ik ook niet. Ze verneuken op deze manier hun eigen programmaquote:
Ja moet wel, zoveel tijd zal er toch niet tussen zitten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:40 schreef hunter2011 het volgende:
Martijn ziet er de ene keer afgeslankt uit en de andere keer pafferig, belichting?
Ik vind hem sowieso niet heel sympathiek overkomen.quote:
En wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:35 schreef iBenny het volgende:
Er is dit jaar voor het eerst een knockout-ronde tussen de battles en de liveshows. Dus ze zullen er wel wat op hebben gevonden
Is-ie wel denk ik.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind hem sowieso niet heel sympathiek overkomen.
Dat weet niemandquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
En wat moet ik me daarbij voorstellen
Ja ik heb ook het idee dat hij ook bezig is met een imago. Maar misschien ligt het aan mij hoor.quote:
Dit is voor hem gewoon kans op meer schnabbels, hij is fulltime proquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik heb ook het idee dat hij ook bezig is met een imago. Maar misschien ligt het aan mij hoor.
Mis je niks aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2015 20:46 schreef Stickertje het volgende:
oh, ik dacht dat ik tommie christiaan geadopteerd had, maar kom er nu pas achter dat ik te laat was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |