede supersub.quote:Op maandag 9 november 2015 11:08 schreef Mkr het volgende:
Was te verwachten natuurlijk.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op maandag 09-11-2015 om 10:49:47Stef Nijland heeft het aanbod van PEC Zwolle om zijn aflopende contract te verlengen voorlopig terzijde geschoven. (De Telegraaf) reageer retweet
Veldwijk heeft zoveel tijd nodig om te draaien en kopsterk blijkt hij ook niet te zijn. Als hij de bal wint is het een hele zachte kopbal naar de keeper of kopt hij rustig naast. Heb weinig met beide spelers, alleen schiet Nijland hier en daar nog wel eens de bal erg over of het Sophia in.quote:Op maandag 9 november 2015 11:56 schreef Tchock het volgende:
Hoop wel dat hij uiteindelijk bijtekent. Is toch al meerdere keren een zeer nuttige pinchhitter gebleken. En Veldwijk speelt zo slecht dat Nijland wat mij betreft ook wel basis mag staan.
quote:Het Deense talent Andreas Heimer (17) is deze week op proef bij PEC Zwolle. De middenvelder is maandag begonnen met trainen bij de Overijsselse club en keert zaterdag terug naar zijn vaderland.
'Via een tipgever uit Denemarken is deze jongen bij ons onder de aandacht gekomen', vertelt Gerard Nijkamp, technisch directeur van de Zwollenaren, aan Voetbal International. 'Hij is een dynamische middenvelder, een goede loper en heeft veel techniek. Allemaal aspecten die wij belangrijk vinden.'
Maandag trainde Heimer voor het eerst mee met de eerste selectie en dinsdag speelde hij 45 minuten in het oefenduel van de beloften met het tweede elftal van FC Emmen. 'Tot nu toe laat hij een goede indruk achter. Zaterdag beslissen we of we hem voor een tweede stage uitnodigen', aldus Nijkamp.
Heimer speelt momenteel bij Boldklubben 93, dat uitkomt op het derde niveau in Denemarken. Hij is tevens jeugdinternational van zijn vaderland.
Hopen dat Marcellis ondertussen hersteld is:twitter:sportstentorzwo twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 11:04:22Trent Sainsbury mist de wedstrijd tegen Roda JC, de verdediger is ziek #peczwolle reageer retweet
Daarnaast is van Polen geschorst, ben benieuwd wie op zijn positie speelt. Kingsley?twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 18-11-2015 om 12:30:59Het meespelen van Dirk Marcellis (hamstring) en Sheraldo Becker (bovenbeen) zaterdag tegen Roda JC is nog twijfelachtig. #rodZWO reageer retweet
Nice! Marcellis fit en bouy als CV. Speelde tegen Heracles ook prima op die positie.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 13:37:22Opstelling PEC Zwolle: Begois; Marcellis, Lam, Bouy, Van Hintum; Brama, Dekker, Marinus; Menig, Veldwijk en Thomas. #rodZWO reageer retweet
Prima opstelling. Ik was bang dat het echt schrapen werd maar dit is (bijna) de sterkste elf.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:44 schreef Mkr het volgende:
Nice! Marcellis fit en bouy als CV. Speelde tegen Heracles ook prima op die positie.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 13:37:22Opstelling PEC Zwolle: Begois; Marcellis, Lam, Bouy, Van Hintum; Brama, Dekker, Marinus; Menig, Veldwijk en Thomas. #rodZWO reageer retweet
Bouy als verdediger?quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:44 schreef Mkr het volgende:
Ja. Omdat het kan. Kijk anders is laatste gedeelte van Zwolle - Heracles terug, toen speelde hij ook op die positie.quote:
Puntjes moeten echt mee naar Zwolle.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima opstelling. Ik was bang dat het echt schrapen werd maar dit is (bijna) de sterkste elf.
Er moet wel weer eens gewonnen worden zeg. Als het zo doorgaat als de afgelopen weken sta je in de winterstop rechterrijtje. Zou zonde zijn.
En hoe lang nog voor Hebling? Zat er maar als een zielig kuikentje bij op de bank tegen Heracles.
Tegen Heracles ging Van Hintum in de slotfase mee naar voren en bleef Bouy als stofzuiger achterin hangen. Dat werkte prima.quote:
Hahaha dus dan probeer je het gewoon nog een keer. Wat een gek die coach van jullie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:12 schreef Mkr het volgende:
[..]
Ja. Omdat het kan. Kijk anders is laatste gedeelte van Zwolle - Heracles terug, toen speelde hij ook op die positie.
Jij snapt 'm niet helemaal geloof ik.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha dus dan probeer je het gewoon nog een keer. Wat een gek die coach van jullie.
Totaal ongeschikt voor die positie. Kan wel een keer goed gaan maar niet structureel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij snapt 'm niet helemaal geloof ik.
Wedstrijd gezien? Vind het weer een prima optreden van Bouy als CVquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Totaal ongeschikt voor die positie. Kan wel een keer goed gaan maar niet structureel.
En gaat z'n contract verlengen zei ie net voor de camera bij foxquote:
Dat is goed nieuws. Die gaat zeker naar de Nederlandse top na PEC, dus zo lang we nog mogen genieten van hem is dat mooi. Heeft hij tijd om beter te worden en wij hebben er plezier van. Gun die jongen een fantastische toekomst.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:54 schreef Mkr het volgende:
[..]
En gaat z'n contract verlengen zei ie net voor de camera bij fox
Tegen Roda ja. Die heb ik tegen Ajax zien spelen en die waren zowaar nog slechter gisteren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:53 schreef Mkr het volgende:
[..]
Wedstrijd gezien? Vind het weer een prima optreden van Bouy als CV
Roda is ook niet echt een Eredivisieploeg met deze selectie. Dat klopt.quote:Op zondag 22 november 2015 12:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen Roda ja. Die heb ik tegen Ajax zien spelen en die waren zowaar nog slechter gisteren.
Niet rouwig om. Vind hem samen met Van Polen enorm tegenvallen dit seizoen.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op maandag 23-11-2015 om 16:16:06BREAKING! Bart van Hintum verlaat PEC Zwolle aan het einde van het seizoen. De linksback wil zijn aflopende contract niet verlengen. reageer retweet
Speelt in mijn ogen beter dan Van Polen.quote:Op maandag 23 november 2015 16:18 schreef Intellectueel het volgende:
Niet rouwig om. Vind hem samen met Van Polen enorm tegenvallen dit seizoen.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op maandag 23-11-2015 om 16:16:06BREAKING! Bart van Hintum verlaat PEC Zwolle aan het einde van het seizoen. De linksback wil zijn aflopende contract niet verlengen. reageer retweet
Dat laatste lijkt mij ook niet het geval. Wellicht zoekt hij een nieuwe uitdaging en avontuur, wat ik hem ook niet echt kwalijk kan nemen. Met het vertrek van Van Hintum en Lam in het vooruitzicht (ook hij weigert om zijn aflopende contract te verlengen) mag PEC inderdaad wel op zoek gaan naar waardige vervangers.quote:Op maandag 23 november 2015 16:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Speelt in mijn ogen beter dan Van Polen.
Tsja. Het is geen uitblinker maar er moet wel iets fatsoenlijks voor terugkomen, want de verdediging is niet al te sterk. Ik vraag me af wat Van Hintum hier zelf mee denkt te bereiken want ik kan me niet voorstellen dat clubs echt voor hem in de rij staan.
quote:Het heeft er alle schijn van dat Bart van Hintum na dit seizoen transfervrij de deur uitloopt bij PEC Zwolle. Gesprekken om het aflopende contract van de 28-jarige linksback te verlengen, zijn op niets uitgelopen.
'Van Hintum heeft de aanbieding van ons voorlopig naast zich neergelegd', laat Gerard Nijkamp aan Voetbal International weten. De technisch directeur van PEC Zwolle houdt echter nog een slag om de arm aangaande een definitief vertrek. 'De toekomst zal ons leren wat hij gaat doen. Hij blijft tot het eind van het seizoen zeker bij ons.'
Van Hintum kwam in 2011 over naar het IJsseldelta Stadion, nadat hij één seizoen voor FC Dordrecht had gespeeld. Sindsdien groeide de bij FC Oss opgeleide verdediger uit tot vaste kracht in Zwolle. Dit seizoen had trainer Ron Jans telkens een basisplaats voor hem in petto. Afgelopen zaterdag tegen Roda JC was Van Hintum bij afwezigheid van Bram van Polen aanvoerder.
Topquote:Op woensdag 25 november 2015 00:53 schreef Tchock het volgende:
Morgen een interview met Thomas in de VI. Hun site werkt niet mee dus zal even foto maken als ik 'm heb als daar belangstelling voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |